Het is net een cliffhanger... Wat zat er in de zakken van de werkkleding van kree en is nu heerlijk schoon en ruikt naar bloemetjes?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:18 schreef kree het volgende:
nou wasmachine is aan zijn centrifuge cycle. we gaan het zo zien
Ik heb er gelukkig twee, dus vooralsnog geen paniek. Die dingen kunnen blijkbaar wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha lol niet door was, maar laatst deed mijn pasje het ook ineens niet meer. gelijk fucked up probleem was dat, van de beveiliging maar monteurs pasje geleend. maar nog. hahahaha gedoe moest er helemaal voor naar Zoetermeer na bellen om nieuwe tip te halen.
Gebruik je er iets voor? Antigroen ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ging ook echt drie keer bijna op mijn giechel voor ik besloot dat het handig was als ik daar iets aan ging doen.
hahaha ja wel wasverzachter ingegooid dus ruikt wss ok, wat nou die herrie was enzo geen idee....... iig alle belangrijke is check, mss sleutel of schroevendraaier hopelijk geen pen ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is net een cliffhanger... Wat zat er in de zakken van de werkkleding van kree en is nu heerlijk schoon en ruikt naar bloemetjes?
tis wel strikt met pasjes bij ons, eentje krijg je er. En ok denk eigenlijk hoe ik het deed met de beveiliging mag niet zo met andere pas. Maarja mag die kale welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:19 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig twee, dus vooralsnog geen paniek. Die dingen kunnen blijkbaar wel tegen een stootje.
zekers. hahaha ben er niet zo blij mee eigenlijk.... maarja tis beetje overal zo.quote:
Vrouwen krijsen je enkel van de bank af omdat ze daar zelf willen liggen janken over niets zeggende dingenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:37 schreef kree het volgende:
zou wel leuk zijn als je een vrouwtje had enzo die dat deed.
euhm LOL
Als alle werkgevers dat zouden doen zaten er niet veel mensen hier overdagquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:25 schreef kree het volgende:
het is wel grappig want je denkt dan je werkgever houd je niet in de gaten of mag niet enzo.
mooi wel dus, want ook in auto moeten we pasje scannen. goed ik had een monteurs pas dus ff gebruikt en werkte ie op gelukkig. ,maar echt. toch gebeld van heeeee kree wtf ben je aan het doen door wagenpark beheer.
Was het leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |