sbap heb hey ook niey helemaal gekeken. maar zelfde gezien. Ruhm ik wil je wel uitdaging geven. ??quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken, want je hebt het verkeerde idee waar die clip over gaat. Hij gebruikt AI niet om de melodie te maken. Hij gaat er van uit dat je de melodie al hebt, maar dat je de juiste geluiden bij de melodie zoekt.
Nah. Ik heb een elektronische piano hier en ik heb vroeger gitaar gespeeld in een aantal (metal) bandjes. Maar nooit echt series, dus muzikant wil ik mezelf niet noemenquote:
ja toch welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nah. Ik heb een elektronische piano hier en ik heb vroeger gitaar gespeeld in een aantal (metal) bandjes. Maar nooit echt series, dus muzikant wil ik mezelf niet noemen
Deze man is zo bescheiden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nah. Ik heb een elektronische piano hier en ik heb vroeger gitaar gespeeld in een aantal (metal) bandjes. Maar nooit echt series, dus muzikant wil ik mezelf niet noemen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:15 schreef kree het volgende:
muzikanten hebben streepje voor bij mij he
oke hihi LOL Ook niet helemaal mijn ding, maar ok, gewoon neequote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:30 schreef kree het volgende:
tis beetje cult dat, maar ja. haha niet helemaal mijn ding, maar ok ik hou ervan
hahha zegt t nr he,, zeg neeeeeej. maar rock. naja al met al, muzikaal kan ik dit onwijs waarderen en heb de film gezien ook.. nou verwacht niks hoogstaands dat, maar humor wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
oke hihi LOL Ook niet helemaal mijn ding, maar ok, gewoon nee
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
oke hihi LOL Ook niet helemaal mijn ding, maar ok, gewoon nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |