Ligt er ook aan hoe je naar de views kijkt, sommigen hebben upload op hun eigen artiesten pagina, pagina van de nationale finale en Eurovision. Oekraine heeft bijvoorbeeld 15 miljoen views op de artiesten pagina van Alyona.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef Greys het volgende:
Hoeft ie nou alleen nog maar Spanje en Oekraïne (2,1 en 2,4 miljoen views maar staan er al weken op) in te halen voor de meeste youtube views? Of zie ik dat nou verkeerd?
Ah zo. Ja snap ik. Maar op het Eurovisionkanaal gaat ie in elk geval héél lekker. Ook qua reacties. En ben wel blij dat ze het niet laten verspreiden qua views door Joost z'n video gewoon meteen daar te uploadenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je naar de views kijkt, sommigen hebben upload op hun eigen artiesten pagina, pagina van de nationale finale en Eurovision. Oekraine heeft bijvoorbeeld 15 miljoen views op de artiesten pagina van Alyona.
En veruit het meest bekeken in de minste tijd op ESF’s Youtube, maar bij de bookies nog wel op #20quote:
Ik heb hem toegevoegd aan mijn lijst voor de fiets op de sportschool en dat ga ik zometeen testenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:00 schreef Mrmime het volgende:
Op het liedje van Joost kun je ontzettend lekker hardlopen ben ik achter.![]()
Ik vind het echt een heel tof nummer. Slim in elkaar gezet. Dit kon zomaar eens heel groot worden
Het zijn natuurlijk (denk ik) wel vooral Nederlandse streams, als we met de Bankzitters een nummer hadden gestuurd hadden die ook dit soort aantallen gehaald. Joost is gewoon heel populair bij Nederlandse jongeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:09 schreef Moira het volgende:
[..]
En veruit het meest bekeken in de minste tijd op ESF’s Youtube, maar bij de bookies nog wel op #20
Sausje van DJ Paul Elstak.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:18 schreef Idisrom het volgende:
Zit er een heel stuk 2Unlimited-beat in deze song? Tenminste zo klinkt het bij mij.
Je hebt nu @Japepk gequote, dat lijkt een beetje lullig want die zei dit nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat hiermee jezelf bedoelt
De videoclip duurt 3:10. Dus nog 10 seconden te lang.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een lángere emo outro, maar als je op het Eurovision kanaal de officiële clip kijkt valt die kortere emo outro wel binnen de 3 minuten. Dus ik hou hoop!
Ik geloof dat dat wel mag, zijn vaker nummers rond 3:08 etc.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De videoclip duurt 3:10. Dus nog 10 seconden te lang.
In het begin van het liedje dacht ik naar Scooter te luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:18 schreef Idisrom het volgende:
Zit er een heel stuk 2Unlimited-beat in deze song? Tenminste zo klinkt het bij mij.
Als je het pianootje (bij het brandende gebouw in de clip) weg zou laten en dus stopt na 'ik heb naar je geluisterd', zit je sowieso binnen de 3 minuten!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Graag even je quote aanpassen, want dit waren niet mijn woorden inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Sorry, niet goed opgelet. Heb het weggehaald. Er is al genoeg aandacht gegeven aan die oorspronkelijke druiloor,quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Je hebt nu @:japepk gequote, dat lijkt een beetje lullig want die zei dit nietMaar had juist een goede tegenreactie!
Gedaan inmiddels. Met excuses.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
Graag even je quote aanpassen, want dit waren niet mijn woorden inderdaad
Als je stopt na het laatste woord Geluisterd is het exact 3 minuten. Die paar losse pingeltjes daarna kunnen er zo af.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Desnoods schroeft Joost het aantal BPM nog verder op om binnen de tijd klaar te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je stopt na het laatste woord Geluisterd is het exact 3 minuten. Die paar losse pingeltjes daarna kunnen er zo af.
Idd gewoon op 1.25x speed afspelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Desnoods schroeft Joost het aantal BPM nog verder op om binnen de tijd klaar te zijn.
Vroeg me al af wat jij er van vondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:26 schreef H_T het volgende:
Geinig liedje welDit moet de finale wel gaan halen
Is dit in de lijn der verwachting?quote:
Test geslaagd, je kunt heerlijk op de bas meetrappenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hem toegevoegd aan mijn lijst voor de fiets op de sportschool en dat ga ik zometeen testen
Dat zijn toch wel 3 landen die ook meestemmen in onze halve finale.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef Em31 het volgende:
YouTube Trending
#1 Austria
#1 Belgium
#1 Netherlands
#9 Germany
#25 Lithuania
#26 Estonia
Benieuwd of de inzending van Oostenrijk ook nummer 1 trending wordt in eigen landquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef Em31 het volgende:
YouTube Trending
#1 Austria
#1 Belgium
#1 Netherlands
#9 Germany
#25 Lithuania
#26 Estonia
De vorige keer dat iedereen zo enthousiast was, was met Trijntje en haar inzending!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef engine het volgende:
Ik krijg het mobiel niet hier geplakt maar Angela de Jong is in haar column ook zeer te spreken over Joost en het nummer.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vorige keer dat iedereen zo enthousiast was, was met Trijntje en haar inzending!
Juist. Laat die ego's even met rust.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:18 schreef Momo het volgende:
Jongens we hoeven er ook niet oneindig op blijven te happen
Die heeft naast TV nu ineens ook verstand van muziek?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef engine het volgende:
Ik krijg het mobiel niet hier geplakt maar Angela de Jong is in haar column ook zeer te spreken over Joost en het nummer.
Ze heeft het vooral over de persoon Joost. Hoe ontwapenend hij overkwam bij het interview met Lubach.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die heeft naast TV nu ineens ook verstand van muziek?
Ah okquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze heeft het vooral over de persoon Joost. Hoe ontwapenend hij overkwam bij het interview met Lubach.
Daar hoef je niet heel ver voor te zoeken in het ultrarechts riool, ook wel Twitter gehetenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:02 schreef Dutch_view het volgende:
Zijn er nog geen reacties geweest dat dit een WOKE liedje is, verzonnen vanachter de burelen in Brussel / Straatsburg met als doel om ons Europa op te dringen?
Het is dan ook wel erg obviousquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar hoef je niet heel ver voor te zoeken in het ultrarechts riool, ook wel Twitter geheten
Zelfs nog dichterbij zo te zien!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar hoef je niet heel ver voor te zoeken in het ultrarechts riool, ook wel Twitter geheten
Oja zie de eerste berichten al na wat zoektermenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja hoor, als je een paar reacties terug scrolt 😊quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:02 schreef Dutch_view het volgende:
Zijn er nog geen reacties geweest dat dit een WOKE liedje is, verzonnen vanachter de burelen in Brussel / Straatsburg met als doel om ons Europa op te dringen?
Hij zingt gewoon over Europa. Je weet wel, het continent waar we wonen. Hij had ook "Welkom in Afrika" kunnen zingen, maar dit was niet helemaal toepasselijk geweest.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zingt gewoon over Europa. Je weet wel, het continent waar we wonen. Hij had ook "Welkom in Afrika" kunnen zingen, maar dit was niet helemaal toepasselijk geweest.
Maar wat ik al eerder zei, andere video´s van landen staan op meerdere kanalen. Als je die meetelt staat Oekraïne bijvoorbeeld op 20+ miljoen views, maar Joost doet het zeker goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Wow, al 2,3 miljoen views voor Joost Klein op de youtube-pagina van het ESF.
Alleen Oekraïne heeft iets meer views maar die video is al 3 weken openbaar.
Binnenkort heeft ie een paar concerten, dus daar denk ik. 1 daarvan mag men geen telefoon hebben, dus misschien dat ze daar nog wat gaan testen of opnemen ofzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Weten we al waar de eerste live-uitvoering zal zijnDat geeft de boel hopelijk nog wat meer een boost
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:56 schreef MisterFox het volgende:
Vieze linkse gluiperds met hun pro-EU propaganda![]()
Heeft niemand het dan door?![]()
Maar in de clip gebruikt die de vlag van de Europese Unie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zingt gewoon over Europa. Je weet wel, het continent waar we wonen. Hij had ook "Welkom in Afrika" kunnen zingen, maar dit was niet helemaal toepasselijk geweest.
En? Mag hij wel een Nederlandse vlag hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar in de clip gebruikt die de vlag van de Europese Unie.
Dan wordt extreemlinks Twitter weer boos, dus dat zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En? Mag hij wel een Nederlandse vlag hebben?
Dan laat ie die eventueel gewoon thuis in Malmö. Ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar in de clip gebruikt die de vlag van de Europese Unie.
Dat is echt onzin, hij zwaait regelmatig met een Nederlands vlaggetje, en vooral ook vaak een Fries vlaggetje. Kan niemand wat schelen. Alleen domrechts ziet in alles een complot, en overal loert propaganda.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan wordt extreemlinks Twitter weer boos, dus dat zou ik ook niet doen.
Ik kan me niet herinneren dat er ook maar een persoon aanstoot aan nam dat er een vlag getoond werd bij willekeurig welk eurovisie liedje. Maar goed, je vindt de eu-vlag dus een politiek statement, maar de Nederlandse niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan wordt extreemlinks Twitter weer boos, dus dat zou ik ook niet doen.
En in de blauwe lift dansen er 4 Aziatische meisjes. Misschien heeft Xi hem gesponsord?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:15 schreef Momo het volgende:
Van die mensen die nu helemaal los gaan op social media van de Europese vlag zijn echt gigantisch grote sneeuwvlokjes. En dat zijn dan de mensen die heel hard zeggen :"Ik kijk al 30 jaar niet meer" maar toch winden ze zich enorm op.
Ik vind deze wel mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:15 schreef Momo het volgende:
Van die mensen die nu helemaal los gaan op social media van de Europese vlag zijn echt gigantisch grote sneeuwvlokjes. En dat zijn dan de mensen die heel hard zeggen :"Ik kijk al 30 jaar niet meer" maar toch winden ze zich enorm op.
Ik vind helemaal niets, ik observeer alleen dat iemand hier zegt dat Joost het over Europa heeft en niet over de Europese Unie, dus corrigeer ik dat door even aan te geven dat de clip vol staat met EU-vlaggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er ook maar een persoon aanstoot aan nam dat er een vlag getoond werd bij willekeurig welk eurovisie liedje. Maar goed, je vindt de eu-vlag dus een politiek statement, maar de Nederlandse niet?
en gebruikt ook de Europese vlagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:18 schreef Greys het volgende:
Deze politiek verslaggever is zelfs om.
[ x ]
Hahahaha.quote:
Ja er is nog geen Joost Klein emoji, beetje kut wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en gebruikt ook de Europese vlag
Zeer verdacht.
Joost heeft dus bijna meer views in een dag dan die videoclip in een jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:17 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag kwam precies een jaar geleden Burning Daylight uit. Wat een contrast met Joost
Joost die het heeft over afscheid nemen omdat die afscheid heeft moeten nemen van zijn beide ouders op jonge leeftijdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
De wereld is een bijzondere plek
[ x ]
[ x ]
Vooral vermoeiend omdat je zelf telkens de logica erbij moet bedenken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet toch echt zwaar vermoeiend zijn om elke dag met dat soort complotten bezig te zijn.
Mja, het mist wat pit imho.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:24 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Ik ben nog steeds van mening dat het een beetje te traag op gang komt, maar het groeit wel. Als hij het live goed neer weet te zetten kan dit in ieder geval de finale halen.
Had echt 30-40sec eerder moeten gaan knallen, maar dat was misschien weer overkill geweest .... lastig balans vinden met zo'n liedje denk ik.quote:
Of beginnen met knallen, dan rustig en dan weer knallen. Nu heb je het risico dat mensen na 1-2 minuten hun mobieltje erbij pakken en het beste deel missen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had echt 30-40sec eerder moeten gaan knallen, maar dat was misschien weer overkill geweest .... lastig balans vinden met zo'n liedje denk ik.
Of 2 keer het techno stukje oid? Weet t ook niet...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had echt 30-40sec eerder moeten gaan knallen, maar dat was misschien weer overkill geweest .... lastig balans vinden met zo'n liedje denk ik.
Dat is precies waar ik bang voor ben ja. Enige manier om dat te voorkomen is een geniale staging neerzetten dat men blijft kijken en dan verrast worden als het los gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of beginnen met knallen, dan rustig en dan weer knallen. Nu heb je het risico dat mensen na 1-2 minuten hun mobieltje erbij pakken en het beste deel missen.
In principe is 11 maart de deadline voor inleveren nummers bij de EBU, maar kleine tweaks mag vast nog wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Of 2 keer het techno stukje oid? Weet t ook niet...
In hoeverre mag je nog remixen enzo?
Het is 'n beetje overgeproduceerd, hoe raar dat ook mag klinken voor zo'n simpel nummer. Ze zijn er heel lang mee bezig geweest, en dan weet je volgens mij gewoon niet meer wat de impact is als je het voor het eerst hoort. Hij wordt beter na een paar keer luisteren, vooral omdat in die eerste 2 minuten in de productie ook allemaal knipogen naar 2Unlimited en 2Brothers on the 4th Floor en al dat soort werk zitten. Maar dat is allemaal eigenlijk te subtiel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoor er echt van alles in ... begin is gewoon Scooter, deuntjes doen mij inderdaad echt denken aan 2Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor en natuurlijk DJ Paul (maar dat is niet gekquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is 'n beetje overgeproduceerd, hoe raar dat ook mag klinken voor zo'n simpel nummer. Ze zijn er heel lang mee bezig geweest, en dan weet je volgens mij gewoon niet meer wat de impact is als je het voor het eerst hoort. Hij wordt beter na een paar keer luisteren, vooral omdat in die eerste 2 minuten in de productie ook allemaal knipogen naar 2Unlimited en 2Brothers on the 4th Floor en al dat soort werk zitten. Maar dat is allemaal eigenlijk te subtiel.
Klopt iemand zei hier gisteren dat ze eigenlijk nog zo'n eurodance zangeres uit de 90s hadden moeten gebruiken dat was wel een goeie geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal eigenlijk te subtiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |