SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou ik wil wel open geven idee en ook nog met teksten van jullie?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Denk dat er in mij wel een goede tekstschrijver schuiltDo what you love, love what you do!![]()
ywquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dankje, de mijne was slordig iddTrust nobody![]()
Denk dat @HappyCharly nog beter is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wil wel open geven idee en ook nog met teksten van jullie?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
volgens mij gaan wij dat 2 maart bespreken tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Denk je dat het nog goed kan komen tussen ons?![]()
![]()
Zou de potentie wel vantevoren willen besprekenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
volgens mij gaan wij dat 2 maart bespreken tochmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar goed, als ik wat moet boeken, heb ik een locatie nodig.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ga je terugkrabbelen nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zou de potentie wel vantevoren willen bespreken![]()
je bent ook al uit je rol gevallen
had ik toch gelijk
wat wil je![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb niks vergeten
om dat het niet n bs bedoeltgarpje schat
![]()
![]()
SEND ME LOCATIONquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
ga je terugkrabbelen nu![]()
je bent ook al uit je rol gevallen
had ik toch gelijk
wat wil je
ik heb niet gekliktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:24 schreef kree het volgende:
https://docs.google.com/d(...)r3fqq38GOl4VZgMA/pub![]()
![]()
Ik heb niet gekliktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:25 schreef kree het volgende:
https://docs.google.com/d(...)cyY/edit?usp=sharing
ik woon in Helmond maar ik heb een trein abo dus ik kan overal heen in het weekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar goed, als ik wat moet boeken, heb ik een locatie nodig.
dus als jij ff kijkt waar je goed kunt boeken dan kom ik gewoon daar heen als het een beetje in de buurt van een station is (<5km)![]()
Snap ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:26 schreef mario390 het volgende:
ik laat me niet meeer
verarschen deze nacht kreg je
misschien 2 punten charliemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou maar mag en benieuwd wat jullie met tekst komen, ik doe muziek wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
zwei punckten im arschquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:26 schreef mario390 het volgende:
ik laat me niet meeer
misschien 2 punten charlie![]()
![]()
Ik zei send me locationquote:
Ik wil rustig wat regelen, maar dan moeten we specifiek worden.
Als je dat niet wil, kan ik niks
verarschen - grapje?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:26 schreef mario390 het volgende:
ik laat me niet meeer
misschien 2 punten charlieTrust nobody![]()
wekker staat een half uurtje later, de planning morgen is dat ik om 8.02 uur de trein pak op Helmond Centraal richting Eindhoven en dan overstap richting Breda![]()
![]()
hoe sucksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:29 schreef Harrie het volgende:
wekker staat een half uurtje later, de planning morgen is dat ik om 8.02 uur de trein pak op Helmond Centraal richting Eindhoven en dan overstap richting BredaDo what you love, love what you do!![]()
Als je toch een hoe hebt, heb je natuurlijk het liefst dat die sucks.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou nee want deed het tijdje door drama rijbewijs en dus weet het. maar ov is niet altijd handigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je toch een hoe hebt, heb je natuurlijk het liefst dat die sucks.Do what you love, love what you do!![]()
Ahzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want deed het tijdje door drama rijbewijs en dus weet het. maar ov is niet altijd handigmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
als je paters gaat klappen is OV super handigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want deed het tijdje door drama rijbewijs en dus weet het. maar ov is niet altijd handig![]()
![]()
voor diegene die niet slapen kunnen. wiebel maar gezellig een beetje mee
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:46 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
* Harrie gaat nu zijn bed opzoeken want straks eerst ff een stukje wandelen in Breda
Wat een beroerde kut nacht tot nu toe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of #IMMERFERTIG
Ik twijfel. Zo goed is m'n Duits niet.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waar kan ik bb brasil kijken? Heb de tijd.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Er worden hier geen punten gegund
Je moet elk punt verdienen
nou vertel? jij zit denk in positie geef het monteurs door als ik?quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: