Ik denk serieus dat er een hoop mafklappers in die regionen rondlopen, die totaal wereldvreemd zijn en losgeslagen zijn van de samenleving en dit soort zaken als hun primaire taak zien, zaken waarvoor ze vechten, waarvoor ze zich vergelijken met verzetsstrijders uit de 2e wereldoorlog. Deze mensen maken deze foutjes niet "per ongeluk", nee ze maken deze foutjes bewust, want dit is wat ze willen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het serieus alleen bedoeld was voor de mensen die wel een kind gebaard hebben, maar geen vrouw zijn. En dat een of andere klap josti bij een ministerie het verkeerd gedaan heeft.
De geesten waren er nog niet rijp voor. Over 10 jaar proberen ze het nog eens. Over 15 jaar heeft het woord moeder dezelfde status als het woord neger nu en over 25 jaar kun je voor het gebruik van het woord de bak in.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef Tekaschi het volgende:
Was maar een foutje jongens.
[ x ]
Net zoals het het/zij/hen/die/wat/onzin voornaamwoorden recent, en natuurlijk niet te vergeten de anti blanke AI Gemini, allemaal maar foutjes met soortgelijke bugs.
Neuh, woke is duidelijk op zijn retour.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
De geesten waren er nog niet rijp voor. Over 10 jaar proberen ze het nog eens. Over 15 jaar heeft het woord moeder dezelfde status als het woord neger nu en over 25 jaar kun je voor het gebruik van het woord de bak in.
Nee niet voor 1.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus voor 1 omgebouwde vrouw die als man een kind baart, moet de term 'moeder' vervallen?
En 'vader' dan ook, neem ik aan?
gast, 30 jaar geleden was dat al bekend dat dit konquote:Op maandag 4 maart 2024 07:42 schreef Scorpie het volgende:
“ De ouder uit wie het kind geboren wordt, is in vrijwel alle gevallen een vrouw”
Nogal wiedesbiologische mannen kunnen geen kinderen baren.
Het was dus een Republikeinse senator die de wereld rijp maakte voor deze onzin…quote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
gast, 30 jaar geleden was dat al bekend dat dit kon
[ afbeelding ]
Hoeveel omgebouwde vrouwen hebben er al als 'man' een kind gebaard? Het gaat niet om homo's die een kind adopteren. En ja ik weet dat die niet samen als ouder geregistreerd kunnen worden, maar dat heeft verder niks met al dan niet baren te maken. Dan moet je gewoon het registreren van 2 vaders toestaan. Hoef je nog steeds de term 'moeder' niet te schrappen.quote:
Het is niet voor niets dat een steeds groter deel van de LGB groep geen trek meer heeft in de T groep.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik maak me wel een beetje zorgen over dit soort verregaande maatregel. Het gaat zorgen voor nóg meer onbegrip voor de LGBTQ+ groep.
Dit is wat woke dus veroorzaakt. Iets wat niet kan.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:43 schreef loveli het volgende:
Stem SGP als je voor vrouwenrechten op wilt komen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 07:47 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er dan echt geen grotere problemen in dit land waar we ons druk om zouden moeten maken?
Jepquote:
Maar he, niemand is gekwetst he?quote:Op maandag 4 maart 2024 07:55 schreef DrDentz het volgende:
Onpersoonlijk klinkt dat. Geen moederdag maar "persoon uit wie je bent voortgekomen"-dag. Klinkt als een legbatterij. Liefdeloos, kil.
Ja het was een regeltje die er tussendoor ff in gepropt was.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:01 schreef HSG het volgende:
Koopkrachtcrisis
Asielcrisis
Energiecrisis
Stikstofcrisis
Wooncrisis
Klimaatcrisis
Oorlog in Oekraïne
Toeslagenaffaire
Groninger gas
Maar het kabinet houd zich bezig met het schrappen van het woord "moeder". Werkelijk waar.
Spelverderver(in)..quote:Op maandag 4 maart 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen allemaal een hoax van een journalist die vannacht niets te doen had
Ook gewoon de reacties uitzettenquote:
Dat idee krijg ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om de traditionele verhouding vader/moeder/kinderen in een gezin eruit te slopen.
Ondertussen wel in opstand komen tegen een genderneutrale radio prijsquote:Op maandag 4 maart 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Marieke Elsinga was het er vanochtend op de radio wel mee eens hoor.. "ja niks mis mee, ik heb er geen last van.."![]()
![]()
![]()
Dat is nooit gebeurt en dat gaat ook nooit gebeuren. Kom op zeg, hoe graag die vrouwen ook een man willen zijn zullen ze dat nooit worden, ook al hebben ze 1000 operaties gehad. Iemand die geboren is als vrouw blijft tot haar dood een vrouw en voor mannen precies hetzelfde.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel omgebouwde vrouwen hebben er al als 'man' een kind gebaard? Het gaat niet om homo's die een kind adopteren. En ja ik weet dat die niet samen als ouder geregistreerd kunnen worden, maar dat heeft verder niks met al dan niet baren te maken. Dan moet je gewoon het registreren van 2 vaders toestaan. Hoef je nog steeds de term 'moeder' niet te schrappen.
Nu kwets je zomaar een stuk of wat vegane vaderspersonen die geen kind uit een lichaamsopening geperst hebben, die hooguit op zondag een andijvie kunnen serveren.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:58 schreef Aether het volgende:
Vader: persoon die op zondag het vlees snijdt.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:58 schreef HSG het volgende:
Godsamme wat heeft kabinet-Rutte er toch een zooitje van gemaakt.
Energiecrisis
Asielcrisis
Stikstofcrisis.
Woningcrisis.
Coronacrisis.
Klimaatcrisis
Koopkrachtcrisis.
Inflatiecrisis.
Spaargelddebacle
Toeslageaffaire.
Daarnaast gaan er enorme problemen komen met energienet, watervoorziening, overbevolking en meer. Zijn ze jaren geleden al voor gewaarschuwd hoor maar toch...
Nee het gaat allemaal top zo.
Wel fijn dat de inflatie, spaargeld en corona crisissen zijn opgelost in de afgelopen anderhalf jaar wel jammer dat er sinds dien het groninger gas en de oorlog in Oekraïne is bijgekomenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Jep
Koopkrachtcrisis
Asielcrisis
Energiecrisis
Stikstofcrisis
Wooncrisis
Klimaatcrisis
Oorlog in Oekraïne
Toeslagenaffaire
Groninger gas
| Forum Opties | |