Ook dat nog, ja!quote:Op maandag 4 maart 2024 08:55 schreef capricia het volgende:
[..]
En de ouder die je gedragen heeft, en de ouder die de eicel gegeven heeft en de ouder die je opgevoed heeft.
Volgens mij is het doel dat ook twee mannen als ouder geregistreerd kunnen staan.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:58 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben redelijk progressief, maar wat is dit?
Dus "moeder" schrappen en vervangen door "ouder uit wie het kind geboren is" heeft als doel dat homo-stelletjes ook als ouders ingeschreven kunnen worden?quote:Op maandag 4 maart 2024 09:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel dat ook twee mannen als ouder geregistreerd kunnen staan.
Dat kan nu niet.
Twee vrouwen kan wel, op dit moment.
Groenlinks stemmer?quote:Op maandag 4 maart 2024 08:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit is natuurlijk onzinnig, maar de pislinke reacties zijn eigenlijk wel echt heel grappig, dus wat dat betreft is het best wel een leuk idee.
Plus alle achternamen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus "moeder" schrappen en vervangen door "ouder uit wie het kind geboren is" heeft als doel dat homo-stelletjes ook als ouders ingeschreven kunnen worden?
Dan pas je dat toch aan.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel dat ook twee mannen als ouder geregistreerd kunnen staan.
Dat kan nu niet.
Dat doen ze hiermee dan ook.quote:
Hoe verandert dat met deze optie? Want in het geval van twee vaders zal nog steeds in de meeste gevallen geen van beide degene zijn waaruit het kind geboren is.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan nu niet.
Geen idee. Lees het wetsvoorstel, zou ik zeggen. Het is niet mijn materie. Maar ik kan me de discussie nog herinneren.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe verandert dat met deze optie? Want in het geval van twee vaders zal nog steeds in de meeste gevallen geen van beide degene zijn waaruit het kind geboren is.
Dan maak je er "biologische moeder" van i.p.v. deze krampachtige omschrijving.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee. Lees het wetsvoorstel, zou ik zeggen. Het is niet mijn materie. Maar ik kan me de discussie nog herinneren.
Misschien dat je nu meer dan twee ouders kunt registreren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |