Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb al zeker een week geen koffie meer gedronkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:55 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb al zeker een week geen koffie meer gedronken![]()
Uit n potjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken dat ik daar ook zin in heb
Dus geen idee of t lekker us♡♡♡♡![]()
Wat voor een potje?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uit n potje
Dus geen idee of t lekker us![]()
Is ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het klonk ook al niet echt smakelijk
Nu nieuw potje
Noodles♡♡♡♡![]()
Had je een lekke band?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef kree het volgende:
denk je ff wat band dingen doen en zo weer zo lang mee bezig.![]()
ja hoor ik denk van welquote:althans vindt t leuk enzo om mee te doen in.
Do what you love, love what you do!![]()
Is mooi tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor ik denk van welalthans vindt t leuk enzo om mee te doen in.
![]()
![]()
trouwes er gaan hier planten of struiken/bomen in de bloei al???? zal ff zo foto doen, maar is er een botanica expert in de buurt?Do what you love, love what you do!![]()
Ja hier ook. Dat krijg je als je in feb al dagen van 16 graden hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:25 schreef kree het volgende:
trouwes er gaan hier planten of struiken/bomen in de bloei al???? zal ff zo foto doen, maar is er een botanica expert in de buurt?![]()
![]()
wat is die en broertje wil stekje en hoe de fuck doe je dat. ???
ja hahaha was beetje harde wind, geen zin gehad om op te rapen en ook het onkruid nietquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:25 schreef kree het volgende:
trouwes er gaan hier planten of struiken/bomen in de bloei al???? zal ff zo foto doen, maar is er een botanica expert in de buurt?♡♡♡♡![]()
hmmmm not helping happy. LOL zover was ik zelf ook nl. hahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
Het is n boom
En een struik
En ik zie planten
YwDo what you love, love what you do!![]()
haha ja zeker wel, alleen je kwam nou niet echt met iets waar ik niet zelf al op gekomen wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
Oh mijn kennis wordt hier niet gewaardeerd zie ik
Tsssquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja zeker wel, alleen je kwam nou niet echt met iets waar ik niet zelf al op gekomen was♡♡♡♡![]()
om het maar even samen te vatten. het is een plant weten we nu of struik of boom ofzo... LOLDo what you love, love what you do!![]()
Waarom probeer je niet gewoon een stekje te maken? Volgens mij kan dat met alle planten wel namelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef kree het volgende:
om het maar even samen te vatten. het Ius een plant weten we nu of struik of boom ofzo... LOL![]()
hmmms kan mss maar vraag het me af met deze eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet gewoon een stekje te maken? Volgens mij kan dat met alle planten wel namelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom zou het met die niet kunnen dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms kan mss maar vraag het me af met deze eigenlijk.![]()
Nee, zoek even op hoe je een stekje maakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef kree het volgende:
bedoel kan er wel tak aftrekken en in de grond zetten?
Je moet geloof ik een stuk schuin afsnijden en dan eerst in water wortels laten krijgen.![]()
omdat het meer een boom achtige is ofzo??? of struik, weet ik veel daarom vroeg ik het he. hahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou het met die niet kunnen dan?Do what you love, love what you do!![]()
dacht mss weet iemand de soort want erfde deze van vorige bewoner RIP enzo. met exotische tuin. LOLquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, zoek even op hoe je een stekje maakt.
Je moet geloof ik een stuk schuin afsnijden en dan eerst in water wortels laten krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef kree het volgende:
[..]
dacht mss weet iemand de soort want erfde deze van vorige bewoner RIP enzo. met exotische tuin. LOL![]()
![]()
moet zeggen hoewel ik er niet heel veel mee heb, vind t dan wel weer leuk dat ik wel bloempjes heb nu al in de tuinquote:
vorig jaar had ik merel nest enzo. beetje rechts op die foto toen, maar heb het ff wat weg moeten halen toen want groeide in schuurtje buren.Do what you love, love what you do!![]()
Klimop moet je wel een beetje in toom houden ja anders woekert het overal doorheen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:44 schreef kree het volgende:
vorig jaar had ik merel nest enzo. beetje rechts op die foto toen, maar heb het ff wat weg moeten halen toen want groeide in schuurtje buren.![]()
naja laat ook maar vraag het wel in buur topics die het ff wel weten. gehehe.Do what you love, love what you do!![]()
yup. hahaha.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Klimop moet je wel een beetje in toom houden ja anders woekert het overal doorheen.Do what you love, love what you do!![]()
Struiken kun je vaak stekken door een scheut in stekpoeder te dopen en in de grond te zetten. Maar wel pas na de bloei.![]()
ik denk idd voor zover ik vond. kan wel kloppen met Japanse duizendknoop en andere boompje wat er staat die wel leuk is.quote:
Exoten dus, maar had dier dus even opgezocht en kun je niet handig nu stekken ofzo ?Do what you love, love what you do!![]()
Japanse duizendknoop? Die zou ik wel proberen heel erg in toom te houden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk idd voor zover ik vond. kan wel kloppen met Japanse duizendknoop en andere boompje wat er staat die wel leuk is.
Exoten dus, maar had dier dus even opgezocht en kun je niet handig nu stekken ofzo ?![]()
haha ik weet, maar struggle al 2 jaar die, hij is nu nog dor maar weet al gaat zo groeien 10cm per dagquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Japanse duizendknoop? Die zou ik wel proberen heel erg in toom te houden.Do what you love, love what you do!![]()
Tuintje ligt er weer netjes bij!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mooi weer voor wat?
Het is mooi weer, maar hoe en waar voor dan?En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf![]()
Mooi weer om in de tuin te werken.
Mijn buurman (die mijn voortuin had gedaan) is nu de tuin van mijn buurvrouw aan het doen.
Wat is het toch een schatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Mooi weer om in de tuin te werken.
Mijn buurman (die mijn voortuin had gedaan) is nu de tuin van mijn buurvrouw aan het doen.
Wat is het toch een schat
Dat is nogeens een aardige buurman![]()
![]()
Ja die man geniet er echt van om in de tuin te werken.
En hij is altijd super dankbaar voor alles wat we voor de buurt doen, zoals Halloween en buurt barbecue organiseren.
Dus ja, echt fijn zulke buren!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb een tuin, maar doe er weinig mee. Daar beginnen we begin lente mee, met wat aangenamer weer en temperatuur ook vooral.
Ik heb geen zin in koude handen.En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
Lol had dus alles in de was gegooid enzo van werkkleding enzo, maar hoor nu al raar gerammel. LOL zal niet de eerste keer zijn dat er nog een stift pen of ander ding in die broekzakken zaten.
Vrees. nu al hoe dit eruit gaat komen
Of autosleutels.... werkmobiel...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:12 schreef kree het volgende:
Lol had dus alles in de was gegooid enzo van werkkleding enzo, maar hoor nu al raar gerammel. LOL zal niet de eerste keer zijn dat er nog een stift pen of ander ding in die broekzakken zaten.
Misschien toch even kijken?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
hahaha het is hooguit een pen of mss kastsleutel ofzo, het belangrijkste check alquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of autosleutels.... werkmobiel...
Misschien toch even kijken?
Gehehe naja gelukkig is mijn kleding blauw ook al, dus valt pen of stift niet zo op, wel benieuwd hoe het eruit komt
De tuin aanpakken is nu wat te vroeg lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:01 schreef Canopus het volgende:
Ik heb een tuin, maar doe er weinig mee. Daar beginnen we begin lente mee, met wat aangenamer weer en temperatuur ook vooral.
Ik heb geen zin in koude handen.
Ik zie in de verte een bui aankomen. Voor de verandering gaat het straks weer eens regenen.Werkplek
(zelfst. naamw.)
zou hem stopzetten anders, maarja nu toch al te laat, dus hoor wat rammelen enzo erin en zie het zo wel, over 10 mijn klaar.Do what you love, love what you do!![]()
Het is altijd beter dan b.v. je telefoon.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:12 schreef kree het volgende:
Ik heb trouwens laatst de sleutel (pasje) van de auto meegewassen. Ik vreesde het ergste, maar wo der boven wonder was er niks aan de hand. De auto ging gewoon open.
Maybe hebben ze er rekening meegehouden![]()
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
Bladeren op de composthoopquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De tuin aanpakken is nu wat te vroeg lijkt mij ook.
Ik zie in de verte een bui aankomen. Voor de verandering gaat het weer eens regenen.
Oude compost verdelen,
Gras harken en bemesten,
Groene aanslag wegvegen,
Klimop even knippen.
Allemaal dingen die perfect nu kunnen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De tuin is niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bladeren op de composthoop
Oude compost verdelen,
Gras harken en bemesten,
Groene aanslag wegvegen,
Klimop even knippen.
Allemaal dingen die perfect nu kunnen.![]()
Wel om in te zitten natuurlijk bij zomerdag, maar onderhoud...
Werkplek
(zelfst. naamw.)
haha lol niet door was, maar laatst deed mijn pasje het ook ineens niet meer. gelijk fucked up probleem was dat, van de beveiliging maar monteurs pasje geleend. maar nog. hahahaha gedoe moest er helemaal voor naar Zoetermeer na bellen om nieuwe tip te halen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:15 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan b.v. je telefoon.
Ik heb trouwens laatst de sleutel (pasje) van de auto meegewassen. Ik vreesde het ergste, maar wo der boven wonder was er niks aan de hand. De auto ging gewoon open.
Maybe hebben ze er rekening meegehouden
Groene aanslag ben ik wel mee begonnen. Het is gewoon glad hier, als het nat is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bladeren op de composthoop
Oude compost verdelen,
Gras harken en bemesten,
Groene aanslag wegvegen,
Klimop even knippen.
Allemaal dingen die perfect nu kunnen.![]()
Da's wel mazzel. Een nieuwe zal een paar honderd euro kosten?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:15 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan b.v. je telefoon.
Maybe hebben ze er rekening meegehouden
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Daarom heb ik het met een vriendinnetje samen gedaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De tuin is niet echt mijn ding.![]()
Wel om in te zitten natuurlijk bij zomerdag, maar onderhoud...
Dan weet ik me er toe te zetten.
Heb ook het compostvat verplaatst naar een betere plek.
Vervolgens ben ik klaar, begint de buurman.
We steken elkaar aanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nou wasmachine is aan zijn centrifuge cycle. we gaan het zo zien
Ja ik ging ook echt drie keer bijna op mijn giechel voor ik besloot dat het handig was als ik daar iets aan ging doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Groene aanslag ben ik wel mee begonnen. Het is gewoon glad hier, als het nat is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is net een cliffhanger... Wat zat er in de zakken van de werkkleding van kree en is nu heerlijk schoon en ruikt naar bloemetjes?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:18 schreef kree het volgende:
nou wasmachine is aan zijn centrifuge cycle. we gaan het zo zienWerkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb er gelukkig twee, dus vooralsnog geen paniek. Die dingen kunnen blijkbaar wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha lol niet door was, maar laatst deed mijn pasje het ook ineens niet meer. gelijk fucked up probleem was dat, van de beveiliging maar monteurs pasje geleend. maar nog. hahahaha gedoe moest er helemaal voor naar Zoetermeer na bellen om nieuwe tip te halen.En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
Gebruik je er iets voor? Antigroen ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ging ook echt drie keer bijna op mijn giechel voor ik besloot dat het handig was als ik daar iets aan ging doen.![]()
![]()
hahaha ja wel wasverzachter ingegooid dus ruikt wss ok, wat nou die herrie was enzo geen idee....... iig alle belangrijke is check, mss sleutel of schroevendraaier hopelijk geen pen ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is net een cliffhanger... Wat zat er in de zakken van de werkkleding van kree en is nu heerlijk schoon en ruikt naar bloemetjes?Do what you love, love what you do!![]()
tis wel strikt met pasjes bij ons, eentje krijg je er. En ok denk eigenlijk hoe ik het deed met de beveiliging mag niet zo met andere pas. Maarja mag die kale welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:19 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig twee, dus vooralsnog geen paniek. Die dingen kunnen blijkbaar wel tegen een stootje.
1 tip wees altijd vriendelijk met je collega's en zeker die van de beveiliging. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
het is wel grappig want je denkt dan je werkgever houd je niet in de gaten of mag niet enzo.
mooi wel dus, want ook in auto moeten we pasje scannen. goed ik had een monteurs pas dus ff gebruikt en werkte ie op gelukkig. ,maar echt. toch gebeld van heeeee kree wtf ben je aan het doen door wagenpark beheer.Do what you love, love what you do!![]()
zekers. hahaha ben er niet zo blij mee eigenlijk.... maarja tis beetje overal zo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
zou wel leuk zijn als je een vrouwtje had enzo die dat deed.
euhm LOLDo what you love, love what you do!![]()
Vrouwen krijsen je enkel van de bank af omdat ze daar zelf willen liggen janken over niets zeggende dingenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:37 schreef kree het volgende:
zou wel leuk zijn als je een vrouwtje had enzo die dat deed.
euhm LOL
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als alle werkgevers dat zouden doen zaten er niet veel mensen hier overdagquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:25 schreef kree het volgende:
het is wel grappig want je denkt dan je werkgever houd je niet in de gaten of mag niet enzo.
mooi wel dus, want ook in auto moeten we pasje scannen. goed ik had een monteurs pas dus ff gebruikt en werkte ie op gelukkig. ,maar echt. toch gebeld van heeeee kree wtf ben je aan het doen door wagenpark beheer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was het leuk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat viel mee dus.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
gelukkig geen stiften enzo. lol zal ook niet eerste keer zijn.quote:
Dat loopt uit als het nat wordt?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig geen stiften enzo. lol zal ook niet eerste keer zijn.Werkplek
(zelfst. naamw.)
nou om het simpel te zeggen, als je in dezelfde kleur hebt geluk. en zo niet dan is alles wat meer blauw tint enzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat loopt uit als het nat wordt?
En met papier, hoop bladertjes enzoDo what you love, love what you do!![]()
Superstrings met hun classics. Verder vond ik factor B ook heel goed. En laatste uur voor de verandering even psy trancequote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat waren de topsetjes? [ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Classicsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Superstrings met hun classics. Verder vond ik factor B ook heel goed. En laatste uur voor de verandering even psy tranceFactor B ken ik niet zo goed.... Psy Trance is idd ook wel lekker, zeker om de avond/nacht mee af te sluiten.
Ik luister nu NWYR terug![]()
![]()
Eigenlijk wel.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Echt bizar dat ze die zo dicht bij elkaar hebben gezet. Waar gaat het heen met de wereld?
Ik weet het ook niet k'nijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
Echt bizar dat ze die zo dicht bij elkaar hebben gezet. Waar gaat het heen met de wereld?![]()
![]()
Als jij het al niet weetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet k'nijn.
Dan weten we samen precies even veelquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
vati und mutti
am messelol
![]()
2 keer de helft!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan weten we samen precies even veel![]()
Fijn zo, kan je er weer even tegenquote:
Dotteke!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, kan je er weer even tegen![]()
![]()
Zijn dat nu @JustinK en @Speklap3000 ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
vati und mutti
am messeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn dat nu @:JustinK en @:Speklap3000 ?![]()
![]()
PARDON!?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Carnaval met Justin en Speklapquote:
De middelste!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben jij de linker of de rechter?![]()
TR gemachtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afgevinktquote:
quote:
Je moest een weten, mijn hart stroomt overquote:
omdat niks weten te vertellen en toch ff wat willen zeggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:19 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
![]()
Waarom steken deze smileys niet tegelijk de kaart op? Vragen, zoveel vragen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
omdat niks weten te vertellen en toch ff wat willen zeggen.![]()
![]()
![]()
Deze wel.![]()
Waar je mond van vol is, stroomt ja hart van over?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moest een weten, mijn hart stroomt over![]()
![]()
ik haaaaat klussers ook hier in de buurt. gee idee weer wat ze weer aan get die zijn zaagmachines en etc.... mag al blij zijn er is nog niet die meur van de buren die gaan koken wtf het ook is.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb zeg maar net zo'n insucker ventilatie rooster in mn slaapkamer. LOLDo what you love, love what you do!![]()
als ze nou lekker biefstukje bakken ofzo..... hahaha lol mag die gozer btw wel, maar dat eten wat ze koken stinkt.
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar je mond van vol is, stroomt ja hart van over?
Ik beleef momenten van pure gelukzaligheid sinds de liefde hier zo overheerst.
Het doet de pijn van het lijf vergeten en je voelt je even niet alleen.
Het was voorheen kil en koud, maar de liefde hier voelt als een warme douche.
Liefde is geduldig en kent geen afgunst
Rust in liefde in DTS en je bent nooit alleen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
poëtisch Dot, ik zie er een lied inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.
Ik beleef momenten van pure gelukzaligheid sinds de liefde hier zo overheerst.
Het doet de pijn van het lijf vergeten en je voelt je even niet alleen.
Het was voorheen kil en koud, maar de liefde hier voelt als een warme douche.
Liefde is geduldig en kent geen afgunst
Rust in liefde in DTS en je bent nooit alleen.
Je mag het gratis gebruikenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
poëtisch Dot, ik zie er een lied in
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4392 / +10 / +10 / 7114 / 8308
2. devzero / 2304 / +86 / +29 / 895 / 1406
3. JustinK / 2279 / +148 / +41 / 4140 / 5283
4. HappyCharly / 930 / +91 / +19 / 2746 / 3282
5. mario390 / 893 / +46 / +10 / 435 / 815
6. Mickytjuh / 806 / +1 / +4 / 1424 / 1815
7. KoningWouter / 783 / +48 / +28 / 1111 / 1404
8. KillemWieft / 728 / +30 / +64 / 225 / 412
9. Harrie / 722 / +18 / +6 / 1161 / 1545
10. kree / 490 / +7 / +173 / 766 / 1017
11. DerRabbit / 437 / +20 / +2 / 897 / 1073
12. hemarookworst / 400 / +31 / +16 / 787 / 1078
13. aloa / 371 / +46 / +60 / 1541 / 1744
14. Paul / 337 / +4 / +0 / 1300 / 1601
15. Rob / 297 / +18 / +0 / 285 / 392
16. ieniminimuis / 268 / +30 / +0 / 600 / 753
17. Mazikeen / 236 / +3 / +3 / 774 / 892
18. DJMO / 232 / +14 / +1 / 242 / 351
19. Grrrrrrrr / 208 / +5 / +0 / 193 / 264
20. Shii / 184 / +2 / +3 / 328 / 436SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zal er geen nacht wakker van liggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet wat je zegt. mss doe ik het wel
Half uurtje dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er geen nacht wakker van liggen![]()
![]()
Als Kree die woorden die ik net typte hier zou gebruiken voor een liedjequote:
Nee hoor, lig wel vaak wakker maar niet daarvan
@kree je hoort het. Ga er voor!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Kree die woorden die ik net typte hier zou gebruiken voor een liedje
Nee hoor, lig wel vaak wakker maar niet daarvan![]()
![]()
het moet nog ff wat beter lopen enzo voor liedje. gehehequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er geen nacht wakker van liggenDo what you love, love what you do!![]()
ik had al heel liedje gedaan enzo en dan vanuit tekst, maar ben er achter onderhand, mijn kracht ligt meer in het eerst muziek maken en iemand anders tekst te laten verzinnen
Ik heb een keer akkoorden bij een liedje gemaakt voor iemand.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:38 schreef kree het volgende:
ik had al heel liedje gedaan enzo en dan vanuit tekst, maar ben er achter onderhand, mijn kracht ligt meer in het eerst muziek maken en iemand anders tekst te laten verzinnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
doe is in DM want benieuwd nu?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer akkoorden bij een liedje gemaakt voor iemand.Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik niet eens meer is al zo lang geledenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopezquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Gebruik je er iets voor? Antigroen ofzo
. gewoon zand en een bezem en daarna afspoelen met de tuinslangOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer akkoorden bij een liedje gemaakt voor iemand.
[A]
Door het virus aangeraakt,
zo voel ik me alleen..
beleef geluk en liefde over alles door mij heen.
dingen vergeten, niet uit hart en ziel.
.....
[Chorus]
het is liefde, liefde het is liefde virus in mijn hart.
Geloof nooit in anders, maar toch dat is de kracht
[B]
vergeten pijn in leven, toch is er de kracht.
Denken om een ander dat is mijn levensmachtDo what you love, love what you do!![]()
Toen ik net thuis weg ging was de buurman met allebei zijn zoons in de tuin van de buurvrouw aan het werk
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
blabla. hahaha maargoed ik denk in mijn hoofd er ff wat bij in akkoorden enzo en moet t soort van rijmen. maar zo interpreteer ik je tekst dan @DottekeDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben lekker aan het etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
.
[A]
Door het virus aangeraakt,
zo voel ik me alleen..
beleef geluk en liefde over alles door mij heen.
dingen vergeten, niet uit hart en ziel.
.....
[Chorus]
het is liefde, liefde het is liefde virus in mijn hart.
Geloof nooit in anders, maar toch dat is de kracht
[B]
vergeten pijn in leven, toch is er de kracht.
Denken om een ander dat is mijn levensmacht![]()
Zo doe ik het ook jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nopez
. gewoon zand en een bezem en daarna afspoelen met de tuinslang![]()
![]()
Goed bezig Kreequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:55 schreef kree het volgende:
blabla. hahaha maargoed ik denk in mijn hoofd er ff wat bij in akkoorden enzo en moet t soort van rijmen. maar zo interpreteer ik je tekst dan @:Dotteke
kan er niks van joh, dat zo teksten schrijven, maar mss met beetje hulp lukt tquote:
O ne ejoh het is helemaal jou liedje doe wat je wiltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
je mag aanpassen he :p. tis maar ff idee opzich.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: