Hugo erkent nota bene dat het in het voorstel stond. Jouw opmerking is fakenews;)quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of een ‘journalist’ met een grote fantasie die weet dat iedereen er zo lekker op gaat. Nooit van nep nieuws gehoord?
Of SGP heeft alleen ergens gelezen iets over vervangen en moeder en zaaide paniek.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het komt van de SGP die dit gewoon gelezen had in de concept verzamelwet. Niet alles is nepnieuws/een complot.
Wel lief dat je mijn mening als nieuws ziet.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo erkent nota bene dat het in het voorstel stond. Jouw opmerking is fakenews;)
Voortplantingspakhuis.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:31 schreef Managarm het volgende:
Volgende keer: baarmoeder in de medische encyclopedie wordt aangepast iets anders: maar naar wat?
Dat is de schuld van de journalist die het naar buiten bracht!quote:Op maandag 4 maart 2024 09:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo erkent nota bene dat het in het voorstel stond. Jouw opmerking is fakenews;)
Beschuldigingen zijn geen mening.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel lief dat je mijn mening als nieuws ziet.
Big Benny vreugerquote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een volgevreten Amerikaan is
Dan nog hoort dat niet in een verzamelwet om spelfouten aan te passen in een flink aantal wetten.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of SGP heeft alleen ergens gelezen iets over vervangen en moeder en zaaide paniek.
Terwijl ik mij best kan voorstellen dat er mensen zijn die de term moeder niet willen en andere keuze willen hebben. Maar SGP houdt niet van keuzes of aparte dingen of andere gezinsvormen mogelijk te maken.
Beschuldiging? Jij noemt een paar opties hoe het kan dat dit nieuws naar buiten is gekomen, ik heb er een toegevoegd. Maak toch niet zo’n drama zeg.quote:
Spuit 11quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef Tekaschi het volgende:
Was maar een foutje jongens.
[ x ]
Net zoals het het/zij/hen/die/wat/onzin voornaamwoorden recent, en natuurlijk niet te vergeten de anti blanke AI Gemini, allemaal maar foutjes met soortgelijke bugs.
Hoe kun je dit per ongeluk fout doen vraag ik mij dan af…quote:
Was maar een foutje van mij, relax.quote:
Dat was echter al geregeld…quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het serieus alleen bedoeld was voor de mensen die wel een kind gebaard hebben, maar geen vrouw zijn. En dat een of andere klap josti bij een ministerie het verkeerd gedaan heeft.
Ik denk serieus dat er een hoop mafklappers in die regionen rondlopen, die totaal wereldvreemd zijn en losgeslagen zijn van de samenleving en dit soort zaken als hun primaire taak zien, zaken waarvoor ze vechten, waarvoor ze zich vergelijken met verzetsstrijders uit de 2e wereldoorlog. Deze mensen maken deze foutjes niet "per ongeluk", nee ze maken deze foutjes bewust, want dit is wat ze willen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het serieus alleen bedoeld was voor de mensen die wel een kind gebaard hebben, maar geen vrouw zijn. En dat een of andere klap josti bij een ministerie het verkeerd gedaan heeft.
De geesten waren er nog niet rijp voor. Over 10 jaar proberen ze het nog eens. Over 15 jaar heeft het woord moeder dezelfde status als het woord neger nu en over 25 jaar kun je voor het gebruik van het woord de bak in.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef Tekaschi het volgende:
Was maar een foutje jongens.
[ x ]
Net zoals het het/zij/hen/die/wat/onzin voornaamwoorden recent, en natuurlijk niet te vergeten de anti blanke AI Gemini, allemaal maar foutjes met soortgelijke bugs.
Neuh, woke is duidelijk op zijn retour.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
De geesten waren er nog niet rijp voor. Over 10 jaar proberen ze het nog eens. Over 15 jaar heeft het woord moeder dezelfde status als het woord neger nu en over 25 jaar kun je voor het gebruik van het woord de bak in.
Nee niet voor 1.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus voor 1 omgebouwde vrouw die als man een kind baart, moet de term 'moeder' vervallen?
En 'vader' dan ook, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |