Waarom zou het met die niet kunnen dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms kan mss maar vraag het me af met deze eigenlijk.
Nee, zoek even op hoe je een stekje maakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef kree het volgende:
bedoel kan er wel tak aftrekken en in de grond zetten?
omdat het meer een boom achtige is ofzo??? of struik, weet ik veel daarom vroeg ik het he. hahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou het met die niet kunnen dan?
dacht mss weet iemand de soort want erfde deze van vorige bewoner RIP enzo. met exotische tuin. LOLquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, zoek even op hoe je een stekje maakt.
Je moet geloof ik een stuk schuin afsnijden en dan eerst in water wortels laten krijgen.
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:38 schreef kree het volgende:
[..]
dacht mss weet iemand de soort want erfde deze van vorige bewoner RIP enzo. met exotische tuin. LOL
moet zeggen hoewel ik er niet heel veel mee heb, vind t dan wel weer leuk dat ik wel bloempjes heb nu al in de tuinquote:
Klimop moet je wel een beetje in toom houden ja anders woekert het overal doorheen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:44 schreef kree het volgende:
vorig jaar had ik merel nest enzo. beetje rechts op die foto toen, maar heb het ff wat weg moeten halen toen want groeide in schuurtje buren.
yup. hahaha.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Klimop moet je wel een beetje in toom houden ja anders woekert het overal doorheen.
ik denk idd voor zover ik vond. kan wel kloppen met Japanse duizendknoop en andere boompje wat er staat die wel leuk is.quote:
Japanse duizendknoop? Die zou ik wel proberen heel erg in toom te houden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk idd voor zover ik vond. kan wel kloppen met Japanse duizendknoop en andere boompje wat er staat die wel leuk is.
Exoten dus, maar had dier dus even opgezocht en kun je niet handig nu stekken ofzo ?
haha ik weet, maar struggle al 2 jaar die, hij is nu nog dor maar weet al gaat zo groeien 10cm per dagquote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Japanse duizendknoop? Die zou ik wel proberen heel erg in toom te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |