Onpartijdig?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb dat met ''Zwitserland'' dat schijnt iets te betekenen, maar weet nog steeds niet wat
Mod Edit, ieder zijn mening.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:53 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een opmerking.
Dat is gewoon werk voor hem naast zijn werk bij Hoogovens.
Beter dan die wannabe lui die zich helemaal hebben voorbereid om zo goed mogelijk op TV te komen en hopen op een carriereswitch die nooit komen gaat.
Echt zo enig.
hopen dat je door de exposure van BB wat extra fotoshoots gaat krijgen is toch net zo goed hopen dat je carriere als model beter gaat worden door BB?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:53 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een opmerking.
Dat is gewoon werk voor hem naast zijn werk bij Hoogovens.
Beter dan die wannabe lui die zich helemaal hebben voorbereid om zo goed mogelijk op TV te komen en hopen op een carriereswitch die nooit komen gaat.
Echt zo enig.
Maar zowel hij als Dilano zijn toch geen model?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
hopen dat je door de exposure van BB wat extra fotoshoots gaat krijgen is toch net zo goed hopen dat je carriere als model beter gaat worden door BB?
Mod Edit, post verwijderd omdat er andere namen bij staan waar eventueel anderen weer vervelende berichten heen kunnen sturen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar zowel hij als Dilano zijn toch geen model?
Ze laten zich vaak fotograferen voor hun Instagram, maar dat is heel wat anders als geboekt worden door bedrijven voor hun marketing campagnes.
Ik ben bij PerfectModel tot 2019 terug gescrold om 'm te zoeken en toen geloofde ik het wel.quote:
quote:
quote:
Ja tuurlijk maar het doel is niet beroemd worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hopen dat je door de exposure van BB wat extra fotoshoots gaat krijgen is toch net zo goed hopen dat je carriere als model beter gaat worden door BB?
je wil toch als model ook beroemd worden om meer werk te krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar het doel is niet beroemd worden.
Nee helaas ivm met de AVGquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:23 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, ik mag het modellenbureau niet posten blijkbaar (prima), maar bij die andere heb ik 'm gevonden op 19 februari 2022.
Niet beroemd wat meer bekendheid. En zo heftig werkt dat ook niet meer in Nederland. Aan alles bij hem hoor je dat hij "gewoon" verder wil leven met het leven dat hij heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
je wil toch als model ook beroemd worden om meer werk te krijgen.
Ik zie niet echt een verschil. Ook Ty is erin gegaan om meer bekendheid te krijgen als model, meer werk te krijgen als model.
maar waarom blijf je daar dan zitten als je enige doel is om weer gewoon verder te gaan met je leven buiten?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:24 schreef marky het volgende:
[..]
Niet beroemd wat meer bekendheid. En zo heftig werkt dat ook niet meer in Nederland. Aan alles bij hem hoor je dat hij "gewoon" verder wil leven met het leven dat hij heeft.
Ik begreep van Dilano dat hij dat doet via Insta. Daar worden ze hoofdzakelijk gevonden. Dilano regelt het zelf. Ty dan via zijn modellenbureau.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:27 schreef Gellarboy het volgende:
Maar je zou toch zeggen dat die bureaus hem dan een beetje in de spotlights zetten? Zo van "heyyy, eentje uit onze stal is dagelijks op tv."
Bakker is laat vandaag, keizerbroodjes in de ovenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Het is niet te volgen of ze nu hebben ontbeten of niet.
Ik zie nu Ashley en Karen aan de tafel zitten.
Tyron spoelt een kom om.
Er zitten er twee te kaarten.
Er lopen nog buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |