Hugo erkent nota bene dat het in het voorstel stond. Jouw opmerking is fakenews;)quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of een ‘journalist’ met een grote fantasie die weet dat iedereen er zo lekker op gaat. Nooit van nep nieuws gehoord?
Of SGP heeft alleen ergens gelezen iets over vervangen en moeder en zaaide paniek.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het komt van de SGP die dit gewoon gelezen had in de concept verzamelwet. Niet alles is nepnieuws/een complot.
Wel lief dat je mijn mening als nieuws ziet.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo erkent nota bene dat het in het voorstel stond. Jouw opmerking is fakenews;)
Voortplantingspakhuis.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:31 schreef Managarm het volgende:
Volgende keer: baarmoeder in de medische encyclopedie wordt aangepast iets anders: maar naar wat?
Dat is de schuld van de journalist die het naar buiten bracht!quote:Op maandag 4 maart 2024 09:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo erkent nota bene dat het in het voorstel stond. Jouw opmerking is fakenews;)
Beschuldigingen zijn geen mening.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel lief dat je mijn mening als nieuws ziet.
Big Benny vreugerquote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een volgevreten Amerikaan is
Dan nog hoort dat niet in een verzamelwet om spelfouten aan te passen in een flink aantal wetten.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of SGP heeft alleen ergens gelezen iets over vervangen en moeder en zaaide paniek.
Terwijl ik mij best kan voorstellen dat er mensen zijn die de term moeder niet willen en andere keuze willen hebben. Maar SGP houdt niet van keuzes of aparte dingen of andere gezinsvormen mogelijk te maken.
Beschuldiging? Jij noemt een paar opties hoe het kan dat dit nieuws naar buiten is gekomen, ik heb er een toegevoegd. Maak toch niet zo’n drama zeg.quote:
Spuit 11quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef Tekaschi het volgende:
Was maar een foutje jongens.
[ x ]
Net zoals het het/zij/hen/die/wat/onzin voornaamwoorden recent, en natuurlijk niet te vergeten de anti blanke AI Gemini, allemaal maar foutjes met soortgelijke bugs.
Hoe kun je dit per ongeluk fout doen vraag ik mij dan af…quote:
Was maar een foutje van mij, relax.quote:
Dat was echter al geregeld…quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het serieus alleen bedoeld was voor de mensen die wel een kind gebaard hebben, maar geen vrouw zijn. En dat een of andere klap josti bij een ministerie het verkeerd gedaan heeft.
Ik denk serieus dat er een hoop mafklappers in die regionen rondlopen, die totaal wereldvreemd zijn en losgeslagen zijn van de samenleving en dit soort zaken als hun primaire taak zien, zaken waarvoor ze vechten, waarvoor ze zich vergelijken met verzetsstrijders uit de 2e wereldoorlog. Deze mensen maken deze foutjes niet "per ongeluk", nee ze maken deze foutjes bewust, want dit is wat ze willen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het serieus alleen bedoeld was voor de mensen die wel een kind gebaard hebben, maar geen vrouw zijn. En dat een of andere klap josti bij een ministerie het verkeerd gedaan heeft.
De geesten waren er nog niet rijp voor. Over 10 jaar proberen ze het nog eens. Over 15 jaar heeft het woord moeder dezelfde status als het woord neger nu en over 25 jaar kun je voor het gebruik van het woord de bak in.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef Tekaschi het volgende:
Was maar een foutje jongens.
[ x ]
Net zoals het het/zij/hen/die/wat/onzin voornaamwoorden recent, en natuurlijk niet te vergeten de anti blanke AI Gemini, allemaal maar foutjes met soortgelijke bugs.
Neuh, woke is duidelijk op zijn retour.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
De geesten waren er nog niet rijp voor. Over 10 jaar proberen ze het nog eens. Over 15 jaar heeft het woord moeder dezelfde status als het woord neger nu en over 25 jaar kun je voor het gebruik van het woord de bak in.
Nee niet voor 1.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus voor 1 omgebouwde vrouw die als man een kind baart, moet de term 'moeder' vervallen?
En 'vader' dan ook, neem ik aan?
gast, 30 jaar geleden was dat al bekend dat dit konquote:Op maandag 4 maart 2024 07:42 schreef Scorpie het volgende:
“ De ouder uit wie het kind geboren wordt, is in vrijwel alle gevallen een vrouw”
Nogal wiedesbiologische mannen kunnen geen kinderen baren.
Het was dus een Republikeinse senator die de wereld rijp maakte voor deze onzin…quote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
gast, 30 jaar geleden was dat al bekend dat dit kon
[ afbeelding ]
Hoeveel omgebouwde vrouwen hebben er al als 'man' een kind gebaard? Het gaat niet om homo's die een kind adopteren. En ja ik weet dat die niet samen als ouder geregistreerd kunnen worden, maar dat heeft verder niks met al dan niet baren te maken. Dan moet je gewoon het registreren van 2 vaders toestaan. Hoef je nog steeds de term 'moeder' niet te schrappen.quote:
Het is niet voor niets dat een steeds groter deel van de LGB groep geen trek meer heeft in de T groep.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik maak me wel een beetje zorgen over dit soort verregaande maatregel. Het gaat zorgen voor ng meer onbegrip voor de LGBTQ+ groep.
Dit is wat woke dus veroorzaakt. Iets wat niet kan.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:43 schreef loveli het volgende:
Stem SGP als je voor vrouwenrechten op wilt komen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 07:47 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er dan echt geen grotere problemen in dit land waar we ons druk om zouden moeten maken?
Jepquote:
Maar he, niemand is gekwetst he?quote:Op maandag 4 maart 2024 07:55 schreef DrDentz het volgende:
Onpersoonlijk klinkt dat. Geen moederdag maar "persoon uit wie je bent voortgekomen"-dag. Klinkt als een legbatterij. Liefdeloos, kil.
Ja het was een regeltje die er tussendoor ff in gepropt was.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:01 schreef HSG het volgende:
Koopkrachtcrisis
Asielcrisis
Energiecrisis
Stikstofcrisis
Wooncrisis
Klimaatcrisis
Oorlog in Oekrane
Toeslagenaffaire
Groninger gas
Maar het kabinet houd zich bezig met het schrappen van het woord "moeder". Werkelijk waar.
Spelverderver(in)..quote:Op maandag 4 maart 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen allemaal een hoax van een journalist die vannacht niets te doen had
Ook gewoon de reacties uitzettenquote:
Dat idee krijg ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om de traditionele verhouding vader/moeder/kinderen in een gezin eruit te slopen.
Ondertussen wel in opstand komen tegen een genderneutrale radio prijsquote:Op maandag 4 maart 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Marieke Elsinga was het er vanochtend op de radio wel mee eens hoor.. "ja niks mis mee, ik heb er geen last van.."![]()
![]()
![]()
Dat is nooit gebeurt en dat gaat ook nooit gebeuren. Kom op zeg, hoe graag die vrouwen ook een man willen zijn zullen ze dat nooit worden, ook al hebben ze 1000 operaties gehad. Iemand die geboren is als vrouw blijft tot haar dood een vrouw en voor mannen precies hetzelfde.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel omgebouwde vrouwen hebben er al als 'man' een kind gebaard? Het gaat niet om homo's die een kind adopteren. En ja ik weet dat die niet samen als ouder geregistreerd kunnen worden, maar dat heeft verder niks met al dan niet baren te maken. Dan moet je gewoon het registreren van 2 vaders toestaan. Hoef je nog steeds de term 'moeder' niet te schrappen.
Nu kwets je zomaar een stuk of wat vegane vaderspersonen die geen kind uit een lichaamsopening geperst hebben, die hooguit op zondag een andijvie kunnen serveren.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:58 schreef Aether het volgende:
Vader: persoon die op zondag het vlees snijdt.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:58 schreef HSG het volgende:
Godsamme wat heeft kabinet-Rutte er toch een zooitje van gemaakt.
Energiecrisis
Asielcrisis
Stikstofcrisis.
Woningcrisis.
Coronacrisis.
Klimaatcrisis
Koopkrachtcrisis.
Inflatiecrisis.
Spaargelddebacle
Toeslageaffaire.
Daarnaast gaan er enorme problemen komen met energienet, watervoorziening, overbevolking en meer. Zijn ze jaren geleden al voor gewaarschuwd hoor maar toch...
Nee het gaat allemaal top zo.
Wel fijn dat de inflatie, spaargeld en corona crisissen zijn opgelost in de afgelopen anderhalf jaar wel jammer dat er sinds dien het groninger gas en de oorlog in Oekrane is bijgekomenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Jep
Koopkrachtcrisis
Asielcrisis
Energiecrisis
Stikstofcrisis
Wooncrisis
Klimaatcrisis
Oorlog in Oekrane
Toeslagenaffaire
Groninger gas
Eh ff los van wat ik van dit voorstel vind is het 'warm en liefdevol' omgaan met ouder of moederschap natuurlijk geen rol van de overheid.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:55 schreef DrDentz het volgende:
Onpersoonlijk klinkt dat. Geen moederdag maar "persoon uit wie je bent voortgekomen"-dag. Klinkt als een legbatterij. Liefdeloos, kil.
Denk dat dit vooral gaat over niet-binaire vrouwen die zich niet identificeren met de term moeder. Of je daarvoor de letter van de wet moet aanpassen is een tweede maar om meteen uit te gaan van "omgebouwde vrouwen" is wel schrijnend moet ik zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel omgebouwde vrouwen hebben er al als 'man' een kind gebaard? Het gaat niet om homo's die een kind adopteren. En ja ik weet dat die niet samen als ouder geregistreerd kunnen worden, maar dat heeft verder niks met al dan niet baren te maken. Dan moet je gewoon het registreren van 2 vaders toestaan. Hoef je nog steeds de term 'moeder' niet te schrappen.
Nee, het is een 'spook', dit woke-gedoe, heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:16 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, het is niet alsof voor deze extreme debiliteiten niet al jaren wordt gewaarschuwd. Dit ziet iedereen van mijlenver aankomen. ALLES om de minieme minderheid tevreden te stellen. Dat 99,9% van de MOEDERS gewoon graag MOEDER genoemd willen worden (jeweetwel; trots enzo) telt niet. Die mogen gerust gekwetst worden door de term 'ouder uit wie het kind is geboren' (alsof ze een baarmachine zijn ofzo). Maar die enkele ex-vrouw die een kind heeft of die 'non-binaire' die een kind heeft, DIE moet gepleased worden.
De wereld is op z'n retour. Niks tegen trans of wat dan ook, maar dit soort dingen moet je toch met z'n allen niet willen?
Net zo schrijnend als vrouwen die zich gewoon moeder noemen - en dat zijn de meesten - ineens opgezadeld worden met de term 'persoon uit wie een kind is geboren'.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat dit vooral gaat over niet-binaire vrouwen die zich niet identificeren met de term moeder. Of je daarvoor de letter van de wet moet aanpassen is een tweede maar om meteen uit te gaan van "omgebouwde vrouwen" is wel schrijnend moet ik zeggen.
Een vrouw die zich als moeder identificeert is ook gewoon een ouder, toch? Waarom zo gekwetst als het woordje moeder niet wordt gebruikt? Ben je ook gekwetst nu de NS tegenwoordig zegt "beste reiziger" i.p.v. "beste dames en heren" terwijl je ook gewoon reiziger bent?quote:Op maandag 4 maart 2024 08:16 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, het is niet alsof voor deze extreme debiliteiten niet al jaren wordt gewaarschuwd. Dit ziet iedereen van mijlenver aankomen. ALLES om de minieme minderheid tevreden te stellen. Dat 99,9% van de MOEDERS gewoon graag MOEDER genoemd willen worden (jeweetwel; trots enzo) telt niet. Die mogen gerust gekwetst worden door de term 'ouder uit wie het kind is geboren' (alsof ze een baarmachine zijn ofzo). Maar die enkele ex-vrouw die een kind heeft of die 'non-binaire' die een kind heeft, DIE moet gepleased worden.
De wereld is op z'n retour. Niks tegen trans of wat dan ook, maar dit soort dingen moet je toch met z'n allen niet willen?
Voor een paar jaar terug was er al sprake van dat een vrouw persoon met baarmoeder moet worden genoemd.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Leg dat eens uit, wat is er grappig aan pislinke reacties?quote:Op maandag 4 maart 2024 08:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit is natuurlijk onzinnig, maar de pislinke reacties zijn eigenlijk wel echt heel grappig, dus wat dat betreft is het best wel een leuk idee.
Je kunt mensen die dat willen nog steeds moeder noemen uiteraard. Maar de wet is er voor iedereen dus die moet met iedereen rekening houden. Iedere moeder is een ouder maar niet iedere ouder is een moeder.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net zo schrijnend als vrouwen die zich gewoon moeder noemen - en dat zijn de meesten - ineens opgezadeld worden met de term 'persoon uit wie een kind is geboren'.
Dat is wat mij zo opvalt: steeds maar benadrukken dat het gaat om 'sensitiviteit' om hoe mensen genoemd willen worden, maar dat gaat allemaal niet op wanneer de meerderheid stelt 'moeder' of 'vrouw' genoemd te willen worden. Het wordt niet eens gevraagd!
Zwarte pietquote:Op maandag 4 maart 2024 09:31 schreef Janneke141 het volgende:
H, wat? Is de ophef nu alweer klaar? Waar moet ik me dan boos over maken op maandagmorgen?
Dat zit er dik in. Ook bij de overheid zal wel een D&I team zich bezighouden met dit soort prangende zaken.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klinkt als een paar activistische/overijverige ambtenaren die (waarschijnlijk bewust) dit hebben geprobeerd erin te stoppen.
Dan geef je die minderheid de optie dat aan te passen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je kunt mensen die dat willen nog steeds moeder noemen uiteraard. Maar de wet is er voor iedereen dus die moet met iedereen rekening houden. Iedere moeder is een ouder maar niet iedere ouder is een moeder.
Ik ben geen woke maffia, maar vind het wel bijzonder dat mensen zo kwaad worden om iets waar ze persoonlijk nooit last van hebben.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg dat eens uit, wat is er grappig aan pislinke reacties?
Mijn eigen hypothese daaromtrent: voor de doorgeslagen woke-maffia telt niet eens meer het inhoudelijke, maar vooral het opzoeken van de uiterste grenzen om vervolgens verlekkerd toe te kijken hoe de 'oubollige maatschappij' daar op reageert.
Waarom zo gekwetst als dat woord wel wordt gebruikt?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een vrouw die zich als moeder identificeert is ook gewoon een ouder, toch? Waarom zo gekwetst als het woordje moeder niet wordt gebruikt? Ben je ook gekwetst nu de NS tegenwoordig zegt "beste reiziger" i.p.v. "beste dames en heren" terwijl je ook gewoon reiziger bent?
Je door een minderheid van activistische, gesubsidieerde lieden laten vertellen hoe de wereld eruit zou moeten zien en zou moeten werken, daar heb je als individu wel degelijk last van.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben geen woke maffia, maar vind het wel bijzonder dat mensen zo kwaad worden om iets waar ze persoonlijk nooit last van hebben.
En betreffende dit onderwerp is het een storm in een glas water, en toch blijven mensen boos doen, alsof hun persoonlijk iets wordt aangedaan.
Are you happy?
Als… dan…quote:Op maandag 4 maart 2024 10:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je door een minderheid van activistische, gesubsidieerde lieden laten vertellen hoe de wereld eruit zou moeten zien en zou moeten werken, daar heb je als individu wel degelijk last van.
Nu zijn we hier nog net niet zo ver als in de VS, maar dat je daar als leraar gewoon buitengeflikkerd kan worden als je niet meegaat in woke ongein, lijkt me iets waar je als persoon best last van kan hebben.
Omdat het een genderidentiteit oplegt aan mensen die dat niet zijn. Net als dat het kwetsend is als je als man constant als vrouw wordt aangesproken en andersom.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zo gekwetst als dat woord wel wordt gebruikt?
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:23 schreef BRAL het volgende:
[..]
Dat is nooit gebeurt en dat gaat ook nooit gebeuren. Kom op zeg, hoe graag die vrouwen ook een man willen zijn zullen ze dat nooit worden, ook al hebben ze 1000 operaties gehad. Iemand die geboren is als vrouw blijft tot haar dood een vrouw en voor mannen precies hetzelfde.
Dat lopen mannen die zich vrouw voelen gewoon een vrouwen kleedkamer binnen waar vrouwen en meisjes zich aan het omkleden zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als… dan…
En ik wist niet dat de VS zo woke is?
Zij niet, kennelijk wel degenen die het graag aangepast willen zien.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En iedereen heeft natuurlijk hun uitdraai van het Bevolkingsregister ingelijst hangen op een prominente plek zodat ze dagelijks de term moeder / vader kunnen bewonderen. Of zich dagelijks kunnen opheffen over het feit dat er ouder waaruit het kind kwam staat.
Neem aan dat de ouders hier ook alle overige dossiers waar hun kind in opgenomen is ook even sterk onder de loep nemen of er daar wel het juiste in staat? En neem de termen ouder 1 en ouder 2.
Dit dus. Gewoon walgelijk en daarmee negeren ze jouw waarde..quote:Op maandag 4 maart 2024 10:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat lopen mannen die zich vrouw voelen gewoon een vrouwen kleedkamer binnen waar vrouwen en meisjes zich aan het omkleden zijn.
En als vrouw zijnde mag je er niks van zeggen want dan word je gecanceld.
Ik denk dat hij zijn mening als een feit presenteert. Dat hij een man die eerst vrouw was altijd als een vrouw zal zien.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De Amerikaanse trans persoon Trystan Reese heeft samen met zijn man Biff Chaplow een kindje gekregen. Negen maanden lang droeg Trystan, die werd getransformeerd tot man, maar nog altijd een baarmoeder heeft, het jongetje bij zich.
Bron: RTLNieuws
Ah. En dat geldt niet voor een vrouw die gewoon moeder genoemd wil worden? Dat is geen opleggen van een 'neutrale' genderidentiteit?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat het een genderidentiteit oplegt aan mensen die dat niet zijn. Net als dat het kwetsend is als je als man constant als vrouw wordt aangesproken en andersom.
Ik beredeneer even vanuit hun perspectief want zelf heb ik geen gender issues of probleem met het woord moeder.
quote:
Tegen bekrompenheid kan ik niet fact checken, maar dank voor de heads up.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn mening als een feit presenteert. Dat hij een man die eerst vrouw was altijd als een vrouw zal zien.
Is het je al eens gebeurd?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat lopen mannen die zich vrouw voelen gewoon een vrouwen kleedkamer binnen waar vrouwen en meisjes zich aan het omkleden zijn.
En als vrouw zijnde mag je er niks van zeggen want dan word je gecanceld.
Dat zou mij niet verbazen. Die man zegt met over onderwerp letterlijk wat 99% van het volk denkt.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer 2 zetels erbij in de volgende peiling:
[ x ]
Dat zijn de Diversity & Equity managers. En ja, die zijn er veel.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat er een hoop mafklappers in die regionen rondlopen, die totaal wereldvreemd zijn en losgeslagen zijn van de samenleving en dit soort zaken als hun primaire taak zien, zaken waarvoor ze vechten, waarvoor ze zich vergelijken met verzetsstrijders uit de 2e wereldoorlog. Deze mensen maken deze foutjes niet "per ongeluk", nee ze maken deze foutjes bewust, want dit is wat ze willen.
Een vrouw dusquote:Op maandag 4 maart 2024 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De Amerikaanse trans persoon Trystan Reese heeft samen met zijn man Biff Chaplow een kindje gekregen. Negen maanden lang droeg Trystan, die werd getransformeerd tot man, maar nog altijd een baarmoeder heeft, het jongetje bij zich.
Bron: RTLNieuws
Geert gaat zich de komende dagen wel hierover druk maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer 2 zetels erbij in de volgende peiling:
[ x ]
Dat is van secundair belang.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geert gaat zich de komende dagen wel hierover druk maken.
Hoe zit het met de formatie?
Vind ik wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon walgelijk en daarmee negeren ze jouw waarde..
En met gebalde vuisten op de toetsen rammen terwijl het zwart wordt voor de ogen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
PWOAH WEER LEKKER SCHUIMBEKKEN![]()
Oh het feestje gaat niet door nou ja maakt niet uit we gaan toch LEKKER SCHUIMBEKKEN
er zijn iets 80 miljoen leraren (of laat het 20 miljoen zijn), daar zal best wel eens iets gebeurd zijn, wat volgens de anti woke brigade onder woke terrorisme zal vallen of dat de rechterkant radicaliseert.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als… dan…
Nou zeker.quote:
Heb je het al eens meegemaakt dan?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Een paar extremen eisen gewoon dat je je als vrouw maar ongemakkelijk moet voelen.
En zulke schreeuwlelijkerd krijgen ook altijd hun zin.
Vind je nu zelf dat dit iets toevoegt?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En met gebalde vuisten op de toetsen rammen terwijl het zwart wordt voor de ogen.
Woedend!quote:Op maandag 4 maart 2024 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En met gebalde vuisten op de toetsen rammen terwijl het zwart wordt voor de ogen.
Ik woon daar gelukkig niet.quote:
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind je nu zelf dat dit iets toevoegt?
Bezoek een doorsnee campus van een universiteit aldaar en laat je verrassen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als… dan…
Alsof dat gejanksmoel over woke dit, genderidentiteit dat, diversiteit zus, en inclusiviteit zo, etc. wel iets toevoegt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind je nu zelf dat dit iets toevoegt?
Kom je er vaak ja?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bezoek een doorsnee campus van een universiteit aldaar en laat je verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |