Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hmmmmms nou hoop opgegeven wil ik niet zeggen. Maar reken er iig niet op dat dat vanzelf nog gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, ooit kom jij jou dekseltje tegen of ben jij het dekseltje van een vrouw![]()
De tijd zal het leren
Mss wel hoor als ik beetje mijn best ervoor doe, maar tis gewoon ben er soort niet van aan toe mss ook nog niet.? eerlijk verhaal dit?Do what you love, love what you do!![]()
Hoppa en weer verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
maar natuurlijk hahaha hou ik ervan om hier de meiden op te fokken ehehehe
Do what you love, love what you do!![]()
Weet je zelf wel wat je wil, je wil een vrouw, alleen is ook maar alleen zegt jequote:Op donderdag 22 februari 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms nou hoop opgegeven wil ik niet zeggen. Maar reken er iig niet op dat dat vanzelf nog gaat.
Mss wel hoor als ik beetje mijn best ervoor doe, maar tis gewoon ben er soort niet van aan toe mss ook nog niet.? eerlijk verhaal dit?
Je hebt er als er hier bent altijd over
En nu ben je er een soort van nog niet aan toe![]()
Ik hoop echt dat je je zelf begrijpt want soms ben ik de weg naar jou een beetje kwijt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgenavond tot zaterdagochtend ga ik dansen op muziek waar kree zo'n hekel aan heeft
Uw ADH vitamine Worst
Het is oneerlijk eigenlijk. Als je als Patient te laat komt bij de huisarts mag je een nieuwe afspraak maken en no show kosten ophoesten. Maar s de arts uitloopt mag je lijdzaam afwachten tot je geroepn wordt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
jawel ik snap je, het zijn ook gewoon verschillende dingen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat je wil, je wil een vrouw, alleen is ook maar alleen zegt je
Je hebt er als er hier bent altijd over
En nu ben je er een soort van nog niet aan toe![]()
Ik hoop echt dat je je zelf begrijpt want soms ben ik de weg naar jou een beetje kwijt
Euhm hoe leg ik dat nou uit, Ik nog met iemand samen gaan wonen en kinderen krijgen en huisje boompje beestje
Denk het niet he of het zou al raar zijn.... dus sluit dat al soort van beetje uit.
Hoe denk je dat het is met single man op mijn leeftijd nu? Als je al gaat daten?
Moet je er wss paar kinderen bij nemen???? tja en dan weeg ik af is het leuker of beter alleen? dat is mijn afweging hoor en eerlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Nee joh, trance muziek is al mijn drugquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker pillen klappen rookworst?
Uw ADH vitamine Worst
Ken je plek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:43 schreef DJMO het volgende:
Het is oneerlijk eigenlijk. Als je als Patient te laat komt bij de huisarts mag je een nieuwe afspraak maken en no show kosten ophoesten. Maar s de arts uitloopt mag je lijdzaam afwachten tot je geroepn wordt![]()
![]()
Die kans zit er wel in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
jawel ik snap je, het zijn ook gewoon verschillende dingen?
Euhm hoe leg ik dat nou uit, Ik nog met iemand samen gaan wonen en kinderen krijgen en huisje boompje beestje
Denk het niet he of het zou al raar zijn.... dus sluit dat al soort van beetje uit.
Hoe denk je dat het is met single man op mijn leeftijd nu? Als je al gaat daten?
Moet je er wss paar kinderen bij nemen???? tja en dan weeg ik af is het leuker of beter alleen? dat is mijn afweging hoor en eerlijk?
Maar waaarom ga je niet net als @Paul op een reis met allemaal vrijgezellen?
Paul heeft zo ook iemand leren kennen
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen ooit!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in.
Maar waaarom ga je niet net als @:Paul op een reis met allemaal vrijgezellen?
Laatst opgezocht was alleen wel duur.![]()
Het lijkt hier in de wachtkamer meer op de nieuwe ouderen sociëteit, dan op de wachtkamer van een huisartsen praktijkquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
hmmms durf niet zo??quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in.
Paul heeft zo ook iemand leren kennenalleen zoiets?
Vind het eigenlijk niet zo oneerlijk. Ben juist altijd blij als een arts tijd voor je neemt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:43 schreef DJMO het volgende:
Het is oneerlijk eigenlijk. Als je als Patient te laat komt bij de huisarts mag je een nieuwe afspraak maken en no show kosten ophoesten. Maar s de arts uitloopt mag je lijdzaam afwachten tot je geroepn wordt
En er komen vaak onverwachte dingen tussen doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja mijn iets ouder, 2 tweeling van 5 en nichtje van 3quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:47 schreef M_0_0_N het volgende:
@:kree mijn neefjes zijn 2,3 en 5 en mijn nichtje is 4Do what you love, love what you do!![]()
Leuk KW als de tijd daar voor is moet je dat ook lekker doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen ooit!
Laatst opgezocht was alleen wel duur.
Ja vakantie wordt steeds duurder. Nu maar alvast gaan sparen
Wat durf je er niet aan dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms durf niet zo??alleen zoiets?
Gewoon boeken en gaan.![]()
Waarom druf je dat niet? Instappen, gaan zitten en de rest komt welquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Kletsen met die kletsen met die
@Paul durfde ook eerst niet misschien kan hij jou zijn ervaring met je delen
Ja lijkt me ook enorm tof.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk KW als de tijd daar voor is moet je dat ook lekker doen.
Ja vakantie wordt steeds duurder. Nu maar alvast gaan sparen
Maar step for step.![]()
Was het Boeken en gaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat durf je er niet aan dan?
Gewoon boeken en gaan.![]()
Ik had altijd gedacht dat mensen zeiden ga Muis hoeken en gaan![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
weet wel en ben vaker echt alleen geweest op reis voor werk enzo. dus goed dat is het niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat durf je er niet aan dan?
Gewoon boeken en gaan.
Maar onbekenden eng enzo stress... hahaha dat is het hoor. En denk over het algemeen als ik me zelf inschat. ja jullie denken komt die kree weer. maar over het algemeen klik ik snel met personen toch wel. haha
Dus tja, naja vind t nog eng. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het Boeken en gaan![]()
Ik had altijd gedacht dat mensen zeiden ga Muis hoeken en gaan![]()
![]()
![]()
Je maakt echt grote sprongen hequote:Op donderdag 22 februari 2024 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook enorm tof.
Maar step for step.
Is natuurlijk ook spannend. Maar je zit met zijn allen in de zelfde situatie. Iedereen is daar single.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en ben vaker echt alleen geweest op reis voor werk enzo. dus goed dat is het niet.
Maar onbekenden eng enzo stress... hahaha dat is het hoor. En denk over het algemeen als ik me zelf inschat. ja jullie denken komt die kree weer. maar over het algemeen klik ik snel met personen toch wel. haha
Dus tja, naja vind t nog eng. LOL![]()
Thanks!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je maakt echt grote sprongen he
Ja ben wel lekker bezig (al zeg ik het zelf (toch stiekem een beetje trots))
![]()
ALs je onbekende eng vindt hoe kan je dan snel klikken?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en ben vaker echt alleen geweest op reis voor werk enzo. dus goed dat is het niet.
Dus tja, naja vind t nog eng. LOLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoeft het ook niet te doen om met andere te klikken. Als je jezelf vermaakt is het ook al geslaagdquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dus tja, naja vind t nog eng. LOL
ja das waar.... ik moet me daar overheen zetten echt denk, leven wordt wel beetje saai anders.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook spannend. Maar je zit met zijn allen in de zelfde situatie. Iedereen is daar single.Do what you love, love what you do!![]()
omdat ze wss net zo onbekend zijn enzo en in zelfde situatie.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je onbekende eng vindt hoe kan je dan snel klikken?Do what you love, love what you do!![]()
Muis (mijn vriendin) een goede rechter hoek geven aan het begin van de vakantie scheelt over het algemeen enorm in de kostenquote:
tuurlijk, tja niet dat ijk daar echt ervaring mee heb? Ja tuurlijk wel enzo, maar weet nog hoe die dingen afliepen. LOLquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te doen om met andere te klikken. Als je jezelf vermaakt is het ook al geslaagd
Hoeft niet stiekem, mag openlijk want terechtquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks!
Ja ben wel lekker bezig (al zeg ik het zelf (toch stiekem een beetje trots))
dan hoef je geen stress te hebben maar gewoon proberenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ze wss net zo onbekend zijn enzo en in zelfde situatie.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis (mijn vriendin) een goede rechter hoek geven aan het begin van de vakantie scheelt over het algemeen enorm in de kosten![]()
![]()
Toen ik die kennis verkreeg heb ik uiteindelijk een huis kunnen financierenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, tja niet dat ijk daar echt ervaring mee heb? Ja tuurlijk wel enzo, maar weet nog hoe die dingen afliepen. LOL
Wat is de bestemming geworden?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Zelfs ik boek een vakantie dit jaarOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
ik was op reis in NLquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen ooit!
Laatst opgezocht was alleen wel duur.vond het buitenland ook te duur, NL kan ook leuk zijn
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dan hoef je geen stress te hebben maar gewoon proberenja eens en ik denk ga dat ook doen, maar vergeet niet he en jij weet het verhaal van me of anderen wie het lazen ook.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dan hoef je geen stress te hebben maar gewoon proberen
Maar tis niet ff dingetje enzo he, het is 2 jaar terug pas en heb de shitload met werk gehad en weer schaal door cursussen opleidingen. pffffff ben het ook echt ff zat om nu weer nieuw te doen.
4 jaar terug zat ik in een ellendig zomerhuis. net te betalen, rijbewijs weg, verslaafd, arm/schourder gebroken. vergeet dat niet want heel traject en heb mezelf echt zoveel keer moeten overwinnen erin.
In potjes pissen voor check en etc. echt. en heb het daarna heel snel opgepakt met huurhuis, niet via hun maar gewoon reguliere wachtlijst. klussen en etc... en kon er net slapen en moest ik beginnen bij nieuwe baan want wel aangenomen en ook op ok fucntie. tsjaaaaaaaDo what you love, love what you do!![]()
Berlijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is de bestemming geworden?Uw ADH vitamine Worst
kweet niet ben soort van moe enzo, wil gewoon eigenlijk ff niks enzo, maarja dat is dodelijk voor me aan de andere kant. dus hou me maar bezig.Do what you love, love what you do!![]()
waar was je heen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:01 schreef Paul het volgende:
[..]
ik was op reis in NLvond het buitenland ook te duur, NL kan ook leuk zijn
Uw ADH vitamine Worst
Is ook prima ja. Goed idee wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:01 schreef Paul het volgende:
[..]
ik was op reis in NLvond het buitenland ook te duur, NL kan ook leuk zijn
![]()
![]()
Paul
![]()
Is niet eng, iedereen komt alleen dus ja, en iedereeen praat gelijk emt elkaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Waaraan was je verslaafd? Als je het niet wilt zeggen ook OK hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ja eens en ik denk ga dat ook doen, maar vergeet niet he en jij weet het verhaal van me of anderen wie het lazen ook.
Maar tis niet ff dingetje enzo he, het is 2 jaar terug pas en heb de shitload met werk gehad en weer schaal door cursussen opleidingen. pffffff ben het ook echt ff zat om nu weer nieuw te doen.
4 jaar terug zat ik in een ellendig zomerhuis. net te betalen, rijbewijs weg, verslaafd, arm/schourder gebroken. vergeet dat niet want heel traject en heb mezelf echt zoveel keer moeten overwinnen erin.
In potjes pissen voor check en etc. echt. en heb het daarna heel snel opgepakt met huurhuis, niet via hun maar gewoon reguliere wachtlijst. klussen en etc... en kon er net slapen en moest ik beginnen bij nieuwe baan want wel aangenomen en ook op ok fucntie. tsjaaaaaaa![]()
![]()
Praat voor jezelf ja. Ik laat meiden enkel in mijn bijzijn komenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Is niet eng, iedereen komt alleen dus ja, en iedereeen praat gelijk emt elkaar
Paul
![]()
deed ik ook met wilma en nu hebben we verkeringsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Praat voor jezelf ja. Ik laat meiden enkel in mijn bijzijn komenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Er is een tijd van komen en gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Praat voor jezelf ja. Ik laat meiden enkel in mijn bijzijn komen
De meiden vinden het altijd tijd dat ik ga.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en gaan.
De meiden vinden het altijd tijd dat ik ga.![]()
![]()
Ik weet waar je vandaan komt, en respect daar voorquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ja eens en ik denk ga dat ook doen, maar vergeet niet he en jij weet het verhaal van me of anderen wie het lazen ook.
In potjes pissen voor check en etc. echt. en heb het daarna heel snel opgepakt met huurhuis, niet via hun maar gewoon reguliere wachtlijst. klussen en etc... en kon er net slapen en moest ik beginnen bij nieuwe baan want wel aangenomen en ook op ok fucntie. tsjaaaaaaa
Maar je bent alleen maar aan het klimmen. Geniet er van dat het goed gaat, een huis hebt een baan hebt. Je goed kan redden.
Ga een reisje boeken en geniet van het levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga eens gezonder leven lekker op tijd naar bed. Neem lekker rust en en en en en en enquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef kree het volgende:
kweet niet ben soort van moe enzo, wil gewoon eigenlijk ff niks enzo, maarja dat is dodelijk voor me aan de andere kant. dus hou me maar bezig.
En minder bolkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eens gezonder leven lekker op tijd naar bed. Neem lekker rust en en en en en en en
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat gebeurd automatisch als hij op tijd naar bed gaatquote:
geb....quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd automatisch als hij op tijd naar bed gaat![]()
![]()
vast Gebolktnden in bedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is wat wegen uitblijvende mensturbatie
en meid in brasil zo schwere krämpfe ochtend
dat zij zich erg overgeven moest en dann
medizin bekam in sprekkamer![]()
Heb je wel geslapen de dagen dat je vrij bentquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:25 schreef kree het volgende:
maak geen grappen he want echt waar, damn..Uw ADH vitamine Worst
min of meer dus eigenlijk wat ik zelf dacht hoor. ik hoef niet op te klimmen enzo in bedrijfsleven kom geen geld te kort ofzo. en lukt allemaal. dus tja waarom streven enzo he.,..quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet waar je vandaan komt, en respect daar voor
Maar je bent alleen maar aan het klimmen. Geniet er van dat het goed gaat, een huis hebt een baan hebt. Je goed kan redden.
Ga een reisje boeken en geniet van het levenDo what you love, love what you do!![]()
lol vandaag pas vrij. mijn Somalische buurman belde me net mobiel trouwens. want had al eerder geholpen met zijn brommer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je wel geslapen de dagen dat je vrij bent
En lader gegeven etc. Nu geen warm water, ja hele CV zonder water, echt ook geen idee hoe dat dan te doen dat bijvullen ofzo. Naja ff geholpen, en nu doet ie het weer en kan ie verjaardag van zn zoontje vieren. Het is een aardige gast btw.Do what you love, love what you do!![]()
? waar heb je het nu dan overquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:25 schreef kree het volgende:
maak geen grappen he want echt waar, damn..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer dus eigenlijk wat ik zelf dacht hoor. ik hoef niet op te klimmen enzo in bedrijfsleven kom geen geld te kort ofzo. en lukt allemaal. dus tja waarom streven enzo he.,..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt en ff voor het moment of komende jaar heb ik het streven ook niet echt, heb nog steeds wel genoeg te leren, mss denk ik er volgend jaar anders over..quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vraag kan ik niet beantwoorden.
Het ligt uiteraard aan onsquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja fuck it dat jullie je zo snel laten opnaaien ook. hahahahaha.♡♡♡♡![]()
vor en mann is uitblijvende stoelgang bijna zo ergquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je wel geslapen de dagen dat je vrij bent
als bij meiden schwere menstr.krämpfe![]()
weet je, kan me afvragen is meer salaris voor meer stress het waard.....
bedoel verdien 3400 ongeveer netto, kan nog wel hoger echt wel... zeker nu. maar heb er gewoon geen zin in eigenlijk
Ik kan je een advies geven. Doen wat je denkt wat goed voor je is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en ff voor het moment of komende jaar heb ik het streven ook niet echt, heb nog steeds wel genoeg te leren, mss denk ik er volgend jaar anders over..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het houdt je wel bezig hequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor en mann is uitblijvende stoelgang bijna zo erg
als bij meiden schwere menstr.krämpfe
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
♡♡♡♡![]()
Oh wacht..quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nog n keer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
haha zie ook onderschrijving die ik al onder elke post hadquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan je een advies geven. Doen wat je denkt wat goed voor je is.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
als bij meiden schwere menstr.krämpfeklopt wel
Uw ADH vitamine Worst
Het grootste deel van NL verdient minderquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef kree het volgende:
bedoel verdien 3400 ongeveer netto, kan nog wel hoger echt wel... zeker nu. maar heb er gewoon geen zin in eigenlijkUw ADH vitamine Worst
ook voor vrouwen is uitblijvende stoelgang net zo erg denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
O, kijk ik eigenlijk nooit naar die onderschriften.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha zie ook onderschrijving die ik al onder elke post had
Maar zonder gekheid. Je bent baas over je eigen leven. Je hoeft met niemand rekening te houden.
Wat maak je je dan druk, van wie moet je wat dan?
Als jij dit goed genoeg vindt dan prima tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Menstruatiekrampen en tegelijkertijd moet poepen is extra pijnlijk. Jullie weten niets.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
het was erg 4 meiden hebben zich om haar gezorgd haarquote:
warmfles gegeven, haar dann bij wassen geholpen, somige
kameras zijn in deze tijd uit gewezen![]()
Voor iemand alleen is dat een riant inkomenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
3400 netto?
Houd eens op met klagen zeg![]()
![]()
klopt, tis dat ik toch technische diploma's heb en de ervaring achtergrond, zou je niet zeggen eigenlijk na al mijn ellende laatste jaren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL verdient minder
Maarja echt en je wil niet eens weten hoeveel moeite, en gedoe. Maar ben nu alweer gewoon bijna 2 jaar full time aan de slag.Do what you love, love what you do!![]()
Awwquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis (mijn vriendin) een goede rechter hoek geven aan het begin van de vakantie scheelt over het algemeen enorm in de kosten
Je doet t weer
♡♡♡♡![]()
Lief van die meidenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was erg 4 meiden hebben zich om haar gezorgd haar
warmfles gegeven, haar dann bij wassen geholpen, somige
kameras zijn in deze tijd uit gewezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou op...ik krijg hier beelden bijquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Menstruatiekrampen en tegelijkertijd moet poepen is extra pijnlijk. Jullie weten niets.![]()
![]()
Nice kan je een beeldentuin van makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou op...ik krijg hier beelden bijUw ADH vitamine Worst
yep wegen endometrioisequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Menstruatiekrampen en tegelijkertijd moet poepen is extra pijnlijk. Jullie weten niets.![]()
En dan verdienen aan entreequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice kan je een beeldentuin van maken![]()
![]()
Ik denk dat je echt niet mag klagen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef kree het volgende:
bedoel verdien 3400 ongeveer netto, kan nog wel hoger echt wel... zeker nu. maar heb er gewoon geen zin in eigenlijk♡♡♡♡![]()
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, kijk ik eigenlijk nooit naar die onderschriften.
Maar zonder gekheid. Je bent baas over je eigen leven. Je hoeft met niemand rekening te houden.
Wat maak je je dan druk, van wie moet je wat dan?
Als jij dit goed genoeg vindt dan prima tochDo what you love, love what you do!![]()
dat werd bijna dat selfde gewezen zijnquote:
als in ned.bb huis met jill
nur jill moest zich niet overgeven![]()
Psies.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
3400 netto?
Houd eens op met klagen zeg♡♡♡♡![]()
Riant? Dan ben je de koning te rijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor iemand alleen is dat een riant inkomenTrotste mama van Ambar
owh daarom zo sacho. sterkte ieniminir.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Menstruatiekrampen en tegelijkertijd moet poepen is extra pijnlijk. Jullie weten niets.. Ik weet niet wat het is, moet wel kakken btw
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou op...ik krijg hier beelden bijTrotste mama van Ambar
nee hoor zeker niet.... maar alles is ook wel eigen inzet trouwens.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt niet mag klagen.Do what you love, love what you do!![]()
Probeer, als je kan, wat is geweest achter je te laten. Je hebt hopelijk je les er van geleerd en je bent nu op de juiste weg bezig voor jezelf.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yep en somige hebben endometriolisequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd ja![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh daarom zo sacho. sterkte ieniminir.. Ik weet niet wat het is, moet wel kakken btw
quote:Trotste mama van Ambar
Dan is het tijd voor een bezoekje aan de huisartsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd ja![]()
![]()
Kree. Je doet t supergoed. Je hebt n huis en n baa. 3400 netto binnen 2 jaar na al die ellende. Dat doet bijna niemand je na. Is in veel sectoren niet eens mogelijk zo snel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.
Kap eens met dat zeiken of ga in therapie.♡♡♡♡![]()
Kan altijd gebeuren als je met veel man in een huis zit. een of meerdere krijgen altijd wel watquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd bijna dat selfde gewezen zijn
als in ned.bb huis met jill
nur jill moest zich niet overgevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een bezoekje aan de huisarts
Plassen, menstruatie, poep. Dat zijn 3 gaatjesTrotste mama van Ambar
zeker en ben er nog niet van af he, alles wel juridisch enzo, het CBR helaas nog niet...quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer, als je kan, wat is geweest achter je te laten. Je hebt hopelijk je les er van geleerd en je bent nu op de juiste weg bezig voor jezelf.Do what you love, love what you do!![]()
Bijna goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en somige hebben endometriolise♡♡♡♡![]()
Ojaquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plassen, menstruatie, poep. Dat zijn 3 gaatjes![]()
![]()
Hoelang nog CBR?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en ben er nog niet van af he, alles wel juridisch enzo, het CBR helaas nog niet...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genoeg mensen die minstens zo hard werken qua baan/ opleidingen maar echt dat salaris niet hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor zeker niet.... maar alles is ook wel eigen inzet trouwens.♡♡♡♡![]()
zolang ze nog van me willen profiteren, mijn rijbewijs is geldig tot 2026 nu..quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
ja maar dit meid klagte al 3 weken dat zij kolik heeftquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren als je met veel man in een huis zit. een of meerdere krijgen altijd wel wat![]()
O dat is al netjes tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
zolang ze nog van me willen profiteren, mijn rijbewijs is geldig tot 2026 nu..
Er komt een dag dat je daar ook klaar mee bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vergeet kotsen niet, 4e gat. Of dat er nog wat bloedvaten in je neus knappen, dat zijn weer twee gaatjes waar er wat uitkomtquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plassen, menstruatie, poep. Dat zijn 3 gaatjesUw ADH vitamine Worst
Ze had ook naar huis kunnen gaan. Of achter eerder om een arts kunnen vragen toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dit meid klagte al 3 weken dat zij kolik heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yep en dat meid in brasil moest erg nr.4quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plassen, menstruatie, poep. Dat zijn 3 gaatjes
vomitar, overgeven![]()
Buikgriep hebben en tegelijkertijd ongesteld zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las ooit ergens eneartikel dat er best veel mensen met een salaris van 10k bruto p/m
[..]
vergeet kotsen niet, 4e gat. Of dat er nog wat bloedvaten in je neus knappen, dat zijn weer twee gaatjes waar er wat uitkomtthe horror
Trotste mama van Ambar
Of een oorontsteking die doorbreekt heb je er tweer twee gaatjes b ijquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet kotsen niet, 4e gat. Of dat er nog wat bloedvaten in je neus knappen, dat zijn weer twee gaatjes waar er wat uitkomt
ja dat kan, en ik wil er niet over opscheppen, maar ze nemen mensen aan bij ons zonder opleiding en alles intern en nog zijn de vacatures niet te vullen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Genoeg mensen die minstens zo hard werken qua baan/ opleidingen maar echt dat salaris niet hebben.
Zo ook bij Alliander etc... dus tja ik had wel opleiding he en toegegeven dat helpt mee, maar je kan mij nu niet vertellen dat er geen werk is ofzo...? of niet te vinden? Mn buurman uit somalie doet Uber bezorgen en runt er huis mee. dus gelul dan wil je dus neit of hebt problemen die je moet oplossen.
En kan ook he want ik net zo goed, dus veroordeel het niet. Maar hoop echt en daarom heb ik het allemaal hier uitgepyped het hele verhaal, van dat het wel kan dus/. nDo what you love, love what you do!![]()
Dat is vergelijkbaar met een lichte verkoudheid bij mannenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Buikgriep hebben en tegelijkertijd ongesteld zijnthe horror
misschien dacht zij zij kann dat zo handelen, en dacht het komt van etenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had ook naar huis kunnen gaan. Of achter eerder om een arts kunnen vragen toch?
dat zij somige keer al de dunne heeft
de produktie daar gevt niet altijd medizin![]()
hoop volgende keer, want vindt t maar bullshit zo lang en zoveel geld voor elke 5 min.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is al netjes toch
Er komt een dag dat je daar ook klaar mee bentDo what you love, love what you do!![]()
is het nu beter dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien dacht zij zij kann dat zo handelen, en dacht het komt van eten
dat zij somige keer al de dunne heeft
de produktie daar gevt niet altijd medizinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb je enorm mazzel met je sector. In de mijne is dat heel anders. Jammer wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat kan, en ik wil er niet over opscheppen, maar ze nemen mensen aan bij ons zonder opleiding en alles intern en nog zijn de vacatures niet te vullen.
Zo ook bij Alliander etc... dus tja ik had wel opleiding he en toegegeven dat helpt mee, maar je kan mij nu niet vertellen dat er geen werk is ofzo...? of niet te vinden? Mn buurman uit somalie doet Uber bezorgen en runt er huis mee. dus gelul dan wil je dus neit of hebt problemen die je moet oplossen.
En kan ook he want ik net zo goed, dus veroordeel het niet. Maar hoop echt en daarom heb ik het allemaal hier uitgepyped het hele verhaal, van dat het wel kan dus/. n♡♡♡♡![]()
Dat vond Mark Kutte ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoop volgende keer, want vindt t maar bullshit zo lang en zoveel geld voor elke 5 min.
Drama queens dat jullie zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met een lichte verkoudheid bij mannenTrotste mama van Ambar
Tja, dat heb je aan jezelf te danken, daar heb ik geen medelijden meequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoop volgende keer, want vindt t maar bullshit zo lang en zoveel geld voor elke 5 min.
Aww je doet t weer, je actjequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met een lichte verkoudheid bij mannen
♡♡♡♡![]()
Mannen zijn ene grote actquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww je doet t weer, je actjeTrotste mama van Ambar
bij mannen met erge verkoudheid werdquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drama queens dat jullie zijn
ook de broek vochtig![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drama queens dat jullie zijn![]()
Als wij mannen op sterven na dood zijn en een kuchje laten zijn we drama queens.
Als vrouwen een lichte verkoudheid hebben dan mag niet gezegd worden dat ze gewoon moeten opruimen.
Mooi zo fijn voor haarquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij heeft medizin gekregen , was somige tijd in
sprekkamer
ja snap ik? maar wat weerhoud je om naar andere sector te gaan dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan heb je enorm mazzel met je sector. In de mijne is dat heel anders. Jammer wel.
Ik ging van Elektro naar werktuigbouw, tja nu weer terug. maar omdat ze het graag wilde en schaal hoger voor mij..
Wat ik wil zeggen dan moet je mss gewoon wat anders proberen?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij mannen met erge verkoudheid werd
ook de broek vochtig![]()
Aww je doet het weer, je actjequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Als wij mannen op sterven na dood zijn en een kuchje laten zijn we drama queens.
Als vrouwen een lichte verkoudheid hebben dan mag niet gezegd worden dat ze gewoon moeten opruimen.
♡♡♡♡![]()
weet ik n ouja je weet ook hoe ik het niet mee eens er ben, hahaha. maargoed die discussie hadden we lang geleden al een keer. ehehehe. ga niet meer doen, heb ervan geleerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dat heb je aan jezelf te danken, daar heb ik geen medelijden meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ieder zijn interesse en talent toch? Jij vindt jouw sector boeiend, ik de mijne. Niet alles draait om geld. Ik vind het fijn om zinvol werk te hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap ik? maar wat weerhoud je om naar andere sector te gaan dan?
Ik ging van Elektro naar werktuigbouw, tja nu weer terug. maar omdat ze het graag wilde en schaal hoger voor mij..
Wat ik wil zeggen dan moet je mss gewoon wat anders proberen?♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik n ouja je weet ook hoe ik het niet mee eens er ben, hahaha. maargoed die discussie hadden we lang geleden al een keer. ehehehe. ga niet meer doen, heb ervan geleerd.Nee ga ik ook niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt maar als je huur moet betalen enzo en alle kosten dan kon ik niks anders als ook maar ff wat doen wat kon?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ieder zijn interesse en talent toch? Jij vindt jouw sector boeiend, ik de mijne. Niet alles draait om geld. Ik vind het fijn om zinvol werk te hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Dan kun je schijnbaar niet met geld omgaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar als je huur moet betalen enzo en alle kosten dan kon ik niks anders als ook maar ff wat doen wat kon?Trotste mama van Ambar
Jij koos een sector die je toch al interessant vond en waar je talent voor hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar als je huur moet betalen enzo en alle kosten dan kon ik niks anders als ook maar ff wat doen wat kon?
Anders had je ook bejaardentenverzorger kunnen worden bijv.♡♡♡♡![]()
vraag je die nu aan mij? hmmmsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kun je schijnbaar niet met geld omgaanDo what you love, love what you do!![]()
Of je sector verdient gewoon minder.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kun je schijnbaar niet met geld omgaan
Het is niet n kwestie van hard werken = veel verdienen.♡♡♡♡![]()
Ik koos een sector toen ik 12 was ja? of wil ik worden als ik later groot ben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij koos een sector die je toch al interessant vond en waar je talent voor hebt.
Anders had je ook bejaardentenverzorger kunnen worden bijv.
Nouja toevallig hebben ze technisch personeel zoveel jaren genaaid overal dat er nu dik tekort is.
Maar daar ging het me niet om, ik wilde zeggen je moet ook gewoon kunnen denken van ik ga gewoon heel wat anders doen? tis niet dat er geen banen zijn toch?Do what you love, love what you do!![]()
Als je met 3500 netto nog geld tekort komt doe je iets niet goedquote:Trotste mama van Ambar
Hou op kreequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik koos een sector toen ik 12 was ja? of wil ik worden als ik later groot ben.
Nouja toevallig hebben ze technisch personeel zoveel jaren genaaid overal dat er nu dik tekort is.
Maar daar ging het me niet om, ik wilde zeggen je moet ook gewoon kunnen denken van ik ga gewoon heel wat anders doen? tis niet dat er geen banen zijn toch?
Je wil gewoon niet luisteren en bij je eigen gelijk blijven
Prima![]()
♡♡♡♡![]()
dat zeg ik toch nergens? ik zei heb genoeg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je met 3500 netto nog geld tekort komt doe je iets niet goedDo what you love, love what you do!![]()
Ja maar ik denk zeg maar van ja toen was het wel zwaar hoor, dus weet niet, je moet gewoon de juiste keuzes maken, genoeg werk hoor. Weet je.. wat denk jij?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je met 3500 netto nog geld tekort komt doe je iets niet goed♡♡♡♡![]()
De liefde is ver te zoekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is niet mijn gelijk, maar de waarheid. maar idd heb er ook geen zin inquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op kree
Prima![]()
. Maar denk er maar is over
ik snap niet wat je lult hoor, ik heb geen zin om topic reeks voor je te gaan zoeken, maar dot geeft hem je wel, en lees het dan maar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar ik denk zeg maar van ja toen was het wel zwaar hoor, dus weet niet, je moet gewoon de juiste keuzes maken, genoeg werk hoor. Weet je.. wat denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
Hou op kreequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
is niet mijn gelijk, maar de waarheid. maar idd heb er ook geen zin in. Maar denk er maar is over
Prima![]()
♡♡♡♡![]()
Ik heb nergens gelezen dat hij dat zegt? Hij zegt juist dat hij zich goed redquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je met 3500 netto nog geld tekort komt doe je iets niet goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij jou of in brazilquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neehoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heb volgens mij wat gemist... Of juist niet♡♡♡♡![]()
Hij vroeg zich volgens mij wel af of je met minder je huur wel kon betalen. En anders heb ik het niet goed begrepen maar dat is ook niet zo raar als onbegrijpelijke teksten tikt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat hij dat zegt? Hij zegt juist dat hij zich goed redTrotste mama van Ambar
Denk het nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heb volgens mij wat gemist... Of juist niet
ik denk dat dat eerder andersom is, maargoed lees mijn verhaal maar en dan zie je dat het niet met geluk of paplepel is ofzo. door eigen fouten ook ok, maar als ik het kan dan iedereen. en nou kappen met zeiken want je doet t erom.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op kree
Prima
Ja,mensen een baan hebben die minder verdienen, Maar volgens m ij niet voor hem zelfquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij vroeg zich volgens mij wel af of je met minder je huur wel kon betalen. En anders heb ik het niet goed begrepen maar dat is ook niet zo raar als onbegrijpelijke teksten tikt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat je scheet heb gelaten?![]()
![]()
![]()
Je gaat serieus dit weer doen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat dat eerder andersom is, maargoed lees mijn verhaal maar en dan zie je dat het niet met geluk of paplepel is ofzo. door eigen fouten ook ok, maar als ik het kan dan iedereen. en nou kappen met zeiken want je doet t erom.
Wow.. misschien premier worden?
Jij hebt nergens een actieve herinnering aan♡♡♡♡![]()
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whyquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:09 schreef JustinK het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over punniken♡♡♡♡![]()
waarom twijfel je altijd zo over mij? ik heb niks te verbergen hoor vraag maar als je wat wil weten en waarom.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaat serieus dit weer doen?
Wow.. misschien premier worden?
Jij hebt nergens een actieve herinnering aan
Laten we eens over jou vragen want dat is nogal onduidelijk. Wat doe jij voor werk enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Of over liefdequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:09 schreef JustinK het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over punniken
Liefde en haat liggen ook dicht bij elkaar zegt menquote:
Dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liefde en haat liggen ook dicht bij elkaar zegt men![]()
![]()
nouja vriendjes en vriendinnetjes ga lekker ff smileys plaatsen en bolk paar uur, kom kin wel weer terug enzo erna
Misschien zit de ware liefde wel hier voor jequote:Ergen op Fok!
ik sluit dat niet uit eigenlijk? zal ook niet de eerste keer zijn enzo, maarja vooral haat ik alle nu enzo hahaha of zijn gasten die wel grappig zijn maar zoek ik niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zit de ware liefde wel hier voor jeErgen op Fok!
Jij uitzondering btw he weet je
Bijna knap hoe je het punt mistquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
waarom twijfel je altijd zo over mij? ik heb niks te verbergen hoor vraag maar als je wat wil weten en waarom.
Laten we eens over jou vragen want dat is nogal onduidelijk. Wat doe jij voor werk enzo?♡♡♡♡![]()
Je haat alle.. vrouwen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik sluit dat niet uit eigenlijk? zal ook niet de eerste keer zijn enzo, maarja vooral haat ik alle nu enzo hahaha of zijn gasten die wel grappig zijn maar zoek ik niet.
Jij uitzondering btw he weet je♡♡♡♡![]()
Fok is groter dan alleen DTSquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik sluit dat niet uit eigenlijk? zal ook niet de eerste keer zijn enzo, maarja vooral haat ik alle nu enzo hahaha of zijn gasten die wel grappig zijn maar zoek ik niet.
Jij uitzondering btw he weet je
Na drie weken (inmiddels bijna 4) etteren met die blaar op m'n vinger, vandaag toch een bezoekje aan de huisarts afgedwongen. Bleek toch een 2e graads brandwond je te zijn en ik heb een antibacteriële zalf meegekregen. Echt die man loopt achter de feiten aan
Ja ik vroeg twee weken geleden al of ik die kon krijgen, ipv simpel vaseline, maar dat was volgens de assistente niet nodig.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Welke *alle nu* haat je dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Jij uitzondering btw he weet je♡♡♡♡![]()
Maar goed, alles gedaan voor vandaag. Nu zo lekker eten en maffen. Kan ik weer naar het zwembad morgen.![]()
![]()
quote:
Dat heb je dan verkeerd gehoordquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoorde dat hier de sfeer er goed in zit.♡♡♡♡![]()
Kunnen ze door de tel zien natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik vroeg twee weken geleden al of ik die kon krijgen, ipv simpel vaseline, maar dat was volgens de assistente niet nodig.
Nu al eten en slapen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed, alles gedaan voor vandaag. Nu zo lekker eten en maffen. Kan ik weer naar het zwembad morgen.♡♡♡♡![]()
Wat ga je eten. pastaquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed, alles gedaan voor vandaag. Nu zo lekker eten en maffen. Kan ik weer naar het zwembad morgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er wordt weer lekker gezogen hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoorde dat hier de sfeer er goed in zit.
Liefdequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoorde dat hier de sfeer er goed in zit.![]()
![]()
Over een uurtje of zo en dan naar boven. Beetje nadenken over wat ik allemaal ga doen morgen en dan wel slapen. Slaap wel 11 uur de laatste tijd.quote:![]()
![]()
Yupquote:Blijf het lekker vinden.
En heb nu een hoeveelheid gevonden waarvan ik afval. Ben al 3kg kwijt.![]()
![]()
Ah okquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Over een uurtje of zo en dan naar boven. Beetje nadenken over wat ik allemaal ga doen morgen en dan wel slapen. Slaap wel 11 uur de laatste tijd.♡♡♡♡![]()
Hehe tja hij roept het wel een beetje over zichzelf af he.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt weer lekker gezogen hier![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)laats-wordt-omgekapt
Je zou er bijna een theatershow of drama serie over verwachten
Lees net code geel ivm harde wind, dus voorzichtig aan doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo snel?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupBlijf het lekker vinden.
En heb nu een hoeveelheid gevonden waarvan ik afval. Ben al 3kg kwijt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moest foto's mailen toen. Maar die gaven kennelijk niet goed weer hoe het er echt uitzag en ziet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen ze door de tel zien natuurlijkIk heb er één en ik ben er trots op
hopelijk morgen droogquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net code geel ivm harde wind, dus voorzichtig aan doen![]()
![]()
Dan nog kan je het volgens mij niet goed zien. En dat blijkt ook maar weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest foto's mailen toen. Maar die gaven kennelijk niet goed weer hoe het er echt uitzag en ziet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is veel hoor, je moet nooit te snel gaan met afvallen zegt menquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, in 2 weken he. Vind het nog weinig eigenlijk xD Moet nog zo veel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moon:W wat is er morgen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is als je strak gaat dieeten. Dat doe ik niet. Ik eet wat minder en sport wat meer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is veel hoor, je moet nooit te snel gaan met afvallen zegt men
Ben niet bang voor het jojo-effect.![]()
Nou knap je bent echt een doorzetter als je ergens voor gaatquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is als je strak gaat dieeten. Dat doe ik niet. Ik eet wat minder en sport wat meer.
Ben niet bang voor het jojo-effect.
![]()
Probeer het je niet te veel aan te trekken. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar hij kwam hier al aan met de missie om kwaad bloed te zaaien.quote:![]()
![]()
Thanks Dot! Je weet me altijd weer te motiveren!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou knap je bent echt een doorzetter als je ergens voor gaat![]()
![]()
Dat ben ik niet met je eens, je kan een hoop van hem zeggen maar hij komt echt niet om kwaad bloed te zettenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Probeer het je niet te veel aan te trekken. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar hij kwam hier al aan met de missie om kwaad bloed te zaaien.
Ik denk dat hij nog geen vlieg kwaad zal doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt heel katholiek allemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een nieuw boek, en ik ga er precies een jaar over doen om die te lezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Veel leesplezier. Zolang je niet aan het wandelen toe komt is dit een mooie bezigheid toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet ook wie t zegtquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Probeer het je niet te veel aan te trekken. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar hij kwam hier al aan met de missie om kwaad bloed te zaaien.
Hij bedoelt t vast niet kwaad
Komt er wel lullig uit
Anderen zijn erger hier
♡♡♡♡![]()
Nou toen hij hier binnen kwam zei hij dat hij vrij had en kwam "terroriseren". Weet niet precies wat er allemaal gebeurd is in de tussentijd hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, je kan een hoop van hem zeggen maar hij komt echt niet om kwaad bloed te zetten
Ik denk dat hij nog geen vlieg kwaad zal doen![]()
Wat coolquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Datis Kree humor. Ken hem al een redelijk tijdje van Fok! maar hij doet echt geen vlieg kwaadquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou toen hij hier binnen kwam zei hij dat hij vrij had en kwam "terroriseren". Weet niet precies wat er allemaal gebeurd is in de tussentijd hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
@kree wil eigenlijk een Airfryer en baalt gewoon dat ie die nog geen heeft meer is er niet aan de handquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Datis Kree humor. Ken hem al een redelijk tijdje van Fok! maar hij doet echt geen vlieg kwaad![]()
![]()
Was het geen satisfryer?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
@:Kree wil eigenlijk een Airfryer en baalt gewoon dat ie die nog geen heeft meer is er niet aan de hand![]()
Okquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
@:Kree wil eigenlijk een Airfryer en baalt gewoon dat ie die nog geen heeft meer is er niet aan de hand♡♡♡♡![]()
Nouja hij weet wel irritatie op te roepen blijkbaar. Ken hem verder niet maar met zo'n opening vraag je er wel een beetje om imho.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Datis Kree humor. Ken hem al een redelijk tijdje van Fok! maar hij doet echt geen vlieg kwaad![]()
Zoietsquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
@:Kree wil eigenlijk een Airfryer en baalt gewoon dat ie die nog geen heeft meer is er niet aan de hand![]()
Niet weten of je naar rechts of naar links moet
quote:
Gevonden!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
Wat fijn he
Dat er ook ergens lieve mensen zijn
Wel ff zoeken
[..]
Ik zoek![]()
Ik lees het niet omwille van het geloof. Ik ben gewoon geïnteresseerd in (patroon)heiligen en de verhalen erachter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt heel katholiek allemaal.
Ik geloof bv ook niet in god of Jezus, maar deze mensen hebben gewoon geleefd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig is het heel openquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja hij weet wel irritatie op te roepen blijkbaar. Ken hem verder niet maar met zo'n opening vraag je er wel een beetje om imho.
Dus niet sneaky subtiel
Plus niet vanuit n gemeen hart
Dat scheelt♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: