Nog nietquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Zit iedereen al van het lunch genot te genieten?
Eieren in de koker, dadelijk bammetjes smerenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Warme bolletjes gehad, en koffie. TIjd voor de middagwandeling.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Wandel ze!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Warme bolletjes gehad, en koffie. TIjd voor de middagwandeling.
Thanks. Altijd fijn, even een frisse neus halen, om straks weer vol energie aan het werk te gaan.quote:
Wandelen is altijd goedquote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Altijd fijn, even een frisse neus halen, om straks weer vol energie aan het werk te gaan.
Ik wandel elke dag tussen de middag, hier door de wijk. Vast rondje, erg lekkerquote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Altijd fijn, even een frisse neus halen, om straks weer vol energie aan het werk te gaan.
Deze vrouw weetquote:
Zeker, met volkoren puntjes met pindakaasquote:
Ik dacht dat je vrouwlief jouw bammetjes voor je smeerdequote:Op maandag 26 februari 2024 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eieren in de koker, dadelijk bammetjes smeren
Ik heb net ook een frisse neus gehaald, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik kan nog genoeg zelfquote:Op maandag 26 februari 2024 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrouwlief jouw bammetjes voor je smeerde![]()
Man man man, ik dacht dat jij te belangrijk was om zelf je brood te smeren maar dat valt dus ook weer vies tegen dus.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan nog genoeg zelf
Ik ben zo belangrijk dat ik juist DAAROM mijn eigen brood smeerquote:Op maandag 26 februari 2024 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, ik dacht dat jij te belangrijk was om zelf je brood te smeren maar dat valt dus ook weer vies tegen dus.
Uhuh, ze kunnen het niet hebben dat jouw bammetjes geïnfecteerd worden met onreine gedachten of een of ander dodelijk virus.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben zo belangrijk dat ik juist DAAROM mijn eigen brood smeer
Wordt allemaal gefilterd door mijn helmquote:Op maandag 26 februari 2024 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhuh, ze kunnen het niet hebben dat jouw bammetjes geïnfecteerd worden met onreine gedachten of een of ander dodelijk virus.
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt allemaal gefilterd door mijn helm
Net opquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
*burpquote:
Ik kan me betere hoogtepunten voorstellen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Lunch is als je op werk bent toch wel altijd het hoogtepunt van de dag
Die heb ik meestal niet op werkquote:Op maandag 26 februari 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan me betere hoogtepunten voorstellen.
Niet dat je even de zescilinder pakt en een rondje gaat toeren tussenmiddag?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wandel elke dag tussen de middag, hier door de wijk. Vast rondje, erg lekker
Lastig om dan tegelijkertijd je smoothie en je boterham achter je klep te proppenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat je even de zescilinder pakt en een rondje gaat toeren tussenmiddag?
Als je snel genoeg rijdt dan hoef je alleen je mond maar open te doenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Lastig om dan tegelijkertijd je smoothie en je boterham achter je klep te proppen![]()
![]()
Lovkequote:
Dan ben ik teveel tijd kwijt denk ikquote:Op maandag 26 februari 2024 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat je even de zescilinder pakt en een rondje gaat toeren tussenmiddag?
Zeg Karin Klepquote:Op maandag 26 februari 2024 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Lastig om dan tegelijkertijd je smoothie en je boterham achter je klep te proppen![]()
![]()
Stigkequote:Op maandag 26 februari 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovke
[..]
Dan ben ik teveel tijd kwijt denk ik
[..]
Zeg Karin Klep
Dan moet hij alsnog zijn klep openzetten @TheStigsDutchCousinquote:Op maandag 26 februari 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je snel genoeg rijdt dan hoef je alleen je mond maar open te doen
Veiligheid boven allesquote:Op maandag 26 februari 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moet hij alsnog zijn klep openzetten @:TheStigsDutchCousin
En alweer zomaar bijna avond...!quote:Op maandag 26 februari 2024 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
Goede laatste half uurtje van deze pracht middag
Bijnaquote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad. Tijd voor het avondeten.
Klinkt goed!quote:Op maandag 26 februari 2024 18:13 schreef Sally het volgende:
Spekjes net uitgebakken, vriendin hier om samen te eten weer![]()
Zo de andijviestamp maar opwarmen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |