Frummel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond Ronahi leuk gisterenavond, ik vond haar er ook leuk uitzien...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
Is er nog thee in de aanbieding.... ik ben gewend hier thee te krijgen of moet ik ook gaan schreeuwen... GEINTJE...
Morguh Frummelquote:
Had er behoorlijk last van en toen had hij nog een paar biertjes op. Denk dat hij nog wel moeilijk loopt vandaag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Glenn zn pootje gaat, zag er niet best uit gisteren...
Ja sowieso dat is natuurlijk ook hartstikke stijf na een nachtje slapen... de verdoving is wel uitgewerkt... wel sneu hoor...quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:59 schreef engine het volgende:
[..]
Morguh Frummel
[..]
Had er behoorlijk last van en toen had hij nog een paar biertjes op. Denk dat hij nog wel moeilijk loopt vandaag.
Is ook ieder jaar wel z'n geval bij he die geblesseerd raakt of ietsquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja sowieso dat is natuurlijk ook hartstikke stijf na een nachtje slapen... de verdoving is wel uitgewerkt... wel sneu hoor...
Ja daar kan je de klok op gekijk zetten.... dit was een lullige verstapping, nou daar zit je dan...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook ieder jaar wel z'n geval bij he die geblesseerd raakt of iets
Ze hebben een fijne bank.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar kan je de klok op gekijk zetten.... dit was een lullige verstapping, nou daar zit je dan...
6 inmiddels zie ik, ik ga ze even aanpassen thnxquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
@:dotteke dit is alweer deel 5.
Wellicht de TT aanpassen?
Ik zat nog in het vorige deel te wachten, het is dat ik gementiond was anders had ik nog zitten wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond Ronahi leuk gisterenavond, ik vond haar er ook leuk uitzien...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige deel te wachten, het is dat ik gementiond was anders had ik nog zitten wachten
Hey heer JKquote:
Ja ga ik doen, lijkt mij een strak planquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahahaha ook Goedemorgen Dotteke.
Pak nog een koffie
Heb daar een abo opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |