Als je stopt na het laatste woord Geluisterd is het exact 3 minuten. Die paar losse pingeltjes daarna kunnen er zo af.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De videoclip duurt 3:10. Dus nog 10 seconden te lang.
Desnoods schroeft Joost het aantal BPM nog verder op om binnen de tijd klaar te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je stopt na het laatste woord Geluisterd is het exact 3 minuten. Die paar losse pingeltjes daarna kunnen er zo af.
Idd gewoon op 1.25x speed afspelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Desnoods schroeft Joost het aantal BPM nog verder op om binnen de tijd klaar te zijn.
Vroeg me al af wat jij er van vondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:26 schreef H_T het volgende:
Geinig liedje welDit moet de finale wel gaan halen
Is dit in de lijn der verwachting?quote:
Test geslaagd, je kunt heerlijk op de bas meetrappenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hem toegevoegd aan mijn lijst voor de fiets op de sportschool en dat ga ik zometeen testen
Dat zijn toch wel 3 landen die ook meestemmen in onze halve finale.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef Em31 het volgende:
YouTube Trending
#1 Austria
#1 Belgium
#1 Netherlands
#9 Germany
#25 Lithuania
#26 Estonia
Benieuwd of de inzending van Oostenrijk ook nummer 1 trending wordt in eigen landquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:27 schreef Em31 het volgende:
YouTube Trending
#1 Austria
#1 Belgium
#1 Netherlands
#9 Germany
#25 Lithuania
#26 Estonia
De vorige keer dat iedereen zo enthousiast was, was met Trijntje en haar inzending!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef engine het volgende:
Ik krijg het mobiel niet hier geplakt maar Angela de Jong is in haar column ook zeer te spreken over Joost en het nummer.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vorige keer dat iedereen zo enthousiast was, was met Trijntje en haar inzending!
Juist. Laat die ego's even met rust.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:18 schreef Momo het volgende:
Jongens we hoeven er ook niet oneindig op blijven te happen
Die heeft naast TV nu ineens ook verstand van muziek?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef engine het volgende:
Ik krijg het mobiel niet hier geplakt maar Angela de Jong is in haar column ook zeer te spreken over Joost en het nummer.
Ze heeft het vooral over de persoon Joost. Hoe ontwapenend hij overkwam bij het interview met Lubach.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die heeft naast TV nu ineens ook verstand van muziek?
Ah okquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze heeft het vooral over de persoon Joost. Hoe ontwapenend hij overkwam bij het interview met Lubach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |