Beter Bed.quote:
je vergeet loesoe die zei hij ook hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
Griekenland was oranje man
Ik denk we gaan kijken
Laatste terug naar Osso
Auto gehuurd
Terug gebracht
Next day AirPlane
Ty wil niet beroemd worden. Dat heeft hij al meerdere malen aangegeven. Hoopt wat extra fotoshoots te scoren en verder lekker door leven.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Zo cliché allemaaal,en daarna beroemd worden.
Ronahi zit daar al weken terwijl ze op de bank meteen weg is. Nu heeft ze ook nog het geluk dat er maar 2 BE vrouwen over zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was het in 1999 met BB1.
En het is gewoon goed om een keer genomineerd te worden, je weet meteen of je nog kans maakt.
Er zijn er die zonder nominaties de finale haalde, en als eerste afvielen.
Wat vreselijk enig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ty wil niet beroemd worden. Dat heeft hij al meerdere malen aangegeven. Hoopt wat extra fotoshoots te scoren en verder lekker doorleven.
Maar van de vlaamse vrouwen die er in hebben gezeten was zei wel de beste. Buiten Sonja maar daar weten we te weinig van.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ronahi zit daar al weken terwijl ze op de bank meteen weg is. Nu heeft ze ook nog het geluk dat er maar 2 BE vrouwen over zijn.
Wat is dat nu weer voor een opmerking.quote:
Volgens Ash zijn ze allemaal slangen inclusief zij zelf, dat betekend dat ze allemaal met een goede instelling dit spel ingegaan zijn.quote:
ik pas,quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
G
[..]
enoten van jullie stream verslag vannacht
Hap niet zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:53 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een opmerking.
Dat is gewoon werk voor hem naast zijn werk bij Hoogovens.
Beter dan die wannabe lui die zich helemaal hebben voorbereid om zo goed mogelijk op TV te komen en hopen op een carriereswitch die nooit komen gaat.
Echt zo enig.
Ik heb dat met ''Zwitserland'' dat schijnt iets te betekenen, maar weet nog steeds niet watquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Manlief kijkt me aan, ik moet zo hard lachen , die woorden die ze gebruiken, panja spenden ...
Ik ben te oud denk ik voor dit te begrijpen [bijna 60)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |