Geen idee wie die laatste 2 zijn!quote:Op maandag 26 februari 2024 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kelly doet mee die is al aardig op leeftijd michella en loisa ook.
Haal zelf, lamstraalquote:Op maandag 26 februari 2024 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jesus Feut, bek houden en bier halen!
Klinkt als sbs-bagger tvquote:Op maandag 26 februari 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wie die laatste 2 zijn!Ik heb het nooit gekeken!
Ik kan ff geen clipje vinden van Bert Visscher met z'n "Bral bral bral bral bral" terwijl hij aan z'n sigaar aan het zuigen is.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een corpsballengebral hè?@ @:DerRabbit
![]()
Nou dat.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan ff geen clipje vinden van Bert Visscher met z'n "Bral bral bral bral bral" terwijl hij aan z'n sigaar aan het zuigen is.
Bert Visscherquote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan ff geen clipje vinden van Bert Visscher met z'n "Bral bral bral bral bral" terwijl hij aan z'n sigaar aan het zuigen is.
quote:
Niet zo knorren, feut en hobbelen!quote:
Ik dacht even dat ik in de PUBer SC was beland, maar dat forum is al jaren dichtquote:Op maandag 26 februari 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een corpsballengebral hè?@ @:DerRabbit
![]()
Zeg dat ff aan @DerRabbit dan!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in de PUBer SC was beland, maar dat forum is al jaren dicht
Laat hem maar even uitrazen. Thuis zit hij al zo onder de plak bij zijn vriendin.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg dat ff aan @:DerRabbit dan!
De lapzwans, die alleen maar aan het commanderen is
Hij doet het maar lekker allemaal zelf!
Wen er maar aan, want ooit word ik de baas van de baas van de baas van prins pils wim lexquote:Op maandag 26 februari 2024 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg dat ff aan @:DerRabbit dan!
De lapzwans, die alleen maar aan het commanderen is
Hij doet het maar lekker allemaal zelf!
Zijn rant over kamperenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, hij is mij er eentje!
[ afbeelding ]
"....met een plastic bordje en bestek. Thuis heb ik voor HONDERDDUIZEND GULDEN aan Chinees porselein! Ga toch weeeeeegggg...."
Echt 1 van zijn beste stukken!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn rant over kamperen
"Ik weet wat je vragen wil GLBLBLBLBLBBL"quote:Op maandag 26 februari 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
FRANK GOVEEEEEEEEERS!!!!!! AHHHHHHHHHHH!!!!!!!
En dan gaat hij nu zo naar Jezus: "Hmmm Jezus, wat een mooie blooooouse! Nieuw? SORRY FRANK!!!!!"
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik weet wat je vragen wil GLBLBLBLBLBBL"
Haquote:Op maandag 26 februari 2024 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want ooit word ik de baas van de baas van de baas van prins pils wim lex
Is het zo'n slechte ochtend?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ha
Hahaha
hahahahahahaha
Dit had ik even nodig deze ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |