Ja, dat had ik in mijn lijst gemoeten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:18 schreef KillemWieft het volgende:
Hier had ik echt bij willen zijn.
Parliament en Funkadelic zijn toch redelijk bekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
haha ken dit niet, ,maar dikke groove wel gelijk
nou mss ik ken het toch niet echt hoor, mss net ff toch voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Parliament en Funkadelic zijn toch redelijk bekend.
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:27 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen als ik de huidige muziek hoor enzo op de radio dat ik traantje moet pinken enzo.... jullie niet?
mis beetje oude op de radio, soms komen ze er wel door btw. maarja het is 1 commerciële rommel natuurlijk. en hoor dezelfde nrs die ze pushen 20x meer als de echt leuke.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horen
Dit. Als je een paar willekeurige top 40 lijsten van de jaren ‘60 t/m’80 opzet dan skip je 80% van de nummer. Wat een bagger en natuurlijk ook toen al veel copycats. Slechts een paar originele artiesten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Neuh. Vroeger was er ook een hoop rotzooi op de radio, alleen hoor je daar nooit meer wat van. De meeste muziek die je nu hoort, zul je over 10 a 20 jaar ook niet meer horen
Programma's als weeshuis van de hits of vara's vuurwerk zul je niet meer horen op prime time. Maar er zijn zoveel alternatieven nu voor de main stream radio stations. Ik hoef de "mytuner" app op mijn tv maar aan te doen en kan 100 nederlandse "zenders" streamen. En dat voor zo goed als ieder land in de wereld, ik heb 52 zenders uit Azerbaijan op die appquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
mis beetje oude op de radio, soms komen ze er wel door btw. maarja het is 1 commerciële rommel natuurlijk. en hoor dezelfde nrs die ze pushen 20x meer als de echt leuke.
Jeeuj wat een feest!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Programma's als weeshuis van de hits of vara's vuurwerk zul je niet meer horen op prime time. Maar er zijn zoveel alternatieven nu voor de main stream radio stations. Ik hoef de "mytuner" app op mijn tv maar aan te doen en kan 100 nederlandse "zenders" streamen. En dat voor zo goed als ieder land in de wereld, ik heb 52 zenders uit Azerbaijan op die app
deze gaat ook in mijn quote lijstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:33 schreef mario390 het volgende:
kunnen julie alleszinnlosblocker
niet en keer afraperen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 05:33 schreef mario390 het volgende:
kunnen julie alleszinnlosblocker
niet en keer afrepeteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |