Ja, dat had ik in mijn lijst gemoeten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:18 schreef KillemWieft het volgende:
Hier had ik echt bij willen zijn.
Parliament en Funkadelic zijn toch redelijk bekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
haha ken dit niet, ,maar dikke groove wel gelijk
nou mss ik ken het toch niet echt hoor, mss net ff toch voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Parliament en Funkadelic zijn toch redelijk bekend.
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:27 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen als ik de huidige muziek hoor enzo op de radio dat ik traantje moet pinken enzo.... jullie niet?
mis beetje oude op de radio, soms komen ze er wel door btw. maarja het is 1 commerciėle rommel natuurlijk. en hoor dezelfde nrs die ze pushen 20x meer als de echt leuke.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horen
Dit. Als je een paar willekeurige top 40 lijsten van de jaren ‘60 t/m’80 opzet dan skip je 80% van de nummer. Wat een bagger en natuurlijk ook toen al veel copycats. Slechts een paar originele artiesten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horen
Programma's als weeshuis van de hits of vara's vuurwerk zul je niet meer horen op prime time. Maar er zijn zoveel alternatieven nu voor de main stream radio stations. Ik hoef de "mytuner" app op mijn tv maar aan te doen en kan 100 nederlandse "zenders" streamen. En dat voor zo goed als ieder land in de wereld, ik heb 52 zenders uit Azerbaijan op die appquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
mis beetje oude op de radio, soms komen ze er wel door btw. maarja het is 1 commerciėle rommel natuurlijk. en hoor dezelfde nrs die ze pushen 20x meer als de echt leuke.
Jeeuj wat een feest!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Programma's als weeshuis van de hits of vara's vuurwerk zul je niet meer horen op prime time. Maar er zijn zoveel alternatieven nu voor de main stream radio stations. Ik hoef de "mytuner" app op mijn tv maar aan te doen en kan 100 nederlandse "zenders" streamen. En dat voor zo goed als ieder land in de wereld, ik heb 52 zenders uit Azerbaijan op die app
deze gaat ook in mijn quote lijstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:33 schreef mario390 het volgende:
kunnen julie alleszinnlosblocker
niet en keer afraperen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:33 schreef mario390 het volgende:
niet en keer afrepeteren?
zie ook LORA wanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Programma's als weeshuis van de hits of vara's vuurwerk zul je niet meer horen op prime time. Maar er zijn zoveel alternatieven nu voor de main stream radio stations. Ik hoef de "mytuner" app op mijn tv maar aan te doen en kan 100 nederlandse "zenders" streamen. En dat voor zo goed als ieder land in de wereld, ik heb 52 zenders uit Azerbaijan op die app
Wij houden ook van jou, gozer!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:43 schreef mario390 het volgende:
en nu kun je me alle
de rug onderhutschen
Dat zeg je al meer dan een jaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:41 schreef mario390 het volgende:
wegen julie hammel kom ik niet meer
op 4 bedankt congoos
hoe kneuterig maar ik ben van luister liedjes. hou hiervanquote:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:33 schreef mario390 het volgende:
niet en keer afraperen?
Behoorlijkquote:
Je leeft nog! Maar dus een goede tijd gehadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:01 schreef hemarookworst het volgende:
Zo wat een feest heb ik gehad zeg
hahaha jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je leeft nog! Maar dus een goede tijd gehad
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:01 schreef kree het volgende:
of dit, vindt t beetje vergeten muziek wel eigenlijk
Nee, niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:06 schreef kree het volgende:
volgens mij leven we allemaal nog en ga ff lekker luisteren naar Nederlands lied
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA16347E8EA4803BF
mij ook niet alles, maar hou onwijs wel van dat rechtsreeks in tekst enzo.quote:
Zeker, naar huis rijden nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker, naar huis rijden nu
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:14 schreef devzero het volgende:
hihi LOL maar mss wss is het nu wel afgelopen, wat denken jullie maar maakt me ook niet uit
Tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Lol ga niet eens zeggen gewoon wat je niet moet doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reis
Zeker, naar huis rijden nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer dan een uur lopenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover is het toch niet van je huis? Veilige reis
jaaa ff voor mijn idee, je hebt niet gedronken toch en dan nog rijden? maak echt ff niet dezelfde fout als mij, dat uur lopen is meer waard nl als het risico nemen. ??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker, naar huis rijden nu
[..]
Meer dan een uur lopen
klopt daarom heb ik het ook verteld echt alles, waarzeg het als waarschuwing, maak niet dezelfde fout als ik deed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:27 schreef KillemWieft het volgende:
Joh wees blij dat je niemand hebt doodgereden. Dan valt dit toch wel mee?
Maar goed, m’n coke is al lang op en uitgewerkt dus ik ga maar eens pitten. Laterrr!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom heb ik het ook verteld echt alles, waarzeg het als waarschuwing, maak niet dezelfde fout als ik deed.
trustquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar goed, m’n coke is al lang op en uitgewerkt dus ik ga maar eens pitten. Laterrr!![]()
Nee alleen rond middernacht een biertjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa ff voor mijn idee, je hebt niet gedronken toch en dan nog rijden? maak echt ff niet dezelfde fout als mij, dat uur lopen is meer waard nl als het risico nemen. ??
Doe eens normaal en geef gewoon geen reactie als je niet weet waarover het gaat. Hema is bij een groot trance festival geweest wat bij hem in zijn woonplaats was. Het gaat niet over jou of wat je vroeger hebt gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
Lol ga niet eens zeggen gewoon wat je niet moet doen. LOL. maar weet je wel, goeie reis zo.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee alleen rond middernacht een biertje
denk helemaal niet zoveel door hoor. ik zeg maar ff uit mijn ervaring, maak geen drama van johquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe eens normaal en geef gewoon geen reactie als je niet weet waarover het gaat. Hema is bij een groot trance festival geweest wat bij hem in zijn woonplaats is. Het gaat niet over jou of wat je vroeger hebt gedaan
wel grappig want ik kijk naar buiten en is pik donker nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:38 schreef hemarookworst het volgende:
Begint klein beetje licht te worden in de verte
Ik liep buiten vandaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
wel grappig want ik kijk naar buiten en is pik donker nog
Hoe was het feest?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:57 schreef hemarookworst het volgende:
Even de drugsresten eruit schijten
Nee hoor grapje
owh gelukkig dacht ben ik helemaal alleen bakkie aan t doen, doe ff tweede nuquote:
Al geslapen dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
owh gelukkig dacht ben ik helemaal alleen bakkie aan t doen, doe ff tweede nu
Ja meeste pakken shuttlebus en metro:Dquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice! En toch je weg naar huis weer gevonden. Waren er genoeg deelscooters?
En dat zonder drugsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ben eigenlijk best moe maar ook hyper van de muziek dat nog in mijn hoofd afspeelt
Wat was het mooiste van de avond?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ben eigenlijk best moe maar ook hyper van de muziek dat nog in mijn hoofd afspeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |