Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb al zeker een week geen koffie meer gedronkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:55 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb al zeker een week geen koffie meer gedronken![]()
Uit n potjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken dat ik daar ook zin in heb
Dus geen idee of t lekker us♡♡♡♡![]()
Wat voor een potje?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uit n potje
Dus geen idee of t lekker us![]()
Is ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het klonk ook al niet echt smakelijk
Nu nieuw potje
Noodles♡♡♡♡![]()
Had je een lekke band?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:21 schreef kree het volgende:
denk je ff wat band dingen doen en zo weer zo lang mee bezig.![]()
ja hoor ik denk van welquote:althans vindt t leuk enzo om mee te doen in.
Do what you love, love what you do!![]()
Is mooi tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor ik denk van welalthans vindt t leuk enzo om mee te doen in.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: