Afgevinktquote:
quote:
Je moest een weten, mijn hart stroomt overquote:
omdat niks weten te vertellen en toch ff wat willen zeggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:19 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
![]()
Waarom steken deze smileys niet tegelijk de kaart op? Vragen, zoveel vragen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
omdat niks weten te vertellen en toch ff wat willen zeggen.
Waar je mond van vol is, stroomt ja hart van over?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moest een weten, mijn hart stroomt over
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar je mond van vol is, stroomt ja hart van over?
poëtisch Dot, ik zie er een lied inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.
Ik beleef momenten van pure gelukzaligheid sinds de liefde hier zo overheerst.
Het doet de pijn van het lijf vergeten en je voelt je even niet alleen.
Het was voorheen kil en koud, maar de liefde hier voelt als een warme douche.
Liefde is geduldig en kent geen afgunst
Rust in liefde in DTS en je bent nooit alleen.
Je mag het gratis gebruikenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
poëtisch Dot, ik zie er een lied in
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zal er geen nacht wakker van liggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet wat je zegt. mss doe ik het wel
Half uurtje dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er geen nacht wakker van liggen
Als Kree die woorden die ik net typte hier zou gebruiken voor een liedjequote:
@kree je hoort het. Ga er voor!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Kree die woorden die ik net typte hier zou gebruiken voor een liedje
Nee hoor, lig wel vaak wakker maar niet daarvan
het moet nog ff wat beter lopen enzo voor liedje. gehehequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er geen nacht wakker van liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |