Ja dat gaat ook altijd vol enthousiasme...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Op vrijdag mogen ze altijd sporten he, de gym gaat open straks
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
Ik las dat karen en tom getongd hadden?is dat zo?
Die mensen geloven nog in sprookjes volgens mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze zijn ervan overtuigd dat de kijker dan Sabeau als favo vrijstelt
GGD staat klaar om haar af te voerenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
To be fair, ik durf er niet aan te denken hoe Sabeau zaterdag door die deur heen komt. ☠️
Zelfde redenering. Douchen met koud water, blijf je beter wakker.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Psygologisch als je buikje goed gevuld is word je nog luier dus nog meer slapende bewoners..
Dat douchen snap ik dan weer niet
Ty wel. Staat ingeschreven bij Euromodels. Zelfde bureau als Tobias.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar zowel hij als Dilano zijn toch geen model?
Ze laten zich vaak fotograferen voor hun Instagram, maar dat is heel wat anders als geboekt worden door bedrijven voor hun marketing campagnes.
uitkomt word uitgaat dan hequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hopen dat Sabeau er als favoriet uitkomt.
"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"
lijk me echt stugquote:
Die heb ik ff in mijn onderschrift gegooid! Mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze hopen dat Sabeau er als favoriet uitkomt.
"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"
Idem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zet ook net de stream aan... What... the ... fuck...
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:14 schreef Jockari het volgende:
Ashle eruit asjeblieft! Wat een kinderlijk gedoe weer.
Ja, we gaan gewoon tot aan de eindstreep zitten kijken naar mensen die een potje kaarten of liggen te zuchten en te steunen op het terras. Zin innnnnnnnn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:14 schreef Jockari het volgende:
Ashle eruit asjeblieft! Wat een kinderlijk gedoe weer.
Op dit moment loopt Tom nog als het achtereind van een ezel rond .. (nou ja.. 1 minuut geleden)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
Kan iemand mij een gil geven als Sabo met Tom gaat praten?
Ik liep wat achter en ben terug aan het kijken
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op dit moment loopt Tom nog als het achtereind van een ezel rond .. (nou ja.. 1 minuut geleden)
quote:
Wat? Wat? Wat? Ik heb ff geen beeld!! Details please!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zet ook net de stream aan... What... the ... fuck...
Dori ging voor Ty dat heeft ze al op haar Insta gezet. Bas heeft een poll met wie je denkt dat het huis moet verlaten daar staat Ty met 12% onderaan dus die volgers zitten ook op Ty. Op de insta van Lenie en Randy wordt ook opgeroepen voor Ty te gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Roepen even Basiri, Dori en Nouschka op om hun fans te laten stemmen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Wat? Wat? Wat? Ik heb ff geen beeld!! Details please!!
Ashley had een roze doek omgeslagen en liep daarmee in polonaise, met iemand achter haar aan, gebukt, ook onder die doek. Zoals zo'n Chinese draak, zeg maar. En toen zong ze 'twee violen en een trommel en een fluit' om 50 dagen in het huis te vieren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
Alice eet allesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:18 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand vond die bolletjes lekker maar Alice vind ze wel lekker
Zegt niets die kleine polls, die grotere hebben altijd gelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:21 schreef marky het volgende:
Noucska heeft ook een poll op haar insta met wie he denkt dat naar huis gaat en daar staat Ty ook onderaan.
ja ik denk ook waar gaat het overquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Niet eens spannend..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets die kleine polls, die grotere hebben altijd gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet eens spannend..Mocht het deze week niet kloppen heeft Ty zijn 'petertje' en is het een handjeklap met Febo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |