Ligt er ook aan hoe je naar de views kijkt, sommigen hebben upload op hun eigen artiesten pagina, pagina van de nationale finale en Eurovision. Oekraine heeft bijvoorbeeld 15 miljoen views op de artiesten pagina van Alyona.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:54 schreef Greys het volgende:
Hoeft ie nou alleen nog maar Spanje en Oekraïne (2,1 en 2,4 miljoen views maar staan er al weken op) in te halen voor de meeste youtube views? Of zie ik dat nou verkeerd?
Ah zo. Ja snap ik. Maar op het Eurovisionkanaal gaat ie in elk geval héél lekker. Ook qua reacties. En ben wel blij dat ze het niet laten verspreiden qua views door Joost z'n video gewoon meteen daar te uploadenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je naar de views kijkt, sommigen hebben upload op hun eigen artiesten pagina, pagina van de nationale finale en Eurovision. Oekraine heeft bijvoorbeeld 15 miljoen views op de artiesten pagina van Alyona.
En veruit het meest bekeken in de minste tijd op ESF’s Youtube, maar bij de bookies nog wel op #20quote:
Ik heb hem toegevoegd aan mijn lijst voor de fiets op de sportschool en dat ga ik zometeen testenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:00 schreef Mrmime het volgende:
Op het liedje van Joost kun je ontzettend lekker hardlopen ben ik achter.![]()
Ik vind het echt een heel tof nummer. Slim in elkaar gezet. Dit kon zomaar eens heel groot worden
Het zijn natuurlijk (denk ik) wel vooral Nederlandse streams, als we met de Bankzitters een nummer hadden gestuurd hadden die ook dit soort aantallen gehaald. Joost is gewoon heel populair bij Nederlandse jongeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:09 schreef Moira het volgende:
[..]
En veruit het meest bekeken in de minste tijd op ESF’s Youtube, maar bij de bookies nog wel op #20
Sausje van DJ Paul Elstak.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:18 schreef Idisrom het volgende:
Zit er een heel stuk 2Unlimited-beat in deze song? Tenminste zo klinkt het bij mij.
Je hebt nu @Japepk gequote, dat lijkt een beetje lullig want die zei dit nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat hiermee jezelf bedoelt
De videoclip duurt 3:10. Dus nog 10 seconden te lang.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een lángere emo outro, maar als je op het Eurovision kanaal de officiële clip kijkt valt die kortere emo outro wel binnen de 3 minuten. Dus ik hou hoop!
Ik geloof dat dat wel mag, zijn vaker nummers rond 3:08 etc.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De videoclip duurt 3:10. Dus nog 10 seconden te lang.
In het begin van het liedje dacht ik naar Scooter te luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:18 schreef Idisrom het volgende:
Zit er een heel stuk 2Unlimited-beat in deze song? Tenminste zo klinkt het bij mij.
Als je het pianootje (bij het brandende gebouw in de clip) weg zou laten en dus stopt na 'ik heb naar je geluisterd', zit je sowieso binnen de 3 minuten!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De videoclip duurt 3:10. Dus nog 10 seconden te lang.
Graag even je quote aanpassen, want dit waren niet mijn woorden inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Sorry, niet goed opgelet. Heb het weggehaald. Er is al genoeg aandacht gegeven aan die oorspronkelijke druiloor,quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Je hebt nu @:japepk gequote, dat lijkt een beetje lullig want die zei dit nietMaar had juist een goede tegenreactie!
Gedaan inmiddels. Met excuses.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
Graag even je quote aanpassen, want dit waren niet mijn woorden inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |