Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Armin kent iedereen nu wel. Wanneer krijgen we eens een gifje met @hemarookworst die dansend uit zijn pan gaat?quote:
Luiheid doet in diepen slaap vallen; en een bedriegelijke ziel zal hongeren.quote:
ik met hem? ben je niet gezond?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks gaat killem precies hetzelfde zeggen. Afgesproken werk dus
hahaha ja. als je het maar weet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Luiheid doet in diepen slaap vallen; en een bedriegelijke ziel zal hongeren.
quote:Niemand zal tegenover u standhouden al de dagen van uw leven. Zoals Ik met Mozes geweest ben, zal Ik met u zijn. Ik zal u niet loslaten en u niet verlaten
quote:
quote:Iedereen die aan uw bevel ongehoorzaam is en niet luistert naar uw woorden in alles wat u hem gebieden zult, moet gedood worden. Alleen, wees sterk en moedig!
Inderdaad, een van de redenen waarom ik niets met de bijbel heb.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:43 schreef kree het volgende:
In Leviticus 24:19–21: Wanneer iemand letsel toebrengt aan een ander, moet hem hetzelfde letsel worden toegebracht: een breuk voor een breuk, een oog voor een oog, een tand voor een tand. Wat hij de ander heeft aangedaan zal ook hem aangedaan worden.
Vergeet mario niet te taggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
Tijd voor iets luchtigers:
[ afbeelding ]
Dan luister ik liever hier naarquote:
kijk dat vaak he ook met muziek film enzo vooralquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan luister ik liever hier naar
Je kunt direct naar 2:27 skippen, want je weet het verschil wel tussen gesampled geluid en synthesized geluiden
Het idee achter die sound plugin is best eenvoudig. Je neemt een sample en genereert er een synthesized geluid van. Dan kun je alle parameters van de synthesizer aanpassen en je bent dus veeeeel flexibeler dan alleen de sample te veranderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
kijk dat vaak he ook met muziek film enzo vooral
ja ben fan van, tis alleen ik doe het beginnen vanaf melodie enzo en vandaar verder werkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het idee achter die sound plugin is best eenvoudig. Je neemt een sample en genereert er een synthesized geluid van. Dan kun je alle parameters van de synthesizer aanpassen en je bent dus veeeeel flexibeler dan alleen de sample te veranderen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het idee achter die sound plugin is best eenvoudig. Je neemt een sample en genereert er een synthesized geluid van. Dan kun je alle parameters van de synthesizer aanpassen en je bent dus veeeeel flexibeler dan alleen de sample te veranderen
Misschien moet je eens kijken, want je hebt het verkeerde idee waar die clip over gaat. Hij gebruikt AI niet om de melodie te maken. Hij gaat er van uit dat je de melodie al hebt, maar dat je de juiste geluiden bij de melodie zoekt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 03:58 schreef kree het volgende:
ja ben fan van, tis alleen ik doe het beginnen vanaf melodie enzo en vandaar verder werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |