Dat viel mee dus.quote:
gelukkig geen stiften enzo. lol zal ook niet eerste keer zijn.quote:
Dat loopt uit als het nat wordt?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig geen stiften enzo. lol zal ook niet eerste keer zijn.
nou om het simpel te zeggen, als je in dezelfde kleur hebt geluk. en zo niet dan is alles wat meer blauw tint enzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat loopt uit als het nat wordt?
Superstrings met hun classics. Verder vond ik factor B ook heel goed. En laatste uur voor de verandering even psy trancequote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat waren de topsetjes? [ afbeelding ]
Classicsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Superstrings met hun classics. Verder vond ik factor B ook heel goed. En laatste uur voor de verandering even psy trance
Eigenlijk wel.quote:
Ik weet het ook niet k'nijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
Echt bizar dat ze die zo dicht bij elkaar hebben gezet. Waar gaat het heen met de wereld?
Als jij het al niet weetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet k'nijn.
Dan weten we samen precies even veelquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
vati und mutti
am messe
2 keer de helft!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan weten we samen precies even veel
Fijn zo, kan je er weer even tegenquote:
Dotteke!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, kan je er weer even tegen
Zijn dat nu @JustinK en @Speklap3000 ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:05 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
vati und mutti
am messe
Volgens mij welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn dat nu @:JustinK en @:Speklap3000 ?
PARDON!?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Carnaval met Justin en Speklapquote:
De middelste!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben jij de linker of de rechter?
TR gemachtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afgevinktquote:
quote:
Je moest een weten, mijn hart stroomt overquote:
omdat niks weten te vertellen en toch ff wat willen zeggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:19 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
![]()
Waarom steken deze smileys niet tegelijk de kaart op? Vragen, zoveel vragen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
omdat niks weten te vertellen en toch ff wat willen zeggen.
Waar je mond van vol is, stroomt ja hart van over?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moest een weten, mijn hart stroomt over
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar je mond van vol is, stroomt ja hart van over?
poëtisch Dot, ik zie er een lied inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.
Ik beleef momenten van pure gelukzaligheid sinds de liefde hier zo overheerst.
Het doet de pijn van het lijf vergeten en je voelt je even niet alleen.
Het was voorheen kil en koud, maar de liefde hier voelt als een warme douche.
Liefde is geduldig en kent geen afgunst
Rust in liefde in DTS en je bent nooit alleen.
Je mag het gratis gebruikenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
poëtisch Dot, ik zie er een lied in
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zal er geen nacht wakker van liggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet wat je zegt. mss doe ik het wel
Half uurtje dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er geen nacht wakker van liggen
Als Kree die woorden die ik net typte hier zou gebruiken voor een liedjequote:
@kree je hoort het. Ga er voor!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Kree die woorden die ik net typte hier zou gebruiken voor een liedje
Nee hoor, lig wel vaak wakker maar niet daarvan
het moet nog ff wat beter lopen enzo voor liedje. gehehequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er geen nacht wakker van liggen
Ik heb een keer akkoorden bij een liedje gemaakt voor iemand.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:38 schreef kree het volgende:
ik had al heel liedje gedaan enzo en dan vanuit tekst, maar ben er achter onderhand, mijn kracht ligt meer in het eerst muziek maken en iemand anders tekst te laten verzinnen
doe is in DM want benieuwd nu?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer akkoorden bij een liedje gemaakt voor iemand.
Weet ik niet eens meer is al zo lang geledenquote:
Nopezquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Gebruik je er iets voor? Antigroen ofzo
quote:
.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer akkoorden bij een liedje gemaakt voor iemand.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
.
[A]
Door het virus aangeraakt,
zo voel ik me alleen..
beleef geluk en liefde over alles door mij heen.
dingen vergeten, niet uit hart en ziel.
.....
[Chorus]
het is liefde, liefde het is liefde virus in mijn hart.
Geloof nooit in anders, maar toch dat is de kracht
[B]
vergeten pijn in leven, toch is er de kracht.
Denken om een ander dat is mijn levensmacht
Zo doe ik het ook jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nopez
. gewoon zand en een bezem en daarna afspoelen met de tuinslang
Goed bezig Kreequote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:55 schreef kree het volgende:
blabla. hahaha maargoed ik denk in mijn hoofd er ff wat bij in akkoorden enzo en moet t soort van rijmen. maar zo interpreteer ik je tekst dan @:Dotteke
kan er niks van joh, dat zo teksten schrijven, maar mss met beetje hulp lukt tquote:
O ne ejoh het is helemaal jou liedje doe wat je wiltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
je mag aanpassen he :p. tis maar ff idee opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |