Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is zij met Dylano een zwevende stemmer. Hoort nergens en overal bij.
Inderdaad, probeerde gisteravond al volledig binnen te glibberen bij Ra, Ro en Ty.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.
Met dat verschil dat de lach van Ty en Randy echt is en die van Ash net zo echt als haar lippen, neus en tieten.quote:Op zondag 25 februari 2024 07:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je wie dat juist doet? Ashley![]()
sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tom praat over iemand die tegen hem praat alsof hij een kleine jongen is..
Wie?
Danny geeft antwoord voor Karen?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
glenn vraagt aan karan: gister een leuke avond gehad karen?
danny: ja volledig laten gaan
Gisteren zag ik Ashley bezig in fragmenten tijdens de live. Onze honden lustten plotseling geen brood meerquote:Op zondag 25 februari 2024 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is volwaardig lid van de anti-Ashley-coalitie hoor.
Het is ook niet verstandig om honden brood te voeren. Er zijn veel betere alternatieven.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gisteren zag ik Ashley bezig in fragmenten tijdens de live. Onze honden lustten plotseling geen brood meer
Bij wijze van spreken. Ik heb helemaal geen hondenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is ook niet verstandig om honden brood te voeren. Er zijn veel betere alternatieven.
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
alice staat als een malle haar bronzer uit te poederen
pfff ja dat blijkt!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.
Sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tom praat over iemand die tegen hem praat alsof hij een kleine jongen is..
Wie?
Scanman topic zou vollopenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat nog liever naakt dan zonder haar make up.
De voordelen voor de knopdrukkers kunnen gemakkelijk een week aanhouden.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Heerlijk ontbijt voor de 6 knopdrukkers
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:06 schreef Kissingbird het volgende:
rest ging me te snel,
moet nog koffie in hiero
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Al die theorieën op de vroege morgen.
Zou de alcohol al uit hun bloed zijn
* Kodiak100 ramt op zijn koffieapparaat voor koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |