Denk het eerste, sowieso een paar daar.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Zouden de geluksvogels zich schuldig kunnen gaan voelen dat zij een mooi ontbijt hadden als ze terug keren in het huis?
Zullen ze het de achterblijvers inwrijven hoe lekker het was.
Of zeggen ze niks.
En Alice lacht haar uit vanwege de vergeelde extensions.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat ziet Ashley er oud en verlopen uit zonder make-up
Ash zei gisteren net zoiets die was ook niet aan het kwaadspreken over do die weggingquote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Dit is al een tweede keer dat ze me verbaast.....misschien moet zij is loskomen van Ashley.....puntjes gescoord....
moet lachenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau getraumatiseerd door jonge kaas.
Waar heeft die vrouw geen trauma vanquote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
verhaal sabo
kinderfeest boter kaas en eieren
ze gingen kaaas maken
die geur
ze werd er niet lekker van
ze hadden hem gemaakt
in de koelkast
dagen weeeeken moeten rijpen
koelkast iedere keer open
stonk
sindsdien lust ze geen jonge kaas meer
trauma
Alles is de schuld van Ash.. Weetjewelquote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ash zei gisteren net zoiets die was ook niet aan het kwaadspreken over do die wegging
aansteller is het, hoop dat die kleine feeks snel door de mand valtquote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waar heeft die vrouw geen trauma van
Ik zeg het ook altijd.. dacht dat ik iemand daar een plezier mee deed. Géén idee dat iemand er juist onzeker van zou kunnen wordenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
sabo had een keer gevraagd of ashley een trauma heeft gehad omdat ashley vaak kijkt of er wat tussen haar tanden zit
ashely ; ja vind ik gewoon heel belangrijk
alice: ja als je iemand onzeker wil maken dan moet je zeggen ; oh je hebt hier wat of daar wat
je zegt dat toch? je laat toch niet iemand met groen of zo tussen de tanden doorlopen
Ja ik zeg het dus ook altijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:41 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zeg het ook altijd.. dacht dat ik iemand daar een plezier mee deed. Géén idee dat iemand er juist onzeker van zou kunnen worden
Ja, maar haar woorden zeggen me niet zo veel.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ash zei gisteren net zoiets die was ook niet aan het kwaadspreken over do die wegging
Pistoletje, rucola, brie, pijnboompitjes en 'n drissel tijmhoningquote:Op zondag 25 februari 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
sabo houdt van geitenkaas met honing
warm maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |