Jepquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef Puzzie het volgende:
Gaat dit nog over het nomineren![]()
Ik ben het ff kwijt
Ja... dat Jimmy Ronahi nogal aansprak op haar stemgedrag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef Puzzie het volgende:
Gaat dit nog over het nomineren![]()
Ik ben het ff kwijt
We gooien de landingsbaan dichtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : We zitten in een experiment...........
Ahhh! thnxquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Dat hij Ro heeft gezegd wat hij er van dacht
Ik heb een liedje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:13 schreef Puzzie het volgende:
Dit soort dingen begrijp ik echt niet van Jimmy
En moet je zien wat Randy allemaal over Jimmy heeft geluldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy gaat alleen maar ja man zeggen ik rockte het man
Dat was het in 1999 met BB1.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : We zitten in een experiment...........
Krachten sparen voor het sporten pannenkoeken bakken vanmiddagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
En Randy ligt alweer
Na 5 minuten rechtop te hebben gestaan
Dylano stond gisteren zeker een half uur zo niet langer te wachten tot Jimmy in de hottub gingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom moet nog zus en nog zo en vervolgens sta je een kwartier te wachten aldus Jimmy
Lijkt Sabeau wel aldus Dilano
wat had die gezegd dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Dat hij Ro heeft gezegd wat hij er van dacht
Dat was omdat Tom nog van alles moest doen en te laat wasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Routine is 's ochtends dat Tom en Jimmy buiten lopen.
Nu ging Jimmy met Dilano buiten lopen.
Tom is er nu bij gekomen.![]()
Nu lopen ze met z'n drieën.
We sturen ze gewoon allebeiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
Ik wil dat Ty vertrekt!![]()
Maar dan zitten we nog met Sabeau![]()
Ik wil dat Sabeau vertrekt!![]()
Maar dan zitten we nog met Ty![]()
Een dubbele exit zou perfect zijn wat mij betreft...
En dan een verrassingsexit, Jimmy als populairste, Ty en Sabeau in de draaideur en in de studio bij Tat en Sjerrel gaan dan *surprise* beide deuren open!![]()
En in het huis wachten ze... en wachten ze... en wachten ze...
enoten van jullie stream verslag vannachtquote:
Het enige wat ze kunnen doen om Ty te laten gaan zonder enorm in de procenten te hoeven roeren is geld te bieden. Ty gaat wel weg voor geld. Hij is het daar alleen nog maar aan het uitzingen en zal steeds moeilijker zijn bek kunnen houden. Kan voor de TV wel leuk zijn als hij af en toe zijn bek een gooi geeft maar voor hemzelf niet. Het is te laat om nu nog een soort Salar turn te maken en ineens te denken ik ga alleen nog maar lol maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z:n redenering is niet compleet fout... alleen is Sabeau niet te redden.
en toen werd je wakker vanmorgenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
En dan een verrassingsexit, Jimmy als populairste, Ty en Sabeau in de draaideur en in de studio bij Tat en Sjerrel gaan dan *surprise* beide deuren open!![]()
Niks er van, gewoon Sabeau er uit, ty de volgende keer.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen doen om Ty te laten gaan zonder enorm in de procenten te hoeven roeren is geld te bieden. Ty gaat wel weg voor geld. Hij is het daar alleen nog maar aan het uitzingen en zal steeds moeilijker zijn bek kunnen houden. Kan voor de TV wel leuk zijn als hij af en toe zijn bek een gooi geeft maar voor hemzelf niet. Het is te laat om nu nog een soort Salar turn te maken en ineens te denken ik ga alleen nog maar lol maken.
hij is heel berekenendquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Vraag me wel af
Of Jimmy het ook had gedaan
Als Ash en Alice naast Dylano op de bank hadden gezeten
file lopen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Glenn en Danny gaan ook wandelen
Wordt druk
Randy en Ty lopen er ook
Doen ze niet met drie genomineerde. Het is voor het verloop ook niet nodig. Ze redden het nu wel tot de 13 april. Daarnaast is Jimmy volgende week vrijgesteld dus moet er een terug komen om de duo's weer compleet te maken. Dilano gaat dan met Tom of Ronahi.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
quote:
Het is vrijdag de zakken rotband worden geleverdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:36 schreef Snoozey het volgende:
de gezichten hebben 8 uur rust gekregen en worden nu weer vol gesmeerd met poeders en powers
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy wil op vakantie en goed chillen
Heeft hij dat nog niet genoeg gedaan
Zo cliché allemaaal,en daarna beroemd worden.quote:
Manlief kijkt me aan, ik moet zo hard lachen , die woorden die ze gebruiken, panja spenden ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Shoppen of soort van cultuur snuiven
Of anders cocktails pakken panja worden
De Eemhof gerocked man.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
Randy is wel geweest man
Centerparcs gecatched man
Beter Bed.quote:
je vergeet loesoe die zei hij ook hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
Griekenland was oranje man
Ik denk we gaan kijken
Laatste terug naar Osso
Auto gehuurd
Terug gebracht
Next day AirPlane
Ty wil niet beroemd worden. Dat heeft hij al meerdere malen aangegeven. Hoopt wat extra fotoshoots te scoren en verder lekker door leven.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Zo cliché allemaaal,en daarna beroemd worden.
Ronahi zit daar al weken terwijl ze op de bank meteen weg is. Nu heeft ze ook nog het geluk dat er maar 2 BE vrouwen over zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was het in 1999 met BB1.
En het is gewoon goed om een keer genomineerd te worden, je weet meteen of je nog kans maakt.
Er zijn er die zonder nominaties de finale haalde, en als eerste afvielen.
Wat vreselijk enig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ty wil niet beroemd worden. Dat heeft hij al meerdere malen aangegeven. Hoopt wat extra fotoshoots te scoren en verder lekker doorleven.
Maar van de vlaamse vrouwen die er in hebben gezeten was zei wel de beste. Buiten Sonja maar daar weten we te weinig van.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ronahi zit daar al weken terwijl ze op de bank meteen weg is. Nu heeft ze ook nog het geluk dat er maar 2 BE vrouwen over zijn.
Wat is dat nu weer voor een opmerking.quote:
Volgens Ash zijn ze allemaal slangen inclusief zij zelf, dat betekend dat ze allemaal met een goede instelling dit spel ingegaan zijn.quote:
ik pas,quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
G
[..]
enoten van jullie stream verslag vannacht
Hap niet zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:53 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een opmerking.
Dat is gewoon werk voor hem naast zijn werk bij Hoogovens.
Beter dan die wannabe lui die zich helemaal hebben voorbereid om zo goed mogelijk op TV te komen en hopen op een carriereswitch die nooit komen gaat.
Echt zo enig.
Ik heb dat met ''Zwitserland'' dat schijnt iets te betekenen, maar weet nog steeds niet watquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Manlief kijkt me aan, ik moet zo hard lachen , die woorden die ze gebruiken, panja spenden ...
Ik ben te oud denk ik voor dit te begrijpen [bijna 60)
Onpartijdig?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb dat met ''Zwitserland'' dat schijnt iets te betekenen, maar weet nog steeds niet wat
Mod Edit, ieder zijn mening.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:53 schreef marky het volgende:
[..]
Beter dan die wannabe lui die zich helemaal hebben voorbereid om zo goed mogelijk op TV te komen en hopen op een carriereswitch die nooit komen gaat.
Echt zo enig.
hopen dat je door de exposure van BB wat extra fotoshoots gaat krijgen is toch net zo goed hopen dat je carriere als model beter gaat worden door BB?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:53 schreef marky het volgende:
[..]
Echt zo enig.
Maar zowel hij als Dilano zijn toch geen model?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
hopen dat je door de exposure van BB wat extra fotoshoots gaat krijgen is toch net zo goed hopen dat je carriere als model beter gaat worden door BB?
Mod Edit, post verwijderd omdat er andere namen bij staan waar eventueel anderen weer vervelende berichten heen kunnen sturen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar zowel hij als Dilano zijn toch geen model?
Ze laten zich vaak fotograferen voor hun Instagram, maar dat is heel wat anders als geboekt worden door bedrijven voor hun marketing campagnes.
Ik ben bij PerfectModel tot 2019 terug gescrold om 'm te zoeken en toen geloofde ik het wel.quote:
quote:
quote:
Ja tuurlijk maar het doel is niet beroemd worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hopen dat je door de exposure van BB wat extra fotoshoots gaat krijgen is toch net zo goed hopen dat je carriere als model beter gaat worden door BB?
je wil toch als model ook beroemd worden om meer werk te krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar het doel is niet beroemd worden.
Nee helaas ivm met de AVGquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:23 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, ik mag het modellenbureau niet posten blijkbaar (prima), maar bij die andere heb ik 'm gevonden op 19 februari 2022.
Niet beroemd wat meer bekendheid. En zo heftig werkt dat ook niet meer in Nederland. Aan alles bij hem hoor je dat hij "gewoon" verder wil leven met het leven dat hij heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
je wil toch als model ook beroemd worden om meer werk te krijgen.
Ik zie niet echt een verschil. Ook Ty is erin gegaan om meer bekendheid te krijgen als model, meer werk te krijgen als model.
maar waarom blijf je daar dan zitten als je enige doel is om weer gewoon verder te gaan met je leven buiten?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:24 schreef marky het volgende:
[..]
Niet beroemd wat meer bekendheid. En zo heftig werkt dat ook niet meer in Nederland. Aan alles bij hem hoor je dat hij "gewoon" verder wil leven met het leven dat hij heeft.
Ik begreep van Dilano dat hij dat doet via Insta. Daar worden ze hoofdzakelijk gevonden. Dilano regelt het zelf. Ty dan via zijn modellenbureau.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:27 schreef Gellarboy het volgende:
Maar je zou toch zeggen dat die bureaus hem dan een beetje in de spotlights zetten? Zo van "heyyy, eentje uit onze stal is dagelijks op tv."
Bakker is laat vandaag, keizerbroodjes in de ovenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Het is niet te volgen of ze nu hebben ontbeten of niet.
Ik zie nu Ashley en Karen aan de tafel zitten.
Tyron spoelt een kom om.
Er zitten er twee te kaarten.
Er lopen nog buiten.
Dat vertelde hij afgelopen nacht aan Sabeau dat hij niet meedoet voor het geld of de winst maar gewoon de ervaring. Daardoor heeft hij ook niet zoveel moeite om naar huis te gaan. Hij had nooit verwacht al zo ver te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waarom blijf je daar dan zitten als je enige doel is om weer gewoon verder te gaan met je leven buiten?
Hij speelt hiermee ENORM in op de gunfactor van de kijker. Hij heeft zijn oprechte verhaal vertaald in een waanzinnige powermove. Vond het een van de sterkste momenten van het seizoen tot nu toe.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
Zo, anderhalve dag gemist
En ik snap nog steeds niet waarom Jimmy Dilano eraf gehaald heeft
Wat ziet hij toch in dat akelige jochie
Is ook stukje eigenbelang, hij kreeg aanbod dan volgende week vrijgesteld te zijn, plus hij weet dat hij wel wint van TY en DI dus stukje promotie ( zie je wel hoe lief ik ben )quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
Juist niet want bijna iedere kijker wil Dilano weg hebben, nu zitten we nog een week tegen dat joch aan te kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij speelt hiermee ENORM in op de gunfactor van de kijker. Hij heeft zijn oprechte verhaal vertaald in een waanzinnige powermove. Vond het een van de sterkste momenten van het seizoen tot nu toe.
Heel sterk!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij speelt hiermee ENORM in op de gunfactor van de kijker. Hij heeft zijn oprechte verhaal vertaald in een waanzinnige powermove. Vond het een van de sterkste momenten van het seizoen tot nu toe.
En Jimmy is niet echt heel populair. Het is meer dat de fans van Tom op hem gaan stemmen en wellicht ook die van Ashley en Karen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Juist niet want bijna iedere kijker wil Dilano weg hebben, nu zitten we nog een week tegen dat joch aan te kijken
Ze slapenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:42 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja toch onder het mom van even in de zon liggen
Er zijn momenteel zoveel mensen die kijkers willen zien gaan, dat het sowieso goed komt hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
Juist niet want bijna iedere kijker wil Dilano weg hebben, nu zitten we nog een week tegen dat joch aan te kijken
Van die 3 misschien maar denk dat er wel andere hoger op het nom lijstje staanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bij SV staat woordelijk getypt wat Jimmy daarover gezegd heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
Kleurloos voor de streamkijkers ja, maar op tv krijgt hij net als iedereen gewoon zijn momenten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens men is daar liever lui dan moequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet eens harder worden
Al dat geluier en regels overtreden
Gisteren hebben ze toch zomaar een boete gegeven. Het begin is erquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Geef ze wat te doen dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit. En laat ze gewoon douchen en geef ze gevarieerd eten. Heeft echt NUL invloed op het spel als ze dat zouden aanpassen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:53 schreef spapaars het volgende:
Geef ze wat te doen dan.
Anders blijft het bij luieren, kaartspelen en wat tafeltennis.
Met spelletjes exclusief voor tv, en wat geroddel over elkaar, hebben ze voldoende om elke dag een uurtje te vullen, de rest interesseert ze niet.
De reden waarom ze het zo bedacht hebben ontgaat mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit. En laat ze gewoon douchen en geef ze gevarieerd eten. Heeft echt NUL invloed op het spel als ze dat zouden aanpassen.
Moet het leven in het huis “hard” makenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
De reden waarom ze het zo bedacht hebben ontgaat mij.
gewoon douchen, zo lang als ze zouden willen.....uren badkamerstreamsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit. En laat ze gewoon douchen en geef ze gevarieerd eten. Heeft echt NUL invloed op het spel als ze dat zouden aanpassen.
Ze hopen dat Sabeau er als favoriet uitkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
Rohani, Sabeau en Dilano geloven in de kijker.
Ze kunnen hun borst natmaken..
Maar wat zou de kijker moeten doen om hun geloof waar te maken? Tyron naar huis? Sabeau naar huis? Jimmy naar huis?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
Rohani, Sabeau en Dilano geloven in de kijker.
Ze kunnen hun borst natmaken..
Psygologisch als je buikje goed gevuld is word je nog luier dus nog meer slapende bewoners..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
De reden waarom ze het zo bedacht hebben ontgaat mij.
Ze zijn ervan overtuigd dat de kijker dan Sabeau als favo vrijsteltquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar wat zou de kijker moeten doen om hun geloof waar te maken? Tyron naar huis? Sabeau naar huis? Jimmy naar huis?
Het kan nog steeds enigszins spartaans ofzo hè? Om een klassenverschil neer te zetten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Verida het volgende:
gewoon douchen, zo lang als ze zouden willen.....uren badkamerstreams
gevarieerd eten, maakt denk ik ook niet zo veel uit.
Het enige wat er dan zou kunnen is wat meer kookstreams, maar dat is het dan ook wel.
Nou dat is ze zichtbaar niet gelukt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet het leven in het huis “hard” maken
Dus dan Jimmy naar huis? Verwachten ze dat echt? Koekoek.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze zijn ervan overtuigd dat de kijker dan Sabeau als favo vrijstelt
Nee ze denken Tyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus dan Jimmy naar huis? Verwachten ze dat echt? Koekoek.
Dilano gelooft in Ty zei hij net, toch?quote:
Op vrijdag mogen ze altijd sporten he, de gym gaat open straksquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Frummelie het volgende:
Nou lieve streamkijkkindertjes dit was het weer voor vandaag, u heeft kunnen genieten van ontbijtende bewoners... nu hebben ze hun welverdiende rust in het zonnetje... wij zien u graag terug bij de liveshow.... en lekker blijven stemmen hé...
Wat een kakstreams met dat geluier...
Hoop dat ze 1 voor 1 in slaap donderen..
Ik denk dat Bart van vorig jaar, 1 van de weinige deelnemers was, die er niet in zat voor de latere roem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
je wil toch als model ook beroemd worden om meer werk te krijgen.
Ik zie niet echt een verschil. Ook Ty is erin gegaan om meer bekendheid te krijgen als model, meer werk te krijgen als model.
Ja Sabeau we hebben al veel te veel van jou moeten zienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hopen dat Sabeau er als favoriet uitkomt.
"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"
Ja dat gaat ook altijd vol enthousiasme...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Op vrijdag mogen ze altijd sporten he, de gym gaat open straks
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
Ik las dat karen en tom getongd hadden?is dat zo?
Die mensen geloven nog in sprookjes volgens mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze zijn ervan overtuigd dat de kijker dan Sabeau als favo vrijstelt
GGD staat klaar om haar af te voerenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
To be fair, ik durf er niet aan te denken hoe Sabeau zaterdag door die deur heen komt. ☠️
Zelfde redenering. Douchen met koud water, blijf je beter wakker.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Psygologisch als je buikje goed gevuld is word je nog luier dus nog meer slapende bewoners..
Dat douchen snap ik dan weer niet
Ty wel. Staat ingeschreven bij Euromodels. Zelfde bureau als Tobias.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar zowel hij als Dilano zijn toch geen model?
Ze laten zich vaak fotograferen voor hun Instagram, maar dat is heel wat anders als geboekt worden door bedrijven voor hun marketing campagnes.
uitkomt word uitgaat dan hequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
lijk me echt stugquote:
Die heb ik ff in mijn onderschrift gegooid! Mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Idem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zet ook net de stream aan... What... the ... fuck...
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:14 schreef Jockari het volgende:
Ashle eruit asjeblieft! Wat een kinderlijk gedoe weer.
Ja, we gaan gewoon tot aan de eindstreep zitten kijken naar mensen die een potje kaarten of liggen te zuchten en te steunen op het terras. Zin innnnnnnnn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:14 schreef Jockari het volgende:
Ashle eruit asjeblieft! Wat een kinderlijk gedoe weer.
Op dit moment loopt Tom nog als het achtereind van een ezel rond .. (nou ja.. 1 minuut geleden)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
Kan iemand mij een gil geven als Sabo met Tom gaat praten?
Ik liep wat achter en ben terug aan het kijken
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op dit moment loopt Tom nog als het achtereind van een ezel rond .. (nou ja.. 1 minuut geleden)
quote:
Wat? Wat? Wat? Ik heb ff geen beeld!! Details please!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zet ook net de stream aan... What... the ... fuck...
Dori ging voor Ty dat heeft ze al op haar Insta gezet. Bas heeft een poll met wie je denkt dat het huis moet verlaten daar staat Ty met 12% onderaan dus die volgers zitten ook op Ty. Op de insta van Lenie en Randy wordt ook opgeroepen voor Ty te gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Roepen even Basiri, Dori en Nouschka op om hun fans te laten stemmen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Wat? Wat? Wat? Ik heb ff geen beeld!! Details please!!
Ashley had een roze doek omgeslagen en liep daarmee in polonaise, met iemand achter haar aan, gebukt, ook onder die doek. Zoals zo'n Chinese draak, zeg maar. En toen zong ze 'twee violen en een trommel en een fluit' om 50 dagen in het huis te vieren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
Alice eet allesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:18 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand vond die bolletjes lekker maar Alice vind ze wel lekker
Zegt niets die kleine polls, die grotere hebben altijd gelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:21 schreef marky het volgende:
Noucska heeft ook een poll op haar insta met wie he denkt dat naar huis gaat en daar staat Ty ook onderaan.
ja ik denk ook waar gaat het overquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Niet eens spannend..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets die kleine polls, die grotere hebben altijd gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet eens spannend..Mocht het deze week niet kloppen heeft Ty zijn 'petertje' en is het een handjeklap met Febo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Heel graagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
...Maar hopelijk is er gewoon een dubbele exit...
Ik krijg nu al een erectie bij dit idee. 🥰quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Kortetermijndenken, uit ervaring weten we dat het nog veel saaier kan zijn, namelijk als de groep is uitgedund.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Dan komen ze met oud bewoners op de proppen. In de laatste weken doen ze dat elk jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kortetermijndenken, uit ervaring weten we dat het nog veel saaier kan zijn, namelijk als de groep is uitgedund.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan komen ze met oud bewoners op de proppen. In de laatste weken doen ze dat elk jaar.
Ja laatste week.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan komen ze met oud bewoners op de proppen. In de laatste weken doen ze dat elk jaar.
Vanmiddag vast weer sporten , dat wordt idd een lange saaie dagquote:
Klopt maar het gaat ook wel om een trend en de trend is Sabeau moet gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets die kleine polls, die grotere hebben altijd gelijk.
Hoeft niet hoor. Die gaat er dit weekend uit. Op zeker!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet niet of ik nog een week zeurbo aan kan
Niet bij drie op de bank. Dan gaat er 1. Dubbele exit is ook niet nodig. Vorig jaar hielden ze er ook 5 in de finale week. Daarnaast is Jimmy vrijgesteld dus moet Dilano een nieuwe partner.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Dan wordt het Ronahi met Dilano…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:34 schreef marky het volgende:
[..]
Niet bij drie op de bank. Dan gaat er 1. Dubbele exit is ook niet nodig. Vorig jaar gielden ze er ook 5 in de finale week. Daarnaast is Jimmy vrijgesteld dus moet Dilano een nieuwe partner.
Maar ik welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Willen niks meer zien/horen over het onderwerp.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dori ging voor Ty dat heeft ze al op haar Insta gezet. Bas heeft een poll met wie je denkt dat het huis moet verlaten daar staat Ty met 12% onderaan dus die volgers zitten ook op Ty. Op de insta van Lenie en Randy wordt ook opgeroepen voor Ty te gaan.
Gelukkig netjes en zonder fouten geschreven. Anders staat het zo stumperigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die dachten dat die oproep destijds van familie kwam om op Ashley te stemmen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig netjes en zonder fouten geschreven. Anders staat het zo stumperig
Zei toen al dat ik het niet geloofwaardig vond. Elke malloot kan een X account maken op naam van wie dan ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die dachten dat die oproep destijds van familie kwam om op Ashley te stemmen.
Uit welke beelden haal je dat Tom nu beschermt wordt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ergens wel goed dat ze Tom beschermen in deze tijd. De uitspraken die die psycho al gedaan heeft zijn schadelijk genoeg.
Vraag me soms sowieso af welke streams sommigen hebben gekeken. Zie voornamelijk aannames op basis van kleine stukjes om de vele streamlocks die we om het gedoe heen te zien kregen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit welke beelden haal je dat Tom nu beschermt wordt?
Ik vond het een zeer verstandige oproep!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |