Frummel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond Ronahi leuk gisterenavond, ik vond haar er ook leuk uitzien...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
Is er nog thee in de aanbieding.... ik ben gewend hier thee te krijgen of moet ik ook gaan schreeuwen... GEINTJE...
Morguh Frummelquote:
Had er behoorlijk last van en toen had hij nog een paar biertjes op. Denk dat hij nog wel moeilijk loopt vandaag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Glenn zn pootje gaat, zag er niet best uit gisteren...
Ja sowieso dat is natuurlijk ook hartstikke stijf na een nachtje slapen... de verdoving is wel uitgewerkt... wel sneu hoor...quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:59 schreef engine het volgende:
[..]
Morguh Frummel
[..]
Had er behoorlijk last van en toen had hij nog een paar biertjes op. Denk dat hij nog wel moeilijk loopt vandaag.
Is ook ieder jaar wel z'n geval bij he die geblesseerd raakt of ietsquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja sowieso dat is natuurlijk ook hartstikke stijf na een nachtje slapen... de verdoving is wel uitgewerkt... wel sneu hoor...
Ja daar kan je de klok op gekijk zetten.... dit was een lullige verstapping, nou daar zit je dan...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook ieder jaar wel z'n geval bij he die geblesseerd raakt of iets
Ze hebben een fijne bank.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar kan je de klok op gekijk zetten.... dit was een lullige verstapping, nou daar zit je dan...
6 inmiddels zie ik, ik ga ze even aanpassen thnxquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
@:dotteke dit is alweer deel 5.
Wellicht de TT aanpassen?
Ik zat nog in het vorige deel te wachten, het is dat ik gementiond was anders had ik nog zitten wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond Ronahi leuk gisterenavond, ik vond haar er ook leuk uitzien...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige deel te wachten, het is dat ik gementiond was anders had ik nog zitten wachten
Hey heer JKquote:
Ja ga ik doen, lijkt mij een strak planquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahahaha ook Goedemorgen Dotteke.
Pak nog een koffie
Heb daar een abo opquote:
Ik moet gewoon aanleren om naar de postaantallen te kijken.quote:
bijna halfe ur opente de idiotquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet gewoon aanleren om naar de postaantallen te kijken.
Helaas boeit mij dat nooit of ik laatste post heb. Zit ook niet te springen om een nieuwe topicc te openen.
Ok daar ging mijn water tegen de spiegel aanquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ok daar ging mijn water tegen de spiegel aan
gelukkig was het je spiegel en niet je matrasquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ok daar ging mijn water tegen de spiegel aan
Welk erf?quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Even weer wat fietsen buiten het erf gekieperd.
Hoe komen die fietsen op jouw erf??quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Even weer wat fietsen buiten het erf gekieperd.
Mijn erf,de bovenbuur denkt daar ook aanspraak op te kunnen maken.Wat dus niet zo is.quote:
Oo bij erf denk ik aan een boerderij of zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn erf,de bovenbuur denkt daar ook aanspraak op te kunnen maken.Wat dus niet zo is.
Hey Jock.quote:
Laatst vroeg een kennis al of we een fietsenhandel hadden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oo bij erf denk ik aan een boerderij of zo
Je bedoeld je tuin.
Lekker als de buren daar hun prut op zetten
Jemig heb je geen poort die je op slot kan doen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst vroeg een kennis al of we een fietsenhandel hadden.
Nee,hij moet wel bij zijn hok kunnen,maar het is niet zijn pad/erf verder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig heb je geen poort die je op slot kan doen?
O zijn hok staat op jou terrein?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,hij moet wel bij zijn hok kunnen,maar het is niet zijn pad/erf verder.
Yep.En ik ben heus niet moeilijk verder.Maar dit slaat nergens op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |