Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is zij met Dylano een zwevende stemmer. Hoort nergens en overal bij.
Inderdaad, probeerde gisteravond al volledig binnen te glibberen bij Ra, Ro en Ty.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.
Met dat verschil dat de lach van Ty en Randy echt is en die van Ash net zo echt als haar lippen, neus en tieten.quote:Op zondag 25 februari 2024 07:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je wie dat juist doet? Ashley![]()
sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tom praat over iemand die tegen hem praat alsof hij een kleine jongen is..
Wie?
Danny geeft antwoord voor Karen?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
glenn vraagt aan karan: gister een leuke avond gehad karen?
danny: ja volledig laten gaan
Gisteren zag ik Ashley bezig in fragmenten tijdens de live. Onze honden lustten plotseling geen brood meerquote:Op zondag 25 februari 2024 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.
Het is ook niet verstandig om honden brood te voeren. Er zijn veel betere alternatieven.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gisteren zag ik Ashley bezig in fragmenten tijdens de live. Onze honden lustten plotseling geen brood meer
Bij wijze van spreken. Ik heb helemaal geen hondenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is ook niet verstandig om honden brood te voeren. Er zijn veel betere alternatieven.
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
alice staat als een malle haar bronzer uit te poederen
pfff ja dat blijkt!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.
Sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tom praat over iemand die tegen hem praat alsof hij een kleine jongen is..
Wie?
Scanman topic zou vollopenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.
De voordelen voor de knopdrukkers kunnen gemakkelijk een week aanhouden.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Heerlijk ontbijt voor de 6 knopdrukkers
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:06 schreef Kissingbird het volgende:
rest ging me te snel,
moet nog koffie in hiero
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Al die theorieën op de vroege morgen.
Zou de alcohol al uit hun bloed zijn
* Kodiak100 ramt op zijn koffieapparaat voor koffie
ja die was wel terecht. zei ik gister ook al, toen Ashley door de deur moest was het janken op de wc en een grafstemming maar gister wel juichen, lachen en gieren. valt me vies tegen van haarquote:
Some people never learnquote:Op zondag 25 februari 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy snapt de willekeur van gisteravond niet... Denkt dat hij wellicht toch favoriet kan zijn.
Hij rockt het dekentje welquote:Op zondag 25 februari 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
randy hangt op de bank met een dekentje
eerst knijpsquote:Op zondag 25 februari 2024 09:15 schreef engine het volgende:
Gewoon een fucking vliegtuig gekregen man
Ja bro
Op je wenkenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:18 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat we niet even mee mogen kijken in de gameroom
Zegt Karen nu iets heel inlevends?quote:Op zondag 25 februari 2024 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
Geluid van Danny is nu wel goed![]()
tettert in mn oor
karan: ik versta het heel goe dat ze gingen zitten zo met het feestje zouden wij ook doen he.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zegt Karen nu iets heel inlevends?
Heeft ze het over de drie die een maatje hebben weg zien gaan en geen zin hadden in een feestje en geeft ze toe dat zij dat ook gedaan zou hebben als een maatje van haar zou weg gegaan zijn?
Daar kunnen sommige kijkers wel een voorbeeld aan nemen dan. Aan zo'n gedachte.
WTF ik dacht dat er hier gefantaseerd werd.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heeft ze het over de drie die een maatje hebben weg zien gaan en geen zin hadden in een feestje? En geeft ze toe dat zij dat ook gedaan zou hebben als een maatje van haar zou weg gegaan zijn?
Die is nog aan het opdrogen van haar kooktub avontuurquote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
Oef ashely ziet er niet zo fris uit
Dit was wel pas nadat Jimmy haar bestraffend had toegesproken over ditzelfde.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Dit is al een tweede keer dat ze me verbaast.....misschien moet zij is loskomen van Ashley.....puntjes gescoord....
Dat was na een strandje van Jimmy, ze snapte t eerst niet maar nadat Jimmy zei dat zij vorige week ook zo verdrietig was snapte ze het ineens wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heeft ze het over de drie die een maatje hebben weg zien gaan en geen zin hadden in een feestje? En geeft ze toe dat zij dat ook gedaan zou hebben als een maatje van haar zou weg gegaan zijn?
graag zonder giftigheid!quote:Op zondag 25 februari 2024 08:48 schreef kiki2024 het volgende:
danny opnieuw kneden want Ashley had het verpest
O ja, dat zou óók nog leuk zijn, dat het geluk kan keren en dat anderen kans maken!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
De geluksvogels deze week ( ik hoop niet de hele week eigenlijk)
Glenn
Alice
Tom
Sabeau
Dilano
Ashley
Ok. dat weet ik dus niet....quote:Op zondag 25 februari 2024 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit was wel pas nadat Jimmy haar bestraffend had toegesproken over ditzelfde.
Saboo vreet alles met mayoquote:
Ah okeequote:Op zondag 25 februari 2024 09:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat was na een strandje van Jimmy, ze snapte t eerst niet maar nadat Jimmy zei dat zij vorige week ook zo verdrietig was snapte ze het ineens wel.
Ze is naar mijn mening teveel beïnvloed door Asley die heel hard kan zijn.
lekker kort ook hahaquote:Op zondag 25 februari 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
bb: als je de badjas aanhebt mag je wel nog even snel kleding aandoen
Alice: moet dat of uh? want ik vind het niet erg ik heb gewoon die mooie? (zoiets?)
Ik zei in begin dat ze er misschien een beetje ordi eruit ziet maar van binnen een heel leuk spontane vrouw....quote:Op zondag 25 februari 2024 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
glenn: is dat niet raar om naar te kijken
ashley: nee, nee doet me niks, ziet altijd zo rommelig uit daar
Het wordt weer meer en meer Trashleyquote:Op zondag 25 februari 2024 09:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zei in begin dat ze er misschien een beetje ordi eruit ziet maar van binnen een heel leuk spontane vrouw....
Heb me nog nooit zo vergist in iemand.....
Ik denk dat ze dat beschouwt als compliment eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het wordt weer meer en meer Trashley
Wat denk je....quote:Op zondag 25 februari 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Zouden de geluksvogels zich schuldig kunnen gaan voelen dat zij een mooi ontbijt hadden als ze terug keren in het huis?
Zullen ze het de achterblijvers inwrijven hoe lekker het was.
Of zeggen ze niks.
Dat zou helemaal trietst zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 09:35 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat beschouwt als compliment eerlijk gezegd.
Denk het eerste, sowieso een paar daar.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Zouden de geluksvogels zich schuldig kunnen gaan voelen dat zij een mooi ontbijt hadden als ze terug keren in het huis?
Zullen ze het de achterblijvers inwrijven hoe lekker het was.
Of zeggen ze niks.
En Alice lacht haar uit vanwege de vergeelde extensions.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat ziet Ashley er oud en verlopen uit zonder make-up
Ash zei gisteren net zoiets die was ook niet aan het kwaadspreken over do die weggingquote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Dit is al een tweede keer dat ze me verbaast.....misschien moet zij is loskomen van Ashley.....puntjes gescoord....
moet lachenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau getraumatiseerd door jonge kaas.
Waar heeft die vrouw geen trauma vanquote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
verhaal sabo
kinderfeest boter kaas en eieren
ze gingen kaaas maken
die geur
ze werd er niet lekker van
ze hadden hem gemaakt
in de koelkast
dagen weeeeken moeten rijpen
koelkast iedere keer open
stonk
sindsdien lust ze geen jonge kaas meer
trauma
Alles is de schuld van Ash.. Weetjewelquote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ash zei gisteren net zoiets die was ook niet aan het kwaadspreken over do die wegging
aansteller is het, hoop dat die kleine feeks snel door de mand valtquote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waar heeft die vrouw geen trauma van
Ik zeg het ook altijd.. dacht dat ik iemand daar een plezier mee deed. Géén idee dat iemand er juist onzeker van zou kunnen wordenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
sabo had een keer gevraagd of ashley een trauma heeft gehad omdat ashley vaak kijkt of er wat tussen haar tanden zit
ashely ; ja vind ik gewoon heel belangrijk
alice: ja als je iemand onzeker wil maken dan moet je zeggen ; oh je hebt hier wat of daar wat
je zegt dat toch? je laat toch niet iemand met groen of zo tussen de tanden doorlopen
Ja ik zeg het dus ook altijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:41 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zeg het ook altijd.. dacht dat ik iemand daar een plezier mee deed. Géén idee dat iemand er juist onzeker van zou kunnen worden
Ja, maar haar woorden zeggen me niet zo veel.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ash zei gisteren net zoiets die was ook niet aan het kwaadspreken over do die wegging
Pistoletje, rucola, brie, pijnboompitjes en 'n drissel tijmhoningquote:Op zondag 25 februari 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
sabo houdt van geitenkaas met honing
warm maken
![]()
ze heeft gisteren gezopen he niemand ziet er de volgende ochtend er dan goed uitquote:Op zondag 25 februari 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Die is behoorlijk verknipt.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
hij is heel erg gefocust en control
(ash over haar partner)
ik kan het bij hem loslaten
want ik weet dat hij het beste doet voor mij en ?
Omdat hij dat wil denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar waarom mag hij in z'n eentje sloven en ligt de rest allemaal op de bank.
Waren wel vrolijk, maar geloof niet dat ze genoeg drank hebben gekregen om echt dronken te worden.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft gisteren gezopen he niemand ziet er de volgende ochtend er dan goed uit
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pistoletje, rucola, brie, pijnboompitjes en 'n drissel tijmhoning
Ja dan vraag je je toch af waar al die botox goed voor is.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Dat maakt een mens niet mooier al die botox, dat zie je wel weer aan haar.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ja dan vraag je je toch af waar al die botox goed voor is.
Jimmy niet zeker? Die zit er namelijk ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen komt Danny helpen. De 2 prinsjes en het prinsesje blijven mokken op de bank. Jimmy is geblesseerd.
Verstond ik het toch goedquote:Op zondag 25 februari 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
Danny zingt: allemaal naar de klote , het is allemaal naar de klote![]()
karan zingt la la la lalalalalaala
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstond ik het toch goed
Karen zingt het nu ook
ze heeft toch helemaal geen botox gebruikt? Alleen lipfillers volgens mijquote:Op zondag 25 februari 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt een mens niet mooier al die botox, dat zie je wel weer aan haar.
Danny doet dit elke ochtend helemaal in zijn uppie, bakt brood ruimt op en heel soms gaat hij weer naar bed.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen komt Danny helpen. De 2 prinsjes en het prinsesje blijven mokken op de bank. Jimmy is geblesseerd.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft toch helemaal geen botox gebruikt? Alleen lipfillers volgens mij
Kijk haar voorhoofd.....quote:Op zondag 25 februari 2024 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
is geen botox in haar lippen maar fillersquote:Op zondag 25 februari 2024 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heeeel veeel botox in haar lip
en op andere plekken. heeft ze over verteld
ook over haar meerdere operaties om haar borsten zo vol te krijgen
zoals ze zelf zei een keer : je probeert een keer wat uit he
nou ik vind het momenteel wel heel erg, dat mensen niet voor ashley zijn oke maar het begint echt haatdragend te worden hier.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Ash.. Weetjewel
je hebt gelijk!!!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
is geen botox in haar lippen maar fillers
Botox in de lippen is niet zo best, botox schakeld spieren uit/legt ze stil.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heeeel veeel botox in haar lip
en op andere plekken. heeft ze over verteld
ook over haar meerdere operaties om haar borsten zo vol te krijgen
zoals ze zelf zei : je probeert een keer wat uit he (ging over haar dikke lippen)
Maar dat komt nooit voor zeker...quote:Op zondag 25 februari 2024 09:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vind het momenteel wel heel erg, dat mensen niet voor ashley zijn oke maar het begint echt haatdragend te worden hier.
en ook gewoon onwaarheden worden gezegd over de streams over wat ze wel of niet gedaan of gezegd zou hebben.
er komt niets positiviteit meer uit want alles is slecht zelfs goeie dingen worden kwaad besproken ik vind het erg giftig momenteel
ik ben niet voor Ty en de andere en zeg ook dingen maar als ze iets goed doen of zeggen heb ik er geen oogkleppen voor en zou ik het ook gewoon zeggen, en geen onwaarheden allemaal vermelden.
ja heb het bericht al aangepastquote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Botox in de lippen is niet zo best, botox schakeld spieren uit/legt ze stil.
Dan zouden haar lippen nu over haar navel hangen
Dat is overdreven maar haar borsten kan ze er bijna mee aanraken als ze onderuit zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
karan schenkt wat olie op het bord
lekker olie dippen zometeen
ja dat was me al duidelijkquote:Op zondag 25 februari 2024 09:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar haar woorden zeggen me niet zo veel.
Zelfde dat ze zegt laat Randy zich veilig voelen bij ons hij gaat net zoals hij terugkwam er net zo hard weer
uit tegen haar groepje.
Dus wat die zegt gaat me ene oor in en de andere uit.
omdat die nooit wat doen in de ochtendquote:Op zondag 25 februari 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar waarom mag hij in z'n eentje sloven en ligt de rest allemaal op de bank.
Botox fillers is voor mij ene pot nat. Je laat iets in je lijf/lippen spuitenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar hoopte ik ook op!quote:Op zondag 25 februari 2024 10:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk serieus dat het een galgen maal is en dat het huiskamer team alles voor een dag de power hebben en de anderen powerless.
geeft die toch ook aan !!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:50 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy niet zeker? Die zit er namelijk ook.
is dat nu op de streamsquote:Op zondag 25 februari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Botox fillers is voor mij ene pot nat. Je laat iets in je lijf/lippen spuiten
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
kloptquote:Op zondag 25 februari 2024 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
pseudomoddenquote:
heel lang terug en daarna nooit meer gedaanquote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt gelijk!!!
botox verslapt de spier
filler vult het op
maar ze heeft wel botox in haar gezicht ook
in turkije laten doen zei ze
heb hetzelfdequote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Is wel waar... Ik beperk mijn commentaar vaak omdat ik weet dat het misbruikt gaat worden.
haar voorhoofd staat strakker dan strakquote:Op zondag 25 februari 2024 10:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heel lang terug en daarna nooit meer gedaan
niet echt nee op het momentquote:
oh trouwens ik heb gisteren wel aan gegeven dat Randy best goed te doen kan wezen zonder dat die de hele tijd gevoed word door Tyquote:
Staat ook meerdere malen in de cos van gisteravond/vannachtquote:Op zondag 25 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja beetje jammer weer hequote:Op zondag 25 februari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Bewoners het ontbijt in de ........... SL
Dit was vanmorgen vroegquote:Op zondag 25 februari 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat ook meerdere malen in de cos van gisteravond/vannacht
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n bossie bloemen doet wonderen
Ook van de plamuur Tut ?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik moet als ik net wakker ben ook niet gefilm worden hoor 😂
Wauwquote:Op zondag 25 februari 2024 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft Ty gekozen. Alice heeft Randy. Sabeau heeft Ronahi gekozen.
Jimmy en Dilano weer duo.
Dat zou inderdaad kunnen....Randy kan zich heel goed overal bij aanpassen en dat kan Ty niet....hij mag je of niet..quote:Op zondag 25 februari 2024 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh trouwens ik heb gisteren wel aan gegeven dat Randy best goed te doen kan wezen zonder dat die de hele tijd gevoed word door Ty
Zal wel meer masturbeermind zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano heeft weer een mastermind idee.
Alice Randyquote:Op zondag 25 februari 2024 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Dus alleen Tom heeft iemand gekozen die een uitdaging kan zijn.
De rest lekker safe
glenn en danny waren afgelopen week toch al, ben ik nou gekquote:
Ty voedt Randy niet. Randy doet wat hij zelf wil.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen....Randy kan zich heel goed overal bij aanpassen en dat kan Ty niet....hij mag je of niet..
Die man beweegt amperquote:
Of had geen keus. Glenn staat meestal niet vooraan.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach die hoefde geen andere partner te kiezen??
Daar heb je ook gelijk in...quote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ty voedt Randy niet. Randy doet wat hij zelf wil.
Ja, moeten we weer tv kijkenquote:
Ik snapquote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of had geen keus. Glenn staat meestal niet vooraan.
Lijkt mij geen slimme keusquote:Op zondag 25 februari 2024 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft Ty gekozen. Alice heeft Randy. Sabeau heeft Ronahi gekozen.
Jimmy en Dilano weer duo.
Vraag me ook af of het niet een hersenspinsel van Dilano is.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap
Tegen elkaar niet
Hoe het zit
Zijn allebei meelopersquote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ty voedt Randy niet. Randy doet wat hij zelf wil.
Ik vind die naam beetje raarquote:Op zondag 25 februari 2024 10:17 schreef Jockari het volgende:
De talibanstrijder is plots terug actief, nu hij met 1 stem verschil met Doriana, gesaved is.
Ty zegt het nu ookquote:Op zondag 25 februari 2024 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vraag me ook af of het niet een hersenspinsel van Dilano is.
BB heeft bij het begin gezegd dat deze BB in het teken van duo's staatquote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Dylano
Je had niet verwacht dat ik jou koos
Tis dat we tegen elkaar moeten.
denk je wel Ty en Tomquote:
niet zo slim dan sommige duo's nuquote:Op zondag 25 februari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tegen elkaar strijden om in de power groep te zitten.
Dus niet vrijwilliggekozen maar door B.B.?????quote:Op zondag 25 februari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tegen elkaar strijden om in de power groep te zitten.
Ik bedoel met nomineren straksquote:Op zondag 25 februari 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Sabo hoopt dat ze wint van ronahi
Dan snap ik de keus van Ashley niet. Die denkt misschien dat Karen haar laat winnen?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Ze moeten tegen elkaar strijden
Zegt Alice dus ook
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk je wel Ty en Tom
maar hoezo Sab en Ro dan, die mogen elkaar toch ?
Nja is ook wel weer leuk juist dat ze het niet wistenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
Ze wisten op moment van kiezen niet dat ze tegen elkaar moesten.
Vals van BBquote:Op zondag 25 februari 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
Ze pakt de andere insteekquote:Op zondag 25 februari 2024 10:21 schreef engine het volgende:
Karen en Ashley lijken niet zo goed te begrijpen dat ze nu tegen elkaar moeten.
Vertelde BB wel voor ze moeten kiezen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
Ja lijkt me leuk, de verliezer van een duel krijgt een nominatie en de rest moet er twee vrijstellen. Ik hoop dat bb gaat proberen kliekjes uit elkaar te halen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen wel 6 genomineerden uitrollen en 2 een vrijstelling gegund moeten worden
ze hoorden allemaal na de keuze pas dat er ook gestreden werd keken er nog meer van opquote:Op zondag 25 februari 2024 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan snap ik de keus van Ashley niet. Die denkt misschien dat Karen haar laat winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |