SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou ik wil wel open geven idee en ook nog met teksten van jullie?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Denk dat er in mij wel een goede tekstschrijver schuiltDo what you love, love what you do!![]()
ywquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dankje, de mijne was slordig iddTrust nobody![]()
Denk dat @HappyCharly nog beter is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wil wel open geven idee en ook nog met teksten van jullie?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
volgens mij gaan wij dat 2 maart bespreken tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Denk je dat het nog goed kan komen tussen ons?![]()
![]()
Zou de potentie wel vantevoren willen besprekenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
volgens mij gaan wij dat 2 maart bespreken tochmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar goed, als ik wat moet boeken, heb ik een locatie nodig.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ga je terugkrabbelen nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zou de potentie wel vantevoren willen bespreken![]()
je bent ook al uit je rol gevallen
had ik toch gelijk
wat wil je![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb niks vergeten
om dat het niet n bs bedoeltgarpje schat
![]()
![]()
SEND ME LOCATIONquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
ga je terugkrabbelen nu![]()
je bent ook al uit je rol gevallen
had ik toch gelijk
wat wil je
ik heb niet gekliktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:24 schreef kree het volgende:
https://docs.google.com/d(...)r3fqq38GOl4VZgMA/pub![]()
![]()
Ik heb niet gekliktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:25 schreef kree het volgende:
https://docs.google.com/d(...)cyY/edit?usp=sharing
ik woon in Helmond maar ik heb een trein abo dus ik kan overal heen in het weekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar goed, als ik wat moet boeken, heb ik een locatie nodig.
dus als jij ff kijkt waar je goed kunt boeken dan kom ik gewoon daar heen als het een beetje in de buurt van een station is (<5km)![]()
Snap ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:26 schreef mario390 het volgende:
ik laat me niet meeer
verarschen deze nacht kreg je
misschien 2 punten charliemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou maar mag en benieuwd wat jullie met tekst komen, ik doe muziek wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
zwei punckten im arschquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:26 schreef mario390 het volgende:
ik laat me niet meeer
misschien 2 punten charlie![]()
![]()
Ik zei send me locationquote:
Ik wil rustig wat regelen, maar dan moeten we specifiek worden.
Als je dat niet wil, kan ik niks
verarschen - grapje?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:26 schreef mario390 het volgende:
ik laat me niet meeer
misschien 2 punten charlieTrust nobody![]()
wekker staat een half uurtje later, de planning morgen is dat ik om 8.02 uur de trein pak op Helmond Centraal richting Eindhoven en dan overstap richting Breda![]()
![]()
hoe sucksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:29 schreef Harrie het volgende:
wekker staat een half uurtje later, de planning morgen is dat ik om 8.02 uur de trein pak op Helmond Centraal richting Eindhoven en dan overstap richting BredaDo what you love, love what you do!![]()
Als je toch een hoe hebt, heb je natuurlijk het liefst dat die sucks.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou nee want deed het tijdje door drama rijbewijs en dus weet het. maar ov is niet altijd handigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je toch een hoe hebt, heb je natuurlijk het liefst dat die sucks.Do what you love, love what you do!![]()
Ahzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want deed het tijdje door drama rijbewijs en dus weet het. maar ov is niet altijd handigmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
als je paters gaat klappen is OV super handigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want deed het tijdje door drama rijbewijs en dus weet het. maar ov is niet altijd handig![]()
![]()
voor diegene die niet slapen kunnen. wiebel maar gezellig een beetje mee
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:46 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
* Harrie gaat nu zijn bed opzoeken want straks eerst ff een stukje wandelen in Breda
Wat een beroerde kut nacht tot nu toe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of #IMMERFERTIG
Ik twijfel. Zo goed is m'n Duits niet.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waar kan ik bb brasil kijken? Heb de tijd.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Er worden hier geen punten gegund
Je moet elk punt verdienen
nou vertel? jij zit denk in positie geef het monteurs door als ik?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4390 / +10 / +8 / 7111 / 8303
2. devzero / 2275 / +86 / +0 / 873 / 1369
3. JustinK / 2238 / +148 / +0 / 4051 / 5165
4. HappyCharly / 924 / +91 / +13 / 2707 / 3235
5. mario390 / 887 / +46 / +4 / 429 / 802
6. Mickytjuh / 803 / +1 / +1 / 1412 / 1801
7. KoningWouter / 755 / +48 / +0 / 1045 / 1323
8. Harrie / 722 / +18 / +6 / 1161 / 1545
9. KillemWieft / 667 / +30 / +3 / 209 / 375
10. DerRabbit / 435 / +20 / +0 / 890 / 1066
11. hemarookworst / 384 / +31 / +0 / 777 / 1060
12. Paul / 337 / +4 / +0 / 1298 / 1599
13. kree / 331 / +7 / +14 / 670 / 851
14. aloa / 312 / +46 / +1 / 1472 / 1657
15. Rob / 297 / +18 / +0 / 285 / 392
16. ieniminimuis / 268 / +30 / +0 / 600 / 753
17. Mazikeen / 236 / +3 / +3 / 774 / 892
18. DJMO / 232 / +14 / +1 / 241 / 350
19. Grrrrrrrr / 208 / +5 / +0 / 193 / 264
20. Shii / 181 / +2 / +0 / 327 / 432SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die Armin kent iedereen nu wel. Wanneer krijgen we eens een gifje met @hemarookworst die dansend uit zijn pan gaat?quote:![]()
Het is wel toevallig dat als ik post, mario direct erna post. Maar als @KillemWieft post dan blijft hij heel toevallig weg. Doorgestoken kaart![]()
![]()
Luiheid doet in diepen slaap vallen; en een bedriegelijke ziel zal hongeren.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik met hem? ben je niet gezond?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks gaat killem precies hetzelfde zeggen. Afgesproken werk dus![]()
hahaha ja. als je het maar weet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Luiheid doet in diepen slaap vallen; en een bedriegelijke ziel zal hongeren.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Niemand zal tegenover u standhouden al de dagen van uw leven. Zoals Ik met Mozes geweest ben, zal Ik met u zijn. Ik zal u niet loslaten en u niet verlatenDo what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Iedereen die aan uw bevel ongehoorzaam is en niet luistert naar uw woorden in alles wat u hem gebieden zult, moet gedood worden. Alleen, wees sterk en moedig!![]()
In Leviticus 24:19–21: Wanneer iemand letsel toebrengt aan een ander, moet hem hetzelfde letsel worden toegebracht: een breuk voor een breuk, een oog voor een oog, een tand voor een tand. Wat hij de ander heeft aangedaan zal ook hem aangedaan worden.Do what you love, love what you do!![]()
Suja poppedeine
't Kindje is nog kleine
'k Wou dat het kindje grooter was
Dat kwam moeder wel te pasProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Inderdaad, een van de redenen waarom ik niets met de bijbel heb.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:43 schreef kree het volgende:
In Leviticus 24:19–21: Wanneer iemand letsel toebrengt aan een ander, moet hem hetzelfde letsel worden toegebracht: een breuk voor een breuk, een oog voor een oog, een tand voor een tand. Wat hij de ander heeft aangedaan zal ook hem aangedaan worden.![]()
Vergeet mario niet te taggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
Tijd voor iets luchtigers:
[ afbeelding ]![]()
Dan luister ik liever hier naarquote:
Je kunt direct naar 2:27 skippen, want je weet het verschil wel tussen gesampled geluid en synthesized geluiden![]()
kijk dat vaak he ook met muziek film enzo vooralquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan luister ik liever hier naar
Je kunt direct naar 2:27 skippen, want je weet het verschil wel tussen gesampled geluid en synthesized geluiden
Do what you love, love what you do!![]()
Het idee achter die sound plugin is best eenvoudig. Je neemt een sample en genereert er een synthesized geluid van. Dan kun je alle parameters van de synthesizer aanpassen en je bent dus veeeeel flexibeler dan alleen de sample te veranderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
kijk dat vaak he ook met muziek film enzo vooral![]()
ja ben fan van, tis alleen ik doe het beginnen vanaf melodie enzo en vandaar verder werkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het idee achter die sound plugin is best eenvoudig. Je neemt een sample en genereert er een synthesized geluid van. Dan kun je alle parameters van de synthesizer aanpassen en je bent dus veeeeel flexibeler dan alleen de sample te veranderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het idee achter die sound plugin is best eenvoudig. Je neemt een sample en genereert er een synthesized geluid van. Dan kun je alle parameters van de synthesizer aanpassen en je bent dus veeeeel flexibeler dan alleen de sample te veranderenDo what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je eens kijken, want je hebt het verkeerde idee waar die clip over gaat. Hij gebruikt AI niet om de melodie te maken. Hij gaat er van uit dat je de melodie al hebt, maar dat je de juiste geluiden bij de melodie zoekt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:58 schreef kree het volgende:
ja ben fan van, tis alleen ik doe het beginnen vanaf melodie enzo en vandaar verder werken![]()
sbap heb hey ook niey helemaal gekeken. maar zelfde gezien. Ruhm ik wil je wel uitdaging geven. ??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken, want je hebt het verkeerde idee waar die clip over gaat. Hij gebruikt AI niet om de melodie te maken. Hij gaat er van uit dat je de melodie al hebt, maar dat je de juiste geluiden bij de melodie zoekt.
geef ik je basis idee en die ermee wat je wil?Do what you love, love what you do!![]()
Nah. Ik heb een elektronische piano hier en ik heb vroeger gitaar gespeeld in een aantal (metal) bandjes. Maar nooit echt series, dus muzikant wil ik mezelf niet noemenquote:![]()
![]()
ja toch welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nah. Ik heb een elektronische piano hier en ik heb vroeger gitaar gespeeld in een aantal (metal) bandjes. Maar nooit echt series, dus muzikant wil ik mezelf niet noemenDo what you love, love what you do!![]()
Deze man is zo bescheiden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nah. Ik heb een elektronische piano hier en ik heb vroeger gitaar gespeeld in een aantal (metal) bandjes. Maar nooit echt series, dus muzikant wil ik mezelf niet noemen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:15 schreef kree het volgende:
muzikanten hebben streepje voor bij mij he
tis beetje cult dat, maar ja. haha niet helemaal mijn ding, maar ok ik hou ervan
oke hihi LOL Ook niet helemaal mijn ding, maar ok, gewoon neequote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:30 schreef kree het volgende:
tis beetje cult dat, maar ja. haha niet helemaal mijn ding, maar ok ik hou ervan![]()
![]()
hahha zegt t nr he,, zeg neeeeeej. maar rock. naja al met al, muzikaal kan ik dit onwijs waarderen en heb de film gezien ook.. nou verwacht niks hoogstaands dat, maar humor wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
oke hihi LOL Ook niet helemaal mijn ding, maar ok, gewoon neeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
oke hihi LOL Ook niet helemaal mijn ding, maar ok, gewoon nee
vraag me altijd af he jongens, waarop jullie denken, ik zie dat muzikaal als goed nr. jullie niet dan?Do what you love, love what you do!![]()
doe maar ff welke vinden jullie echt goeie. en doe ff serieus aub?Do what you love, love what you do!![]()
ik weet het gewoon alweer van paartje die ik wat meer ken. en totaal niet waar ik van hou. hahaha
maargoed doe is YouTube linkjes wat jullie leuk vinden?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:48 schreef kree het volgende:
vraag me altijd af he jongens, waarop jullie denken, ik zie dat muzikaal als goed nr. jullie niet dan?![]()
hmmmm zag het niet zo die richting in gaan? te makkelijk om belachelijk te maken he.quote:
Dit liedje kun jee btw wel goed brengen, alleen deze uitvoering niet zo, maarja he hou er niet van belachelijk te makenDo what you love, love what you do!![]()
ja toch he want snap het grappige ervan, maa. toch niet zo mee eens om het soort belachelijk te maken
hoe luisteren jullie naar muziek dan? het maakt mij nl niet echt uit welke.... als het maar leuk is?Do what you love, love what you do!![]()
haha ja ik ook, maar te makkelijk antwoord welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms met mijn linker, soms met met rechter, maar vaak gewoon met beide oren
Vertel wat luistert dev enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Er staat wel The Time, maar de band die je hoort is gewoon Prince.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen Jungle Love van ze, zal deze eens gaan luisterenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh, je bedoelde "wat luisteren jullie" en niet "hoe luisteren jullie". Hoe 1 klein woordje een totaal andere vraag oplevert.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja ik ook, maar te makkelijk antwoord wel
Vertel wat luistert dev enzo?![]()
nou nee ik vroeg rechtsreeks naar jou in deze ? hahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde "wat luisteren jullie" en niet "hoe luisteren jullie". Hoe 1 klein woordje een totaal andere vraag oplevert.
maar maakt niet uitgewoon benieuwd hoor verder maakt t niet uit.
Wat is nou je vraag?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee ik vroeg rechtsreeks naar jou in deze ? hahaha
maar maakt niet uitgewoon benieuwd hoor verder maakt t niet uit.
A) Hoe ik luister? Met mijn oren
B) Waar ik muziek mee speel? Meestal versterker en dan youtube, spotify, of een lokale nas
C) Wat voor muziek ik naar luister? Een hoop.
Dus is je vraag a, b, of c?![]()
beetje op C en ben je net zo als ik dat het totaal niet boeit welke muziek wat iemand leuk vind, want luister alles enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is nou je vraag?
A) Hoe ik luister? Met mijn oren
B) Waar ik muziek mee speel? Meestal versterker en dan youtube, spotify, of een lokale nas
C) Wat voor muziek ik naar luister? Een hoop.
Dus is je vraag a, b, of c?
haha ken dit niet, ,maar dikke groove wel gelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:18 schreef KillemWieft het volgende:
Hier had ik echt bij willen zijn.
hahaha zonder gay over te komen, maar dat soort muziek is bij mij ook in de pocket enzo
![]()
(vergelijk die Lily Allen en die Jolene clip eens)
en nog een hoop meer, maar had geen zin of tijd meer om verder te zoeken![]()
![]()
Ja, dat had ik in mijn lijst gemoeten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:18 schreef KillemWieft het volgende:
Hier had ik echt bij willen zijn.![]()
Parliament en Funkadelic zijn toch redelijk bekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
haha ken dit niet, ,maar dikke groove wel gelijk![]()
moet wel zeggen als ik de huidige muziek hoor enzo op de radio dat ik traantje moet pinken enzo.... jullie niet?Do what you love, love what you do!![]()
nou mss ik ken het toch niet echt hoor, mss net ff toch voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Parliament en Funkadelic zijn toch redelijk bekend.Do what you love, love what you do!![]()
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:27 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen als ik de huidige muziek hoor enzo op de radio dat ik traantje moet pinken enzo.... jullie niet?![]()
mis beetje oude op de radio, soms komen ze er wel door btw. maarja het is 1 commerciële rommel natuurlijk. en hoor dezelfde nrs die ze pushen 20x meer als de echt leuke.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horenDo what you love, love what you do!![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dit. Als je een paar willekeurige top 40 lijsten van de jaren ‘60 t/m’80 opzet dan skip je 80% van de nummer. Wat een bagger en natuurlijk ook toen al veel copycats. Slechts een paar originele artiesten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Programma's als weeshuis van de hits of vara's vuurwerk zul je niet meer horen op prime time. Maar er zijn zoveel alternatieven nu voor de main stream radio stations. Ik hoef de "mytuner" app op mijn tv maar aan te doen en kan 100 nederlandse "zenders" streamen. En dat voor zo goed als ieder land in de wereld, ik heb 52 zenders uit Azerbaijan op die appquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
mis beetje oude op de radio, soms komen ze er wel door btw. maarja het is 1 commerciële rommel natuurlijk. en hoor dezelfde nrs die ze pushen 20x meer als de echt leuke.![]()
![]()
Zal ik eens naar "Antenne Steiermark Graz - 99.1FM" gaan luisteren? Kunnen Mario en ik naar de zelfde muziek luisteren y![]()
Jeeuj wat een feest!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Programma's als weeshuis van de hits of vara's vuurwerk zul je niet meer horen op prime time. Maar er zijn zoveel alternatieven nu voor de main stream radio stations. Ik hoef de "mytuner" app op mijn tv maar aan te doen en kan 100 nederlandse "zenders" streamen. En dat voor zo goed als ieder land in de wereld, ik heb 52 zenders uit Azerbaijan op die appProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
deze gaat ook in mijn quote lijstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:33 schreef mario390 het volgende:
kunnen julie alleszinnlosblocker
niet en keer afraperen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:33 schreef mario390 het volgende:
niet en keer afrepeteren?![]()
Ik luister het liefst naar het gekletter van zilte tranen op Mario’s toetsenbord als ik hem weer eens heb gebolkt.
zie ook LORA wanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Programma's als weeshuis van de hits of vara's vuurwerk zul je niet meer horen op prime time. Maar er zijn zoveel alternatieven nu voor de main stream radio stations. Ik hoef de "mytuner" app op mijn tv maar aan te doen en kan 100 nederlandse "zenders" streamen. En dat voor zo goed als ieder land in de wereld, ik heb 52 zenders uit Azerbaijan op die appDo what you love, love what you do!![]()
Wij houden ook van jou, gozer!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:43 schreef mario390 het volgende:
en nu kun je me alle
de rug onderhutschen
Dat zeg je al meer dan een jaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:41 schreef mario390 het volgende:
wegen julie hammel kom ik niet meer
op 4 bedankt congoos![]()
hoe kneuterig maar ik ben van luister liedjes. hou hiervanquote:Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:33 schreef mario390 het volgende:
niet en keer afraperen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Behoorlijkquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je leeft nog! Maar dus een goede tijd gehadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:01 schreef hemarookworst het volgende:
Zo wat een feest heb ik gehad zeg![]()
hahaha jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je leeft nog! Maar dus een goede tijd gehadDo what you love, love what you do!![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
volgens mij leven we allemaal nog en ga ff lekker luisteren naar Nederlands lied
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA16347E8EA4803BFDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:01 schreef kree het volgende:
of dit, vindt t beetje vergeten muziek wel eigenlijkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee, niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:06 schreef kree het volgende:
volgens mij leven we allemaal nog en ga ff lekker luisteren naar Nederlands lied
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA16347E8EA4803BF![]()
vond deze wel mooi, "verdomme kees"
hahaha die oude liedjes zeggen wel wat het is.Do what you love, love what you do!![]()
mij ook niet alles, maar hou onwijs wel van dat rechtsreeks in tekst enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zeker, naar huis rijden nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je leeft nog! Maar dus een goede tijd gehadUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hihi LOL maar mss wss is het nu wel afgelopen, wat denken jullie maar maakt me ook niet uit
Tijd om te gaan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker, naar huis rijden nu![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:14 schreef devzero het volgende:
hihi LOL maar mss wss is het nu wel afgelopen, wat denken jullie maar maakt me ook niet uit
Tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Lol ga niet eens zeggen gewoon wat je niet moet doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reis. LOL. maar weet je wel, goeie reis zo.
Zeker, naar huis rijden nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je leeft nog! Maar dus een goede tijd gehadMeer dan een uur lopenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reisUw ADH vitamine Worst
jaaa ff voor mijn idee, je hebt niet gedronken toch en dan nog rijden? maak echt ff niet dezelfde fout als mij, dat uur lopen is meer waard nl als het risico nemen. ??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker, naar huis rijden nu
[..]
Meer dan een uur lopenDo what you love, love what you do!![]()
Als je gedronken hebt moet je je tijdens het rijden laten pijpen. Dan kan het wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja maak er maar grappen over, ik nam het ook niet zo serieus, maar je bent de aantal volgende 10 jaar naar de lul met cbr wel. zeg het maar ff.Do what you love, love what you do!![]()
Joh wees blij dat je niemand hebt doodgereden. Dan valt dit toch wel mee?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
klopt daarom heb ik het ook verteld echt alles, waarzeg het als waarschuwing, maak niet dezelfde fout als ik deed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:27 schreef KillemWieft het volgende:
Joh wees blij dat je niemand hebt doodgereden. Dan valt dit toch wel mee?Do what you love, love what you do!![]()
Maar goed, m’n coke is al lang op en uitgewerkt dus ik ga maar eens pitten. Laterrr!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom heb ik het ook verteld echt alles, waarzeg het als waarschuwing, maak niet dezelfde fout als ik deed.![]()
trustquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar goed, m’n coke is al lang op en uitgewerkt dus ik ga maar eens pitten. Laterrr!
Nee alleen rond middernacht een biertjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa ff voor mijn idee, je hebt niet gedronken toch en dan nog rijden? maak echt ff niet dezelfde fout als mij, dat uur lopen is meer waard nl als het risico nemen. ??Uw ADH vitamine Worst
Doe eens normaal en geef gewoon geen reactie als je niet weet waarover het gaat. Hema is bij een groot trance festival geweest wat bij hem in zijn woonplaats was. Het gaat niet over jou of wat je vroeger hebt gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
Lol ga niet eens zeggen gewoon wat je niet moet doen. LOL. maar weet je wel, goeie reis zo.
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee alleen rond middernacht een biertjeok
denk helemaal niet zoveel door hoor. ik zeg maar ff uit mijn ervaring, maak geen drama van johquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe eens normaal en geef gewoon geen reactie als je niet weet waarover het gaat. Hema is bij een groot trance festival geweest wat bij hem in zijn woonplaats is. Het gaat niet over jou of wat je vroeger hebt gedaan
sowieso snap ik niet waarom je het "opneemt" voor? ofzo denk niet eens nodig?Do what you love, love what you do!![]()
wel grappig want ik kijk naar buiten en is pik donker nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:38 schreef hemarookworst het volgende:
Begint klein beetje licht te worden in de verte
Ik liep buiten vandaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
wel grappig want ik kijk naar buiten en is pik donker nogUw ADH vitamine Worst
snap hem gewoon nog steeds niet helemaal, maar aanrader, mooi gefilmd en goeie soundtrackDo what you love, love what you do!![]()
Hoe was het feest?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:57 schreef hemarookworst het volgende:
Even de drugsresten eruit schijten
Nee hoor grapje
Heb je plafonddienst?![]()
![]()
wil toch ff vragen heeft iemand die film gezien cure for wellnes? damn. kreeg er de kriebels van soort van. maar snapte jullie die?Do what you love, love what you do!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
owh gelukkig dacht ben ik helemaal alleen bakkie aan t doen, doe ff tweede nuquote:
Al geslapen dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
owh gelukkig dacht ben ik helemaal alleen bakkie aan t doen, doe ff tweede nu![]()
Ja meeste pakken shuttlebus en metro:Dquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice! En toch je weg naar huis weer gevonden. Waren er genoeg deelscooters?Uw ADH vitamine Worst
Ben eigenlijk best moe maar ook hyper van de muziek dat nog in mijn hoofd afspeeltUw ADH vitamine Worst
En dat zonder drugsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ben eigenlijk best moe maar ook hyper van de muziek dat nog in mijn hoofd afspeelt![]()
![]()
Wat was het mooiste van de avond?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ben eigenlijk best moe maar ook hyper van de muziek dat nog in mijn hoofd afspeelt![]()
Superstrings met de classics swsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat was het mooiste van de avond?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: