Dat is overdreven maar haar borsten kan ze er bijna mee aanraken als ze onderuit zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Botox in de lippen is niet zo best, botox schakeld spieren uit/legt ze stil.
Dan zouden haar lippen nu over haar navel hangen
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
karan schenkt wat olie op het bord
lekker olie dippen zometeen
ja dat was me al duidelijkquote:Op zondag 25 februari 2024 09:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar haar woorden zeggen me niet zo veel.
Zelfde dat ze zegt laat Randy zich veilig voelen bij ons hij gaat net zoals hij terugkwam er net zo hard weer
uit tegen haar groepje.
Dus wat die zegt gaat me ene oor in en de andere uit.
omdat die nooit wat doen in de ochtendquote:Op zondag 25 februari 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar waarom mag hij in z'n eentje sloven en ligt de rest allemaal op de bank.
Botox fillers is voor mij ene pot nat. Je laat iets in je lijf/lippen spuitenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Botox in de lippen is niet zo best, botox schakeld spieren uit/legt ze stil.
Dan zouden haar lippen nu over haar navel hangen
Daar hoopte ik ook op!quote:Op zondag 25 februari 2024 10:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk serieus dat het een galgen maal is en dat het huiskamer team alles voor een dag de power hebben en de anderen powerless.
geeft die toch ook aan !!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:50 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy niet zeker? Die zit er namelijk ook.
is dat nu op de streamsquote:Op zondag 25 februari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Botox fillers is voor mij ene pot nat. Je laat iets in je lijf/lippen spuiten
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat ziet Ashley er oud en verlopen uit zonder make-up
kloptquote:Op zondag 25 februari 2024 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft toch helemaal geen botox gebruikt? Alleen lipfillers volgens mij
pseudomoddenquote:
heel lang terug en daarna nooit meer gedaanquote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt gelijk!!!
botox verslapt de spier
filler vult het op
maar ze heeft wel botox in haar gezicht ook
in turkije laten doen zei ze
heb hetzelfdequote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Is wel waar... Ik beperk mijn commentaar vaak omdat ik weet dat het misbruikt gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |