Heel graagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
...Maar hopelijk is er gewoon een dubbele exit...
Ik krijg nu al een erectie bij dit idee. 🥰quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Kortetermijndenken, uit ervaring weten we dat het nog veel saaier kan zijn, namelijk als de groep is uitgedund.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Dan komen ze met oud bewoners op de proppen. In de laatste weken doen ze dat elk jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kortetermijndenken, uit ervaring weten we dat het nog veel saaier kan zijn, namelijk als de groep is uitgedund.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan komen ze met oud bewoners op de proppen. In de laatste weken doen ze dat elk jaar.
Ja laatste week.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan komen ze met oud bewoners op de proppen. In de laatste weken doen ze dat elk jaar.
Vanmiddag vast weer sporten , dat wordt idd een lange saaie dagquote:
Klopt maar het gaat ook wel om een trend en de trend is Sabeau moet gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets die kleine polls, die grotere hebben altijd gelijk.
Hoeft niet hoor. Die gaat er dit weekend uit. Op zeker!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet niet of ik nog een week zeurbo aan kan
Niet bij drie op de bank. Dan gaat er 1. Dubbele exit is ook niet nodig. Vorig jaar hielden ze er ook 5 in de finale week. Daarnaast is Jimmy vrijgesteld dus moet Dilano een nieuwe partner.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Dan wordt het Ronahi met Dilano…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:34 schreef marky het volgende:
[..]
Niet bij drie op de bank. Dan gaat er 1. Dubbele exit is ook niet nodig. Vorig jaar gielden ze er ook 5 in de finale week. Daarnaast is Jimmy vrijgesteld dus moet Dilano een nieuwe partner.
Maar ik welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Willen niks meer zien/horen over het onderwerp.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dori ging voor Ty dat heeft ze al op haar Insta gezet. Bas heeft een poll met wie je denkt dat het huis moet verlaten daar staat Ty met 12% onderaan dus die volgers zitten ook op Ty. Op de insta van Lenie en Randy wordt ook opgeroepen voor Ty te gaan.
Gelukkig netjes en zonder fouten geschreven. Anders staat het zo stumperigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die dachten dat die oproep destijds van familie kwam om op Ashley te stemmen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig netjes en zonder fouten geschreven. Anders staat het zo stumperig
Zei toen al dat ik het niet geloofwaardig vond. Elke malloot kan een X account maken op naam van wie dan ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die dachten dat die oproep destijds van familie kwam om op Ashley te stemmen.
Uit welke beelden haal je dat Tom nu beschermt wordt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ergens wel goed dat ze Tom beschermen in deze tijd. De uitspraken die die psycho al gedaan heeft zijn schadelijk genoeg.
Vraag me soms sowieso af welke streams sommigen hebben gekeken. Zie voornamelijk aannames op basis van kleine stukjes om de vele streamlocks die we om het gedoe heen te zien kregen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit welke beelden haal je dat Tom nu beschermt wordt?
Ik vond het een zeer verstandige oproep!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |