Dag lotje je ging toch weg? Proestquote:Op donderdag 7 maart 2024 00:57 schreef Mercedes. het volgende:
Proest. Met Soury gaat het prima en heeft een eigen mening, heerlijk. Maar misschien lukt het je om je in te likken bij haar, lol.
Een rok een top en een soort huis/jogging pak. Prima kwaliteitquote:
Ik dacht dat je voor Sabeau haar pakje zou gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een rok een top en een soort huis/jogging pak. Prima kwaliteit
Ik vond haar kleding best wel tof, dus is ze ergens goed voor geweestquote:Op donderdag 7 maart 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Sabeau haar pakje zou gaan.
Leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een rok een top en een soort huis/jogging pak. Prima kwaliteit
Klopt,en dicht bij haarzelf gebleven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar kleding best wel tof, dus is ze ergens goed voor geweest
https://nl.boohoo.com/quote:
Nou ik niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:11 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Iedereen is gemeen. Het leven is gemeen!
Ja leuke kleding site. Heb nog een rits aan spullen om mijn lijstje staan maar wilde eerst kijken of het wel een beetje kwaliteit is voor dat geld.quote:
Ohquote:Op donderdag 7 maart 2024 01:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja ik ken het! Ook aardig wat geshopt
Dat laatste lees ik vaker.Maar kopen gaat prima.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:17 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja ook wel eens wat gekocht! Ideaal als je wat wil kopen, vreselijk als je wil verkopen
Is ook niet waar, meeste problemen zijn met retour sturen en daar geeft bohoo keurig antwoord op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:15 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad gelukkig.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:20 schreef PunkieePie het volgende:
Mijn kat heeft mijn schoot verlaten (ik ben een softie) dus geen reden meer om nog niet naar bed te gaan![]()
Slaap lekker!
Ha, ik heb er drie. En als de meest schuchtere op mijn schoot komt liggen wat ze soms doet, Is zo genieten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:20 schreef PunkieePie het volgende:
Mijn kat heeft mijn schoot verlaten (ik ben een softie) dus geen reden meer om nog niet naar bed te gaan![]()
Slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |