Ja dat gaat ook altijd vol enthousiasme...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Op vrijdag mogen ze altijd sporten he, de gym gaat open straks
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
Ik las dat karen en tom getongd hadden?is dat zo?
Die mensen geloven nog in sprookjes volgens mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze zijn ervan overtuigd dat de kijker dan Sabeau als favo vrijstelt
GGD staat klaar om haar af te voerenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
To be fair, ik durf er niet aan te denken hoe Sabeau zaterdag door die deur heen komt. ☠️
Zelfde redenering. Douchen met koud water, blijf je beter wakker.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Psygologisch als je buikje goed gevuld is word je nog luier dus nog meer slapende bewoners..
Dat douchen snap ik dan weer niet
Ty wel. Staat ingeschreven bij Euromodels. Zelfde bureau als Tobias.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar zowel hij als Dilano zijn toch geen model?
Ze laten zich vaak fotograferen voor hun Instagram, maar dat is heel wat anders als geboekt worden door bedrijven voor hun marketing campagnes.
uitkomt word uitgaat dan hequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hopen dat Sabeau er als favoriet uitkomt.
"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"
lijk me echt stugquote:
Die heb ik ff in mijn onderschrift gegooid! Mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hopen dat Sabeau er als favoriet uitkomt.
"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |