SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Nou soms vreet ik eerlijk gezegd die tweepersoons maaltijden ook wel in een keer in m'n eentje op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat concept ook even aan mijn muis willen komen uitleggen? Die vreet alleen al genoeg weg voor een gezin van 10 personen
Missquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
Sommige vlees kan ook invriezen of bakken en dan invriezen of twee keer van eten, of bij de slager vlees halen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
Jij met je Vlokfeestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
Poh!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
Velen vinden het hier wel lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij met je Vlokfeest
*komen herinneringen op van iemand hier die het vreselijk vond
Ja hoor, vroeger als kind vaak gehad, op brood.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Velen vinden het hier wel lekker
Is nog steeds erg lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, vroeger als kind vaak gehad, op brood.
Hey wijffie! Zag nu net pas je bericht ! Alles goed ?quote:
Tijd geleden dat ik nog vlokken at.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey wijffie! Zag nu net pas je bericht ! Alles goed ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
Sommige vlees kan ook invriezen of bakken en dan invriezen of twee keer van eten, of bij de slager vlees halen
Lang geleden dat hier vlokfeest/vlokken op tafel stonden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
Mailykequote:
Earl Greyskequote:
stigglyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mailyke
[..]
Earl Greyske
quote:
Zit een mooie scene in... weet niet meer welke afleveringquote:
Dat is makkelijkquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat-ie maar slechts een dagje weg is.Helleuh!
Morgen is morgen gewoon weer vandaagquote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat-ie maar slechts een dagje weg is.Helleuh!
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Morgen is morgen gewoon weer vandaag
Op een website voor photoshoppers was een wedstrijd waarbij je Guitar Heroes ergens voor moest gebruiken. Maakt niet uit wat.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een website voor photoshoppers was een wedstrijd waarbij je Guitar Heroes ergens voor moest gebruiken. Maakt niet uit wat.
Ik on de eerste plaats met deze inzending:
[ afbeelding ]
Ik heb nooit zo'n ding in m'n handen gehad dus weet ik niet eens of zijn handen op de juiste posities zitten!quote:
Op die bovenste is het verschil met het origineel niet eens te zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een inzending voor "If dinosaurs ruled the world", ook eerste plaats. (Of "What if dinosaurs never went extinct"? Ik ben ff kwijt wat de opdracht ook al weer pecies was!)
[ afbeelding ]
En deze was voor "If mimes ruled the world", 2e plaats.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op die bovenste is het verschil met het origineel niet eens te zien.
Jij ziet onze echte kinderbloed drinkende reptiel uiterlijke door onze vermomming heen?quote:Op zondag 25 februari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op die bovenste is het verschil met het origineel niet eens te zien.
Stig sees all... because, some say...quote:Op zondag 25 februari 2024 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ziet onze echte kinderbloed drinkende reptiel uiterlijke door onze vermomming heen?![]()
Okeeeee, jij moet wat minder vaak in [BNW] rondhangen!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ziet onze echte kinderbloed drinkende reptiel uiterlijke door onze vermomming heen?![]()
Lillibetquote:Op zondag 25 februari 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een inzending voor "If dinosaurs ruled the world", ook eerste plaats. (Of "What if dinosaurs never went extinct"? Ik ben ff kwijt wat de opdracht ook al weer pecies was!)
[ afbeelding ]
En deze was voor "If mimes ruled the world", 2e plaats.
Daar geloven ze nog steeds dat we de wereld regeren vanuit een niet bestaande kelder onder een pizzeria in NYC terwijl we eigenlijk gewoon lekker in onze super deluxe villa in de Bahama's zittenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Okeeeee, jij moet wat minder vaak in [BNW] rondhangen!
Whehe!quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar geloven ze nog steeds dat we de wereld regeren vanuit een niet bestaande kelder onder een pizzeria in NYC terwijl we eigenlijk gewoon lekker in onze super deluxe villa in de Bahama's zitten
Zuckenberg is iemand zonder ambitie die zich door onderbetaalde kindjes laat bedienen. Wij hebben tenminste de klasse om elitaire oude witte mannen finaal uit te buiten en ons drankjes te laten brengenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Of die ondergrondse bunkers daar van Zuckerberg en anderen.
Of namens jullie een land te laten regeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zuckenberg is iemand zonder ambitie die zich door onderbetaalde kindjes laat bedienen. Wij hebben tenminste de klasse om elitaire oude witte mannen finaal uit te buiten en ons drankjes te laten brengen
Omdat men bedoelt "goede ochtend"quote:
Nou regeren, regeren. Iemand publiekelijk laten zeggen dat ze ergens 'geen actieve herinnering aan hebben' kun je niet echt regeren noemenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Of namens jullie een land te laten regeren.
Ik bedoel meer:quote:Op zondag 25 februari 2024 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou regeren, regeren. Iemand publiekelijk laten zeggen dat ze ergens 'geen actieve herinnering aan hebben' kun je niet echt regeren noemen
Die had ook geen actieve herinnering aan het moment dat zijn luier werd vervangenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die had ook geen actieve herinnering aan het moment dat zijn luier werd vervangen
Volgens mij werkt het oordopje van Barack niet helemaal goed, ik zit al zeker 10 seconden te wachten op mijn kop koffiequote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het oordopje van Barack niet helemaal goed, ik zit al zeker 10 seconden te wachten op mijn kop koffie![]()
Ik zal het hem maar vergeven, hij is zijn zonden nog aan het overdenken na de zondag ochtend misquote:
Dat moet ik even gaan nachecken bij mijn Belgische nonkelquote:
Een leuk bloemetje is de ranonkel.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet ik even gaan nachecken bij mijn Belgische nonkel
En wat is een leuk ranonkel in je nonkel maar dan op een Waalse manierquote:
Hallootjes nieuwe lieflijke UIquote:
Une fleur dans son trou.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat is een leuk ranonkel in je nonkel maar dan op een Waalse manier
Ow, goed dat ik me daar maar op een goede veilige afstand van heb gehoudenquote:
ja hoor, kom maar halenquote:
Maantjequote:
quote:
Rustig hoor, en met jou?quote:
Ook zoquote:Op zondag 25 februari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig hoor, en met jou?
Goed te horenquote:
Hoe is het met Robbie?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet wel vechten voor je recht om te feesten
Zuigt nog steedsquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zuigt nog steeds
Af en toe vervelend omdat het aandacht wil op het verkeerde tijdstip en het niet uitkomt, maar hij gaat vooral zijn gang als ik niet thuis ben. Zoals het hoort.
Het duurde even eer ik doorhad wat je hier bedoeldequote:Op zondag 25 februari 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zuigt nog steeds
Af en toe vervelend omdat het aandacht wil op het verkeerde tijdstip en het niet uitkomt, maar hij gaat vooral zijn gang als ik niet thuis ben. Zoals het hoort.
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het duurde even eer ik doorhad wat je hier bedoelde
Hihiquote:Op zondag 25 februari 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het duurde even eer ik doorhad wat je hier bedoelde
Hellowwwwquote:
morgenquote:
sallyyyyyyquote:
Stiggly wigglyquote:
Earl Greyskequote:Op maandag 26 februari 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hellowwww
[..]
morgen![]()
[..]
sallyyyyyy![]()
![]()
[..]
Stiggly wiggly![]()
![]()
Sallykequote:
Och, brood wat ik bij de bakker haal is goed te betalenquote:
Mogguh skatquote:Op maandag 26 februari 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
[..]
Sallyke
Ze noemde me skatquote:
quote:
Op de marktquote:Op maandag 26 februari 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, brood wat ik bij de bakker haal is goed te betalen
Die is hier niet in de buurt helaas.quote:
Geen markt in de buurt ??quote:Op maandag 26 februari 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is hier niet in de buurt helaas.
Die zal er ongetwijfeld zijn maar is te verquote:Op maandag 26 februari 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen markt in de buurt ??![]()
Je hebt geen weekmarkt in jouw stad/dorp
Hey Greyquote:Op maandag 26 februari 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hellowwww
[..]
morgen![]()
[..]
sallyyyyyy![]()
![]()
[..]
Stiggly wiggly![]()
![]()
Mailykequote:
Wat is ver ?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zal er ongetwijfeld zijn maar is te ver
Plus ik heb een hele goede bakker hier op loopafstand
Centrumquote:
In km?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CentrumDaar woon ik best uit de buurt
5 of 6.quote:
Maantjequote:
Nog nietquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Zit iedereen al van het lunch genot te genieten?
Eieren in de koker, dadelijk bammetjes smerenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Warme bolletjes gehad, en koffie. TIjd voor de middagwandeling.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Wandel ze!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Warme bolletjes gehad, en koffie. TIjd voor de middagwandeling.
Thanks. Altijd fijn, even een frisse neus halen, om straks weer vol energie aan het werk te gaan.quote:
Wandelen is altijd goedquote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Altijd fijn, even een frisse neus halen, om straks weer vol energie aan het werk te gaan.
Ik wandel elke dag tussen de middag, hier door de wijk. Vast rondje, erg lekkerquote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Altijd fijn, even een frisse neus halen, om straks weer vol energie aan het werk te gaan.
Deze vrouw weetquote:
Zeker, met volkoren puntjes met pindakaasquote:
Ik dacht dat je vrouwlief jouw bammetjes voor je smeerdequote:Op maandag 26 februari 2024 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eieren in de koker, dadelijk bammetjes smeren
Ik heb net ook een frisse neus gehaald, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik kan nog genoeg zelfquote:Op maandag 26 februari 2024 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrouwlief jouw bammetjes voor je smeerde![]()
Man man man, ik dacht dat jij te belangrijk was om zelf je brood te smeren maar dat valt dus ook weer vies tegen dus.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan nog genoeg zelf
Ik ben zo belangrijk dat ik juist DAAROM mijn eigen brood smeerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, ik dacht dat jij te belangrijk was om zelf je brood te smeren maar dat valt dus ook weer vies tegen dus.
Uhuh, ze kunnen het niet hebben dat jouw bammetjes geïnfecteerd worden met onreine gedachten of een of ander dodelijk virus.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben zo belangrijk dat ik juist DAAROM mijn eigen brood smeer
Wordt allemaal gefilterd door mijn helmquote:Op maandag 26 februari 2024 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhuh, ze kunnen het niet hebben dat jouw bammetjes geïnfecteerd worden met onreine gedachten of een of ander dodelijk virus.
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt allemaal gefilterd door mijn helm
Net opquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
*burpquote:
Ik kan me betere hoogtepunten voorstellen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Lunch is als je op werk bent toch wel altijd het hoogtepunt van de dag
Die heb ik meestal niet op werkquote:Op maandag 26 februari 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan me betere hoogtepunten voorstellen.
Niet dat je even de zescilinder pakt en een rondje gaat toeren tussenmiddag?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wandel elke dag tussen de middag, hier door de wijk. Vast rondje, erg lekker
Lastig om dan tegelijkertijd je smoothie en je boterham achter je klep te proppenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat je even de zescilinder pakt en een rondje gaat toeren tussenmiddag?
Als je snel genoeg rijdt dan hoef je alleen je mond maar open te doenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Lastig om dan tegelijkertijd je smoothie en je boterham achter je klep te proppen![]()
![]()
Lovkequote:
Dan ben ik teveel tijd kwijt denk ikquote:Op maandag 26 februari 2024 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat je even de zescilinder pakt en een rondje gaat toeren tussenmiddag?
Zeg Karin Klepquote:Op maandag 26 februari 2024 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Lastig om dan tegelijkertijd je smoothie en je boterham achter je klep te proppen![]()
![]()
Stigkequote:Op maandag 26 februari 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovke
[..]
Dan ben ik teveel tijd kwijt denk ik
[..]
Zeg Karin Klep
Dan moet hij alsnog zijn klep openzetten @TheStigsDutchCousinquote:Op maandag 26 februari 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je snel genoeg rijdt dan hoef je alleen je mond maar open te doen
Veiligheid boven allesquote:Op maandag 26 februari 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moet hij alsnog zijn klep openzetten @:TheStigsDutchCousin
En alweer zomaar bijna avond...!quote:Op maandag 26 februari 2024 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
Goede laatste half uurtje van deze pracht middag
Bijnaquote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad. Tijd voor het avondeten.
Klinkt goed!quote:Op maandag 26 februari 2024 18:13 schreef Sally het volgende:
Spekjes net uitgebakken, vriendin hier om samen te eten weer![]()
Zo de andijviestamp maar opwarmen![]()
Lekker andijviestampquote:Op maandag 26 februari 2024 18:13 schreef Sally het volgende:
Gezel!!! Enjoyquote:Op maandag 26 februari 2024 18:13 schreef Sally het volgende:
Die burger maakt het af hè. Met een voldaan gevoel de avond in...quote:
quote:
Jep - en mijn speciale variant dus, zonder aardappelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:19 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Jep - en mijn speciale variant dus, zonder aardappelen
Dat moest ik googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?
Waren varkenrunderburgers van de AHquote:Op maandag 26 februari 2024 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die burger maakt het af hè. Met een voldaan gevoel de avond in...
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:19 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Jep - en mijn speciale variant dus, zonder aardappelen
Krijg je dan dezelfde structuur als aardappelpuree?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
🐷🐖🐽 🐮🐄quote:Op maandag 26 februari 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waren varkenrunderburgers van de AH
Niet geheel, maar het smaakt goed!quote:Op maandag 26 februari 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijg je dan dezelfde structuur als aardappelpuree?
Knorr.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah. Was wel lekker?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal jou eens knor!quote:
Jesus Feut, bek houden en bier halen!quote:
Heb je honger of wil je een koekiequote:
Kelly doet mee die is al aardig op leeftijd michella en loisa ook.quote:
Geen idee wie die laatste 2 zijn!quote:Op maandag 26 februari 2024 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kelly doet mee die is al aardig op leeftijd michella en loisa ook.
Haal zelf, lamstraalquote:Op maandag 26 februari 2024 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jesus Feut, bek houden en bier halen!
Klinkt als sbs-bagger tvquote:Op maandag 26 februari 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wie die laatste 2 zijn!Ik heb het nooit gekeken!
Ik kan ff geen clipje vinden van Bert Visscher met z'n "Bral bral bral bral bral" terwijl hij aan z'n sigaar aan het zuigen is.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een corpsballengebral hè?@ @:DerRabbit
![]()
Nou dat.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan ff geen clipje vinden van Bert Visscher met z'n "Bral bral bral bral bral" terwijl hij aan z'n sigaar aan het zuigen is.
Bert Visscherquote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan ff geen clipje vinden van Bert Visscher met z'n "Bral bral bral bral bral" terwijl hij aan z'n sigaar aan het zuigen is.
quote:
Niet zo knorren, feut en hobbelen!quote:
Ik dacht even dat ik in de PUBer SC was beland, maar dat forum is al jaren dichtquote:Op maandag 26 februari 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een corpsballengebral hè?@ @:DerRabbit
![]()
Zeg dat ff aan @DerRabbit dan!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in de PUBer SC was beland, maar dat forum is al jaren dicht
Laat hem maar even uitrazen. Thuis zit hij al zo onder de plak bij zijn vriendin.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg dat ff aan @:DerRabbit dan!
De lapzwans, die alleen maar aan het commanderen is
Hij doet het maar lekker allemaal zelf!
Wen er maar aan, want ooit word ik de baas van de baas van de baas van prins pils wim lexquote:Op maandag 26 februari 2024 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg dat ff aan @:DerRabbit dan!
De lapzwans, die alleen maar aan het commanderen is
Hij doet het maar lekker allemaal zelf!
Zijn rant over kamperenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, hij is mij er eentje!
[ afbeelding ]
"....met een plastic bordje en bestek. Thuis heb ik voor HONDERDDUIZEND GULDEN aan Chinees porselein! Ga toch weeeeeegggg...."
Echt 1 van zijn beste stukken!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn rant over kamperen
"Ik weet wat je vragen wil GLBLBLBLBLBBL"quote:Op maandag 26 februari 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
FRANK GOVEEEEEEEEERS!!!!!! AHHHHHHHHHHH!!!!!!!
En dan gaat hij nu zo naar Jezus: "Hmmm Jezus, wat een mooie blooooouse! Nieuw? SORRY FRANK!!!!!"
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik weet wat je vragen wil GLBLBLBLBLBBL"
Haquote:Op maandag 26 februari 2024 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want ooit word ik de baas van de baas van de baas van prins pils wim lex
Is het zo'n slechte ochtend?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ha
Hahaha
hahahahahahaha
Dit had ik even nodig deze ochtend
Ik had wel moeite met uit bed komenquote:
Ik ook. Om 4:20quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had wel moeite met uit bed komen
Sallykequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
Moggel.
Rennen vóór werk...
Verslapen, door de wekker heen - lol.
Nu tanden aan het poetsen.
Vast tot ziens straks, op mn werk(laptop).
Om te gaan werken of voor 'iets anders'quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
Moggel.
Rennen vóór werk...
Verslapen, door de wekker heen - lol.
Nu tanden aan het poetsen.
Vast tot ziens straks, op mn werk(laptop).
Mailykequote:
Werk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om te gaan werken of voor 'iets anders'
Was meer een referentie naar 4/20quote:
Earl Greyskequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om te gaan werken of voor 'iets anders'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Je bent zellufquote:
Slechte isolatie of wat?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je voor een nieuwe woning kijkt en je ziet staan dat je van te voren 210 euro per maand moet aftikken voor stookkosten (exclusief warm water) dan denk je ook
Energielabel D geloof ik, maar wel net nieuwe kozijnen en ramen. En op het zuiden gelegen. Ben er ooit wezen kijken en het lijkt mij eerder te warm dan te koud daar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slechte isolatie of wat?
Particulier?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je voor een nieuwe woning kijkt en je ziet staan dat je van te voren 210 euro per maand moet aftikken voor stookkosten (exclusief warm water) dan denk je ook
Kan ook zo zijn dat het echt veel te heet is binnen tijdens de zomer en veel te koud tijdens de winter. Maar D is an sich redelijk. Heb zelf Fquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Energielabel D geloof ik, maar wel net nieuwe kozijnen en ramen. En op het zuiden gelegen. Ben er ooit wezen kijken en het lijkt mij eerder te warm dan te koud daar.
Woningbouw met gemeenschappelijk verwarming, maar ik schrik gewoon van die 200 euro omdat ik het absurd veel vindt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Particulier?
(kan nog erger,.. 3 maanden vooraf kamerhuur dokken (met een max van 1.000 gulden mocht dat in die tijd... - sta je dan als student... )
A zelfs lees ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ook zo zijn dat het echt veel te heet is binnen tijdens de zomer en veel te koud tijdens de winter. Maar D is an sich redelijk. Heb zelf F
Volgende TT: Formula Forza Ferrariquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
Volgende topic kan die Suspense is Killing... er wel uit!
Formuleeee Eéééénn!![]()
Back again![]()
Als jij de LaPo pakt, en Stiggy niet de kans grijpt (maar daarvoor heeftie de laatste tijd te vaak voor op de kop gehad, dus he'd better not!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende TT: Formula Forza Ferrari![]()
![]()
![]()
![]()
Testdagen worden sowieso steeds vreemder nu ze ieder jaar minder dagen krijgen. Dan gaan de programma's steeds verder uit elkaar lopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij de LaPo pakt, en Stiggy niet de kans grijpt (maar daarvoor heeftie de laatste tijd te vaak voor op de kop gehad, dus he'd better not!!!@:TheStigsDutchCousin ) - dan mag jij dat!
Fellali ziet er op zich niet gek uit dit seizoen, tenzij RBR heeft lopen sandbaggen (want echte pushlaps waren er niet op de testdagen).
Is toch al een paar (iig 2) jaar dat ze 3 dagen mogen testen? En niet meer midseason?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Testdagen worden sowieso steeds vreemder nu ze ieder jaar minder dagen krijgen. Dan gaan de programma's steeds verder uit elkaar lopen.
Ja, die drie dagen doen ze al paar jaar. Ik doelde er meer op dat ze vanaf mid jaren 2000 al bezig zijn met het in te perken van een apart test team naar steeds minder beperkte testdagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Is toch al een paar (iig 2) jaar dat ze 3 dagen mogen testen? En niet meer midseason?
Lekker puhquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij de LaPo pakt, en Stiggy niet de kans grijpt (maar daarvoor heeftie de laatste tijd te vaak voor op de kop gehad, dus he'd better not!!!@:TheStigsDutchCousin ) - dan mag jij dat!
Fellali ziet er op zich niet gek uit dit seizoen, tenzij RBR heeft lopen sandbaggen (want echte pushlaps waren er niet op de testdagen).
Begint dat nu alweer?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
Issie al vol ?
Dan maken we er een super Max TT van
Voor dit weekend
Good luck
Uhuh!quote:
Lovkequote:
Verdwaald?quote:
Verkeerde topic johquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Verkeerde topic joh![]()
Zitten ze hier toch niet op te wachten![]()
Met je Friese 'Famke'quote:
Vroem vroem is van famke louise..quote:
Famke Janssen?quote:
Zitten wel een boel F1-fans, dat klopt dan weer welquote:
Oh die.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroem vroem is van famke louise..
Ja!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Zitten wel een boel F1-fans, dat klopt dan weer wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |