glenn en danny waren afgelopen week toch al, ben ik nou gekquote:
Ty voedt Randy niet. Randy doet wat hij zelf wil.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen....Randy kan zich heel goed overal bij aanpassen en dat kan Ty niet....hij mag je of niet..
Die man beweegt amperquote:
Of had geen keus. Glenn staat meestal niet vooraan.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach die hoefde geen andere partner te kiezen??
Daar heb je ook gelijk in...quote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ty voedt Randy niet. Randy doet wat hij zelf wil.
Ja, moeten we weer tv kijkenquote:
Ik snapquote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of had geen keus. Glenn staat meestal niet vooraan.
Lijkt mij geen slimme keusquote:Op zondag 25 februari 2024 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft Ty gekozen. Alice heeft Randy. Sabeau heeft Ronahi gekozen.
Jimmy en Dilano weer duo.
Vraag me ook af of het niet een hersenspinsel van Dilano is.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap
Tegen elkaar niet
Hoe het zit
Zijn allebei meelopersquote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ty voedt Randy niet. Randy doet wat hij zelf wil.
Ik vind die naam beetje raarquote:Op zondag 25 februari 2024 10:17 schreef Jockari het volgende:
De talibanstrijder is plots terug actief, nu hij met 1 stem verschil met Doriana, gesaved is.
Ty zegt het nu ookquote:Op zondag 25 februari 2024 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vraag me ook af of het niet een hersenspinsel van Dilano is.
BB heeft bij het begin gezegd dat deze BB in het teken van duo's staatquote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Dylano
Je had niet verwacht dat ik jou koos
Tis dat we tegen elkaar moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |