SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Nou soms vreet ik eerlijk gezegd die tweepersoons maaltijden ook wel in een keer in m'n eentje op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat concept ook even aan mijn muis willen komen uitleggen? Die vreet alleen al genoeg weg voor een gezin van 10 personen
Missquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
Sommige vlees kan ook invriezen of bakken en dan invriezen of twee keer van eten, of bij de slager vlees halen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
Jij met je Vlokfeestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
Poh!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
Velen vinden het hier wel lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij met je Vlokfeest
*komen herinneringen op van iemand hier die het vreselijk vond
Ja hoor, vroeger als kind vaak gehad, op brood.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Velen vinden het hier wel lekker
Is nog steeds erg lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, vroeger als kind vaak gehad, op brood.
Hey wijffie! Zag nu net pas je bericht ! Alles goed ?quote:
Tijd geleden dat ik nog vlokken at.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey wijffie! Zag nu net pas je bericht ! Alles goed ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
Sommige vlees kan ook invriezen of bakken en dan invriezen of twee keer van eten, of bij de slager vlees halen
Lang geleden dat hier vlokfeest/vlokken op tafel stonden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net bammetjes op
MET VLOKFEEST
Mailykequote:
Earl Greyskequote:
stigglyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mailyke
[..]
Earl Greyske
quote:
Zit een mooie scene in... weet niet meer welke afleveringquote:
Dat is makkelijkquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat-ie maar slechts een dagje weg is.Helleuh!
Morgen is morgen gewoon weer vandaagquote:Op zondag 25 februari 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat-ie maar slechts een dagje weg is.Helleuh!
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Morgen is morgen gewoon weer vandaag
Op een website voor photoshoppers was een wedstrijd waarbij je Guitar Heroes ergens voor moest gebruiken. Maakt niet uit wat.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een website voor photoshoppers was een wedstrijd waarbij je Guitar Heroes ergens voor moest gebruiken. Maakt niet uit wat.
Ik on de eerste plaats met deze inzending:
[ afbeelding ]
Ik heb nooit zo'n ding in m'n handen gehad dus weet ik niet eens of zijn handen op de juiste posities zitten!quote:
Op die bovenste is het verschil met het origineel niet eens te zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een inzending voor "If dinosaurs ruled the world", ook eerste plaats. (Of "What if dinosaurs never went extinct"? Ik ben ff kwijt wat de opdracht ook al weer pecies was!)
[ afbeelding ]
En deze was voor "If mimes ruled the world", 2e plaats.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op die bovenste is het verschil met het origineel niet eens te zien.
Jij ziet onze echte kinderbloed drinkende reptiel uiterlijke door onze vermomming heen?quote:Op zondag 25 februari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op die bovenste is het verschil met het origineel niet eens te zien.
Stig sees all... because, some say...quote:Op zondag 25 februari 2024 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ziet onze echte kinderbloed drinkende reptiel uiterlijke door onze vermomming heen?![]()
Okeeeee, jij moet wat minder vaak in [BNW] rondhangen!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ziet onze echte kinderbloed drinkende reptiel uiterlijke door onze vermomming heen?![]()
Lillibetquote:Op zondag 25 februari 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een inzending voor "If dinosaurs ruled the world", ook eerste plaats. (Of "What if dinosaurs never went extinct"? Ik ben ff kwijt wat de opdracht ook al weer pecies was!)
[ afbeelding ]
En deze was voor "If mimes ruled the world", 2e plaats.
Daar geloven ze nog steeds dat we de wereld regeren vanuit een niet bestaande kelder onder een pizzeria in NYC terwijl we eigenlijk gewoon lekker in onze super deluxe villa in de Bahama's zittenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Okeeeee, jij moet wat minder vaak in [BNW] rondhangen!
Whehe!quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar geloven ze nog steeds dat we de wereld regeren vanuit een niet bestaande kelder onder een pizzeria in NYC terwijl we eigenlijk gewoon lekker in onze super deluxe villa in de Bahama's zitten
Zuckenberg is iemand zonder ambitie die zich door onderbetaalde kindjes laat bedienen. Wij hebben tenminste de klasse om elitaire oude witte mannen finaal uit te buiten en ons drankjes te laten brengenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Of die ondergrondse bunkers daar van Zuckerberg en anderen.
Of namens jullie een land te laten regeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zuckenberg is iemand zonder ambitie die zich door onderbetaalde kindjes laat bedienen. Wij hebben tenminste de klasse om elitaire oude witte mannen finaal uit te buiten en ons drankjes te laten brengen
Omdat men bedoelt "goede ochtend"quote:
Nou regeren, regeren. Iemand publiekelijk laten zeggen dat ze ergens 'geen actieve herinnering aan hebben' kun je niet echt regeren noemenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Of namens jullie een land te laten regeren.
Ik bedoel meer:quote:Op zondag 25 februari 2024 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou regeren, regeren. Iemand publiekelijk laten zeggen dat ze ergens 'geen actieve herinnering aan hebben' kun je niet echt regeren noemen
Die had ook geen actieve herinnering aan het moment dat zijn luier werd vervangenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die had ook geen actieve herinnering aan het moment dat zijn luier werd vervangen
Volgens mij werkt het oordopje van Barack niet helemaal goed, ik zit al zeker 10 seconden te wachten op mijn kop koffiequote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het oordopje van Barack niet helemaal goed, ik zit al zeker 10 seconden te wachten op mijn kop koffie![]()
Ik zal het hem maar vergeven, hij is zijn zonden nog aan het overdenken na de zondag ochtend misquote:
Dat moet ik even gaan nachecken bij mijn Belgische nonkelquote:
Een leuk bloemetje is de ranonkel.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet ik even gaan nachecken bij mijn Belgische nonkel
En wat is een leuk ranonkel in je nonkel maar dan op een Waalse manierquote:
Hallootjes nieuwe lieflijke UIquote:
Une fleur dans son trou.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat is een leuk ranonkel in je nonkel maar dan op een Waalse manier
Ow, goed dat ik me daar maar op een goede veilige afstand van heb gehoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |