Awwquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis (mijn vriendin) een goede rechter hoek geven aan het begin van de vakantie scheelt over het algemeen enorm in de kosten
Lief van die meidenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was erg 4 meiden hebben zich om haar gezorgd haar
warmfles gegeven, haar dann bij wassen geholpen, somige
kameras zijn in deze tijd uit gewezen
Hou op...ik krijg hier beelden bijquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Menstruatiekrampen en tegelijkertijd moet poepen is extra pijnlijk. Jullie weten niets.
Nice kan je een beeldentuin van makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou op...ik krijg hier beelden bij
yep wegen endometrioisequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Menstruatiekrampen en tegelijkertijd moet poepen is extra pijnlijk. Jullie weten niets.
En dan verdienen aan entreequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice kan je een beeldentuin van maken
Ik denk dat je echt niet mag klagen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef kree het volgende:
weet je, kan me afvragen is meer salaris voor meer stress het waard.....
bedoel verdien 3400 ongeveer netto, kan nog wel hoger echt wel... zeker nu. maar heb er gewoon geen zin in eigenlijk
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, kijk ik eigenlijk nooit naar die onderschriften.
Maar zonder gekheid. Je bent baas over je eigen leven. Je hoeft met niemand rekening te houden.
Wat maak je je dan druk, van wie moet je wat dan?
Als jij dit goed genoeg vindt dan prima toch
dat werd bijna dat selfde gewezen zijnquote:
Psies.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
3400 netto?
Houd eens op met klagen zeg
Riant? Dan ben je de koning te rijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor iemand alleen is dat een riant inkomen
owh daarom zo sacho. sterkte ieniminir.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou op...ik krijg hier beelden bij
nee hoor zeker niet.... maar alles is ook wel eigen inzet trouwens.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt niet mag klagen.
Probeer, als je kan, wat is geweest achter je te laten. Je hebt hopelijk je les er van geleerd en je bent nu op de juiste weg bezig voor jezelf.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.
yep en somige hebben endometriolisequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd ja
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh daarom zo sacho. sterkte ieniminir.. Ik weet niet wat het is, moet wel kakken btw
quote:
Dan is het tijd voor een bezoekje aan de huisartsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd ja
Kree. Je doet t supergoed. Je hebt n huis en n baa. 3400 netto binnen 2 jaar na al die ellende. Dat doet bijna niemand je na. Is in veel sectoren niet eens mogelijk zo snel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.
Kan altijd gebeuren als je met veel man in een huis zit. een of meerdere krijgen altijd wel watquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd bijna dat selfde gewezen zijn
als in ned.bb huis met jill
nur jill moest zich niet overgeven
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een bezoekje aan de huisarts
zeker en ben er nog niet van af he, alles wel juridisch enzo, het CBR helaas nog niet...quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer, als je kan, wat is geweest achter je te laten. Je hebt hopelijk je les er van geleerd en je bent nu op de juiste weg bezig voor jezelf.
Bijna goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en somige hebben endometriolise
Ojaquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plassen, menstruatie, poep. Dat zijn 3 gaatjes
Hoelang nog CBR?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en ben er nog niet van af he, alles wel juridisch enzo, het CBR helaas nog niet...
Genoeg mensen die minstens zo hard werken qua baan/ opleidingen maar echt dat salaris niet hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor zeker niet.... maar alles is ook wel eigen inzet trouwens.
zolang ze nog van me willen profiteren, mijn rijbewijs is geldig tot 2026 nu..quote:
ja maar dit meid klagte al 3 weken dat zij kolik heeftquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren als je met veel man in een huis zit. een of meerdere krijgen altijd wel wat
O dat is al netjes tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
zolang ze nog van me willen profiteren, mijn rijbewijs is geldig tot 2026 nu..
vergeet kotsen niet, 4e gat. Of dat er nog wat bloedvaten in je neus knappen, dat zijn weer twee gaatjes waar er wat uitkomtquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze had ook naar huis kunnen gaan. Of achter eerder om een arts kunnen vragen toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dit meid klagte al 3 weken dat zij kolik heeft
yep en dat meid in brasil moest erg nr.4quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Buikgriep hebben en tegelijkertijd ongesteld zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las ooit ergens eneartikel dat er best veel mensen met een salaris van 10k bruto p/m
[..]
vergeet kotsen niet, 4e gat. Of dat er nog wat bloedvaten in je neus knappen, dat zijn weer twee gaatjes waar er wat uitkomt
Of een oorontsteking die doorbreekt heb je er tweer twee gaatjes b ijquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet kotsen niet, 4e gat. Of dat er nog wat bloedvaten in je neus knappen, dat zijn weer twee gaatjes waar er wat uitkomt
ja dat kan, en ik wil er niet over opscheppen, maar ze nemen mensen aan bij ons zonder opleiding en alles intern en nog zijn de vacatures niet te vullen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Genoeg mensen die minstens zo hard werken qua baan/ opleidingen maar echt dat salaris niet hebben.
Dat is vergelijkbaar met een lichte verkoudheid bij mannenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Buikgriep hebben en tegelijkertijd ongesteld zijnthe horror
misschien dacht zij zij kann dat zo handelen, en dacht het komt van etenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had ook naar huis kunnen gaan. Of achter eerder om een arts kunnen vragen toch?
hoop volgende keer, want vindt t maar bullshit zo lang en zoveel geld voor elke 5 min.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is al netjes toch
Er komt een dag dat je daar ook klaar mee bent
is het nu beter dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien dacht zij zij kann dat zo handelen, en dacht het komt van eten
dat zij somige keer al de dunne heeft
de produktie daar gevt niet altijd medizin
Dan heb je enorm mazzel met je sector. In de mijne is dat heel anders. Jammer wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat kan, en ik wil er niet over opscheppen, maar ze nemen mensen aan bij ons zonder opleiding en alles intern en nog zijn de vacatures niet te vullen.
Zo ook bij Alliander etc... dus tja ik had wel opleiding he en toegegeven dat helpt mee, maar je kan mij nu niet vertellen dat er geen werk is ofzo...? of niet te vinden? Mn buurman uit somalie doet Uber bezorgen en runt er huis mee. dus gelul dan wil je dus neit of hebt problemen die je moet oplossen.
En kan ook he want ik net zo goed, dus veroordeel het niet. Maar hoop echt en daarom heb ik het allemaal hier uitgepyped het hele verhaal, van dat het wel kan dus/. n
Dat vond Mark Kutte ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoop volgende keer, want vindt t maar bullshit zo lang en zoveel geld voor elke 5 min.
Drama queens dat jullie zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met een lichte verkoudheid bij mannen
Tja, dat heb je aan jezelf te danken, daar heb ik geen medelijden meequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
hoop volgende keer, want vindt t maar bullshit zo lang en zoveel geld voor elke 5 min.
Aww je doet t weer, je actjequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met een lichte verkoudheid bij mannen
Mannen zijn ene grote actquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww je doet t weer, je actje
bij mannen met erge verkoudheid werdquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drama queens dat jullie zijn
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drama queens dat jullie zijn
Mooi zo fijn voor haarquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij heeft medizin gekregen , was somige tijd in
sprekkamer
ja snap ik? maar wat weerhoud je om naar andere sector te gaan dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan heb je enorm mazzel met je sector. In de mijne is dat heel anders. Jammer wel.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij mannen met erge verkoudheid werd
ook de broek vochtig
Aww je doet het weer, je actjequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Als wij mannen op sterven na dood zijn en een kuchje laten zijn we drama queens.
Als vrouwen een lichte verkoudheid hebben dan mag niet gezegd worden dat ze gewoon moeten opruimen.
weet ik n ouja je weet ook hoe ik het niet mee eens er ben, hahaha. maargoed die discussie hadden we lang geleden al een keer. ehehehe. ga niet meer doen, heb ervan geleerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dat heb je aan jezelf te danken, daar heb ik geen medelijden mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Ieder zijn interesse en talent toch? Jij vindt jouw sector boeiend, ik de mijne. Niet alles draait om geld. Ik vind het fijn om zinvol werk te hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap ik? maar wat weerhoud je om naar andere sector te gaan dan?
Ik ging van Elektro naar werktuigbouw, tja nu weer terug. maar omdat ze het graag wilde en schaal hoger voor mij..
Wat ik wil zeggen dan moet je mss gewoon wat anders proberen?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik n ouja je weet ook hoe ik het niet mee eens er ben, hahaha. maargoed die discussie hadden we lang geleden al een keer. ehehehe. ga niet meer doen, heb ervan geleerd.Nee ga ik ook niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
klopt maar als je huur moet betalen enzo en alle kosten dan kon ik niks anders als ook maar ff wat doen wat kon?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ieder zijn interesse en talent toch? Jij vindt jouw sector boeiend, ik de mijne. Niet alles draait om geld. Ik vind het fijn om zinvol werk te hebben.
Dan kun je schijnbaar niet met geld omgaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar als je huur moet betalen enzo en alle kosten dan kon ik niks anders als ook maar ff wat doen wat kon?
Jij koos een sector die je toch al interessant vond en waar je talent voor hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar als je huur moet betalen enzo en alle kosten dan kon ik niks anders als ook maar ff wat doen wat kon?
vraag je die nu aan mij? hmmmsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kun je schijnbaar niet met geld omgaan
Of je sector verdient gewoon minder.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kun je schijnbaar niet met geld omgaan
Ik koos een sector toen ik 12 was ja? of wil ik worden als ik later groot ben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij koos een sector die je toch al interessant vond en waar je talent voor hebt.
Anders had je ook bejaardentenverzorger kunnen worden bijv.
Als je met 3500 netto nog geld tekort komt doe je iets niet goedquote:
Hou op kreequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik koos een sector toen ik 12 was ja? of wil ik worden als ik later groot ben.
Nouja toevallig hebben ze technisch personeel zoveel jaren genaaid overal dat er nu dik tekort is.
Maar daar ging het me niet om, ik wilde zeggen je moet ook gewoon kunnen denken van ik ga gewoon heel wat anders doen? tis niet dat er geen banen zijn toch?
dat zeg ik toch nergens? ik zei heb genoeg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je met 3500 netto nog geld tekort komt doe je iets niet goed
Ja maar ik denk zeg maar van ja toen was het wel zwaar hoor, dus weet niet, je moet gewoon de juiste keuzes maken, genoeg werk hoor. Weet je.. wat denk jij?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De liefde is ver te zoekenquote:
is niet mijn gelijk, maar de waarheid. maar idd heb er ook geen zin inquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op kree
Je wil gewoon niet luisteren en bij je eigen gelijk blijven
Prima![]()
ik snap niet wat je lult hoor, ik heb geen zin om topic reeks voor je te gaan zoeken, maar dot geeft hem je wel, en lees het dan maar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar ik denk zeg maar van ja toen was het wel zwaar hoor, dus weet niet, je moet gewoon de juiste keuzes maken, genoeg werk hoor. Weet je.. wat denk jij?
Hou op kreequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
is niet mijn gelijk, maar de waarheid. maar idd heb er ook geen zin in. Maar denk er maar is over
Ik heb nergens gelezen dat hij dat zegt? Hij zegt juist dat hij zich goed redquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij jou of in brazilquote:
Neehoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heb volgens mij wat gemist... Of juist niet
Hij vroeg zich volgens mij wel af of je met minder je huur wel kon betalen. En anders heb ik het niet goed begrepen maar dat is ook niet zo raar als onbegrijpelijke teksten tikt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat hij dat zegt? Hij zegt juist dat hij zich goed red
Denk het nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heb volgens mij wat gemist... Of juist niet
ik denk dat dat eerder andersom is, maargoed lees mijn verhaal maar en dan zie je dat het niet met geluk of paplepel is ofzo. door eigen fouten ook ok, maar als ik het kan dan iedereen. en nou kappen met zeiken want je doet t erom.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op kree
Je wil gewoon niet luisteren en bij je eigen gelijk blijven
Prima![]()
Ja,mensen een baan hebben die minder verdienen, Maar volgens m ij niet voor hem zelfquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij vroeg zich volgens mij wel af of je met minder je huur wel kon betalen. En anders heb ik het niet goed begrepen maar dat is ook niet zo raar als onbegrijpelijke teksten tikt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat je scheet heb gelaten?
Je gaat serieus dit weer doen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat dat eerder andersom is, maargoed lees mijn verhaal maar en dan zie je dat het niet met geluk of paplepel is ofzo. door eigen fouten ook ok, maar als ik het kan dan iedereen. en nou kappen met zeiken want je doet t erom.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |