Dylano stond gisteren zeker een half uur zo niet langer te wachten tot Jimmy in de hottub gingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom moet nog zus en nog zo en vervolgens sta je een kwartier te wachten aldus Jimmy
Lijkt Sabeau wel aldus Dilano
wat had die gezegd dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Dat hij Ro heeft gezegd wat hij er van dacht
Dat was omdat Tom nog van alles moest doen en te laat wasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Routine is 's ochtends dat Tom en Jimmy buiten lopen.
Nu ging Jimmy met Dilano buiten lopen.
Tom is er nu bij gekomen.![]()
Nu lopen ze met z'n drieën.
We sturen ze gewoon allebeiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
Ik wil dat Ty vertrekt!![]()
Maar dan zitten we nog met Sabeau![]()
Ik wil dat Sabeau vertrekt!![]()
Maar dan zitten we nog met Ty![]()
Een dubbele exit zou perfect zijn wat mij betreft...
En dan een verrassingsexit, Jimmy als populairste, Ty en Sabeau in de draaideur en in de studio bij Tat en Sjerrel gaan dan *surprise* beide deuren open!![]()
En in het huis wachten ze... en wachten ze... en wachten ze...
enoten van jullie stream verslag vannachtquote:
Het enige wat ze kunnen doen om Ty te laten gaan zonder enorm in de procenten te hoeven roeren is geld te bieden. Ty gaat wel weg voor geld. Hij is het daar alleen nog maar aan het uitzingen en zal steeds moeilijker zijn bek kunnen houden. Kan voor de TV wel leuk zijn als hij af en toe zijn bek een gooi geeft maar voor hemzelf niet. Het is te laat om nu nog een soort Salar turn te maken en ineens te denken ik ga alleen nog maar lol maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z:n redenering is niet compleet fout... alleen is Sabeau niet te redden.
en toen werd je wakker vanmorgenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
En dan een verrassingsexit, Jimmy als populairste, Ty en Sabeau in de draaideur en in de studio bij Tat en Sjerrel gaan dan *surprise* beide deuren open!![]()
Niks er van, gewoon Sabeau er uit, ty de volgende keer.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen doen om Ty te laten gaan zonder enorm in de procenten te hoeven roeren is geld te bieden. Ty gaat wel weg voor geld. Hij is het daar alleen nog maar aan het uitzingen en zal steeds moeilijker zijn bek kunnen houden. Kan voor de TV wel leuk zijn als hij af en toe zijn bek een gooi geeft maar voor hemzelf niet. Het is te laat om nu nog een soort Salar turn te maken en ineens te denken ik ga alleen nog maar lol maken.
hij is heel berekenendquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Vraag me wel af
Of Jimmy het ook had gedaan
Als Ash en Alice naast Dylano op de bank hadden gezeten
file lopen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Glenn en Danny gaan ook wandelen
Wordt druk
Randy en Ty lopen er ook
Doen ze niet met drie genomineerde. Het is voor het verloop ook niet nodig. Ze redden het nu wel tot de 13 april. Daarnaast is Jimmy volgende week vrijgesteld dus moet er een terug komen om de duo's weer compleet te maken. Dilano gaat dan met Tom of Ronahi.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
quote:
Het is vrijdag de zakken rotband worden geleverdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:36 schreef Snoozey het volgende:
de gezichten hebben 8 uur rust gekregen en worden nu weer vol gesmeerd met poeders en powers
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy wil op vakantie en goed chillen
Heeft hij dat nog niet genoeg gedaan
Zo cliché allemaaal,en daarna beroemd worden.quote:
Manlief kijkt me aan, ik moet zo hard lachen , die woorden die ze gebruiken, panja spenden ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Shoppen of soort van cultuur snuiven
Of anders cocktails pakken panja worden
De Eemhof gerocked man.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
Randy is wel geweest man
Centerparcs gecatched man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |