Je leeft nog! Maar dus een goede tijd gehadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:01 schreef hemarookworst het volgende:
Zo wat een feest heb ik gehad zeg
hahaha jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je leeft nog! Maar dus een goede tijd gehad
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:01 schreef kree het volgende:
of dit, vindt t beetje vergeten muziek wel eigenlijk
Nee, niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:06 schreef kree het volgende:
volgens mij leven we allemaal nog en ga ff lekker luisteren naar Nederlands lied
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA16347E8EA4803BF
mij ook niet alles, maar hou onwijs wel van dat rechtsreeks in tekst enzo.quote:
Zeker, naar huis rijden nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker, naar huis rijden nu
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:14 schreef devzero het volgende:
hihi LOL maar mss wss is het nu wel afgelopen, wat denken jullie maar maakt me ook niet uit
Tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Lol ga niet eens zeggen gewoon wat je niet moet doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reis
Zeker, naar huis rijden nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer dan een uur lopenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reis
jaaa ff voor mijn idee, je hebt niet gedronken toch en dan nog rijden? maak echt ff niet dezelfde fout als mij, dat uur lopen is meer waard nl als het risico nemen. ??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker, naar huis rijden nu
[..]
Meer dan een uur lopen
klopt daarom heb ik het ook verteld echt alles, waarzeg het als waarschuwing, maak niet dezelfde fout als ik deed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:27 schreef KillemWieft het volgende:
Joh wees blij dat je niemand hebt doodgereden. Dan valt dit toch wel mee?
Maar goed, m’n coke is al lang op en uitgewerkt dus ik ga maar eens pitten. Laterrr!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom heb ik het ook verteld echt alles, waarzeg het als waarschuwing, maak niet dezelfde fout als ik deed.
trustquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar goed, m’n coke is al lang op en uitgewerkt dus ik ga maar eens pitten. Laterrr!![]()
Nee alleen rond middernacht een biertjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa ff voor mijn idee, je hebt niet gedronken toch en dan nog rijden? maak echt ff niet dezelfde fout als mij, dat uur lopen is meer waard nl als het risico nemen. ??
Doe eens normaal en geef gewoon geen reactie als je niet weet waarover het gaat. Hema is bij een groot trance festival geweest wat bij hem in zijn woonplaats was. Het gaat niet over jou of wat je vroeger hebt gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
Lol ga niet eens zeggen gewoon wat je niet moet doen. LOL. maar weet je wel, goeie reis zo.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee alleen rond middernacht een biertje
denk helemaal niet zoveel door hoor. ik zeg maar ff uit mijn ervaring, maak geen drama van johquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe eens normaal en geef gewoon geen reactie als je niet weet waarover het gaat. Hema is bij een groot trance festival geweest wat bij hem in zijn woonplaats is. Het gaat niet over jou of wat je vroeger hebt gedaan
wel grappig want ik kijk naar buiten en is pik donker nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:38 schreef hemarookworst het volgende:
Begint klein beetje licht te worden in de verte
Ik liep buiten vandaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
wel grappig want ik kijk naar buiten en is pik donker nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |