Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is zij met Dylano een zwevende stemmer. Hoort nergens en overal bij.
Inderdaad, probeerde gisteravond al volledig binnen te glibberen bij Ra, Ro en Ty.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.
Met dat verschil dat de lach van Ty en Randy echt is en die van Ash net zo echt als haar lippen, neus en tieten.quote:Op zondag 25 februari 2024 07:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je wie dat juist doet? Ashley![]()
sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tom praat over iemand die tegen hem praat alsof hij een kleine jongen is..
Wie?
Danny geeft antwoord voor Karen?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
glenn vraagt aan karan: gister een leuke avond gehad karen?
danny: ja volledig laten gaan
Gisteren zag ik Ashley bezig in fragmenten tijdens de live. Onze honden lustten plotseling geen brood meerquote:Op zondag 25 februari 2024 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.
Het is ook niet verstandig om honden brood te voeren. Er zijn veel betere alternatieven.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gisteren zag ik Ashley bezig in fragmenten tijdens de live. Onze honden lustten plotseling geen brood meer
Bij wijze van spreken. Ik heb helemaal geen hondenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is ook niet verstandig om honden brood te voeren. Er zijn veel betere alternatieven.
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
alice staat als een malle haar bronzer uit te poederen
pfff ja dat blijkt!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.
Sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tom praat over iemand die tegen hem praat alsof hij een kleine jongen is..
Wie?
Scanman topic zou vollopenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.
De voordelen voor de knopdrukkers kunnen gemakkelijk een week aanhouden.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Heerlijk ontbijt voor de 6 knopdrukkers
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:06 schreef Kissingbird het volgende:
rest ging me te snel,
moet nog koffie in hiero
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Al die theorieën op de vroege morgen.
Zou de alcohol al uit hun bloed zijn
* Kodiak100 ramt op zijn koffieapparaat voor koffie
ja die was wel terecht. zei ik gister ook al, toen Ashley door de deur moest was het janken op de wc en een grafstemming maar gister wel juichen, lachen en gieren. valt me vies tegen van haarquote:
Some people never learnquote:Op zondag 25 februari 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy snapt de willekeur van gisteravond niet... Denkt dat hij wellicht toch favoriet kan zijn.
Hij rockt het dekentje welquote:Op zondag 25 februari 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
randy hangt op de bank met een dekentje
eerst knijpsquote:Op zondag 25 februari 2024 09:15 schreef engine het volgende:
Gewoon een fucking vliegtuig gekregen man
Ja bro
Op je wenkenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:18 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat we niet even mee mogen kijken in de gameroom
Zegt Karen nu iets heel inlevends?quote:Op zondag 25 februari 2024 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
Geluid van Danny is nu wel goed![]()
tettert in mn oor
karan: ik versta het heel goe dat ze gingen zitten zo met het feestje zouden wij ook doen he.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zegt Karen nu iets heel inlevends?
Heeft ze het over de drie die een maatje hebben weg zien gaan en geen zin hadden in een feestje en geeft ze toe dat zij dat ook gedaan zou hebben als een maatje van haar zou weg gegaan zijn?
Daar kunnen sommige kijkers wel een voorbeeld aan nemen dan. Aan zo'n gedachte.
WTF ik dacht dat er hier gefantaseerd werd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |