Ja hier ook. Dat krijg je als je in feb al dagen van 16 graden hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:25 schreef kree het volgende:
trouwes er gaan hier planten of struiken/bomen in de bloei al???? zal ff zo foto doen, maar is er een botanica expert in de buurt?
ja hahaha was beetje harde wind, geen zin gehad om op te rapen en ook het onkruid nietquote:
Ja ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:25 schreef kree het volgende:
trouwes er gaan hier planten of struiken/bomen in de bloei al???? zal ff zo foto doen, maar is er een botanica expert in de buurt?
hmmmm not helping happy. LOL zover was ik zelf ook nl. hahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
Het is n boom
En een struik
En ik zie planten
Yw
haha ja zeker wel, alleen je kwam nou niet echt met iets waar ik niet zelf al op gekomen wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
Oh mijn kennis wordt hier niet gewaardeerd zie ik
Tsssquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja zeker wel, alleen je kwam nou niet echt met iets waar ik niet zelf al op gekomen was
Waarom probeer je niet gewoon een stekje te maken? Volgens mij kan dat met alle planten wel namelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef kree het volgende:
om het maar even samen te vatten. het Ius een plant weten we nu of struik of boom ofzo... LOL
hmmms kan mss maar vraag het me af met deze eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet gewoon een stekje te maken? Volgens mij kan dat met alle planten wel namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |