Dat vertelde hij afgelopen nacht aan Sabeau dat hij niet meedoet voor het geld of de winst maar gewoon de ervaring. Daardoor heeft hij ook niet zoveel moeite om naar huis te gaan. Hij had nooit verwacht al zo ver te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waarom blijf je daar dan zitten als je enige doel is om weer gewoon verder te gaan met je leven buiten?
Hij speelt hiermee ENORM in op de gunfactor van de kijker. Hij heeft zijn oprechte verhaal vertaald in een waanzinnige powermove. Vond het een van de sterkste momenten van het seizoen tot nu toe.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
Zo, anderhalve dag gemist
En ik snap nog steeds niet waarom Jimmy Dilano eraf gehaald heeft
Wat ziet hij toch in dat akelige jochie
Is ook stukje eigenbelang, hij kreeg aanbod dan volgende week vrijgesteld te zijn, plus hij weet dat hij wel wint van TY en DI dus stukje promotie ( zie je wel hoe lief ik ben )quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
Juist niet want bijna iedere kijker wil Dilano weg hebben, nu zitten we nog een week tegen dat joch aan te kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij speelt hiermee ENORM in op de gunfactor van de kijker. Hij heeft zijn oprechte verhaal vertaald in een waanzinnige powermove. Vond het een van de sterkste momenten van het seizoen tot nu toe.
Heel sterk!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij speelt hiermee ENORM in op de gunfactor van de kijker. Hij heeft zijn oprechte verhaal vertaald in een waanzinnige powermove. Vond het een van de sterkste momenten van het seizoen tot nu toe.
En Jimmy is niet echt heel populair. Het is meer dat de fans van Tom op hem gaan stemmen en wellicht ook die van Ashley en Karen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Juist niet want bijna iedere kijker wil Dilano weg hebben, nu zitten we nog een week tegen dat joch aan te kijken
Ze slapenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:42 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja toch onder het mom van even in de zon liggen
Er zijn momenteel zoveel mensen die kijkers willen zien gaan, dat het sowieso goed komt hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
Juist niet want bijna iedere kijker wil Dilano weg hebben, nu zitten we nog een week tegen dat joch aan te kijken
Van die 3 misschien maar denk dat er wel andere hoger op het nom lijstje staanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bij SV staat woordelijk getypt wat Jimmy daarover gezegd heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
Kleurloos voor de streamkijkers ja, maar op tv krijgt hij net als iedereen gewoon zijn momenten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens men is daar liever lui dan moequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet eens harder worden
Al dat geluier en regels overtreden
Gisteren hebben ze toch zomaar een boete gegeven. Het begin is erquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Geef ze wat te doen dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit. En laat ze gewoon douchen en geef ze gevarieerd eten. Heeft echt NUL invloed op het spel als ze dat zouden aanpassen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:53 schreef spapaars het volgende:
Geef ze wat te doen dan.
Anders blijft het bij luieren, kaartspelen en wat tafeltennis.
Met spelletjes exclusief voor tv, en wat geroddel over elkaar, hebben ze voldoende om elke dag een uurtje te vullen, de rest interesseert ze niet.
De reden waarom ze het zo bedacht hebben ontgaat mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit. En laat ze gewoon douchen en geef ze gevarieerd eten. Heeft echt NUL invloed op het spel als ze dat zouden aanpassen.
Moet het leven in het huis “hard” makenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
De reden waarom ze het zo bedacht hebben ontgaat mij.
gewoon douchen, zo lang als ze zouden willen.....uren badkamerstreamsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit. En laat ze gewoon douchen en geef ze gevarieerd eten. Heeft echt NUL invloed op het spel als ze dat zouden aanpassen.
Ze hopen dat Sabeau er als favoriet uitkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
Rohani, Sabeau en Dilano geloven in de kijker.
Ze kunnen hun borst natmaken..
Maar wat zou de kijker moeten doen om hun geloof waar te maken? Tyron naar huis? Sabeau naar huis? Jimmy naar huis?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
Rohani, Sabeau en Dilano geloven in de kijker.
Ze kunnen hun borst natmaken..
Psygologisch als je buikje goed gevuld is word je nog luier dus nog meer slapende bewoners..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
De reden waarom ze het zo bedacht hebben ontgaat mij.
Ze zijn ervan overtuigd dat de kijker dan Sabeau als favo vrijsteltquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar wat zou de kijker moeten doen om hun geloof waar te maken? Tyron naar huis? Sabeau naar huis? Jimmy naar huis?
Het kan nog steeds enigszins spartaans ofzo hè? Om een klassenverschil neer te zetten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Verida het volgende:
gewoon douchen, zo lang als ze zouden willen.....uren badkamerstreams
gevarieerd eten, maakt denk ik ook niet zo veel uit.
Het enige wat er dan zou kunnen is wat meer kookstreams, maar dat is het dan ook wel.
Nou dat is ze zichtbaar niet gelukt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet het leven in het huis “hard” maken
Dus dan Jimmy naar huis? Verwachten ze dat echt? Koekoek.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze zijn ervan overtuigd dat de kijker dan Sabeau als favo vrijstelt
Nee ze denken Tyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus dan Jimmy naar huis? Verwachten ze dat echt? Koekoek.
Dilano gelooft in Ty zei hij net, toch?quote:
Op vrijdag mogen ze altijd sporten he, de gym gaat open straksquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Frummelie het volgende:
Nou lieve streamkijkkindertjes dit was het weer voor vandaag, u heeft kunnen genieten van ontbijtende bewoners... nu hebben ze hun welverdiende rust in het zonnetje... wij zien u graag terug bij de liveshow.... en lekker blijven stemmen hé...
Wat een kakstreams met dat geluier...
Hoop dat ze 1 voor 1 in slaap donderen..
Ik denk dat Bart van vorig jaar, 1 van de weinige deelnemers was, die er niet in zat voor de latere roem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
je wil toch als model ook beroemd worden om meer werk te krijgen.
Ik zie niet echt een verschil. Ook Ty is erin gegaan om meer bekendheid te krijgen als model, meer werk te krijgen als model.
Ja Sabeau we hebben al veel te veel van jou moeten zienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hopen dat Sabeau er als favoriet uitkomt.
"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |