Awwquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis (mijn vriendin) een goede rechter hoek geven aan het begin van de vakantie scheelt over het algemeen enorm in de kosten
Lief van die meidenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was erg 4 meiden hebben zich om haar gezorgd haar
warmfles gegeven, haar dann bij wassen geholpen, somige
kameras zijn in deze tijd uit gewezen
Hou op...ik krijg hier beelden bijquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Menstruatiekrampen en tegelijkertijd moet poepen is extra pijnlijk. Jullie weten niets.
Nice kan je een beeldentuin van makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou op...ik krijg hier beelden bij
yep wegen endometrioisequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Menstruatiekrampen en tegelijkertijd moet poepen is extra pijnlijk. Jullie weten niets.
En dan verdienen aan entreequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice kan je een beeldentuin van maken
Ik denk dat je echt niet mag klagen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef kree het volgende:
weet je, kan me afvragen is meer salaris voor meer stress het waard.....
bedoel verdien 3400 ongeveer netto, kan nog wel hoger echt wel... zeker nu. maar heb er gewoon geen zin in eigenlijk
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, kijk ik eigenlijk nooit naar die onderschriften.
Maar zonder gekheid. Je bent baas over je eigen leven. Je hoeft met niemand rekening te houden.
Wat maak je je dan druk, van wie moet je wat dan?
Als jij dit goed genoeg vindt dan prima toch
dat werd bijna dat selfde gewezen zijnquote:
Psies.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
3400 netto?
Houd eens op met klagen zeg
Riant? Dan ben je de koning te rijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor iemand alleen is dat een riant inkomen
owh daarom zo sacho. sterkte ieniminir.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou op...ik krijg hier beelden bij
nee hoor zeker niet.... maar alles is ook wel eigen inzet trouwens.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt niet mag klagen.
Probeer, als je kan, wat is geweest achter je te laten. Je hebt hopelijk je les er van geleerd en je bent nu op de juiste weg bezig voor jezelf.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.
yep en somige hebben endometriolisequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd ja
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh daarom zo sacho. sterkte ieniminir.. Ik weet niet wat het is, moet wel kakken btw
quote:
Dan is het tijd voor een bezoekje aan de huisartsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje pech komt het uit 3 gaten tegelijkertijd ja
Kree. Je doet t supergoed. Je hebt n huis en n baa. 3400 netto binnen 2 jaar na al die ellende. Dat doet bijna niemand je na. Is in veel sectoren niet eens mogelijk zo snel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
eens en waar, maar ook werk legt er wat druk op, niet in de zin van moet, maar zeg maar je moet het wel doen. Maar heb het prima hoor op het moment, verbaas me nog als ik 4 jaar terug kijk met begeleid wonen enzo hoever ik zo kwam... tis wel je moet je mannetje staan anders naaien bedrijven je aan alle kanten. ik heb er echt nl eentje gezegd, dikke lul voor minimum loon. maand later kreeg ik dik het dubbele. gemeente was pissen enzo. maarja als je uitkering hebt he..... gevaarlijke shit om mee te kloten, maar zo suffe ben ik ook weer niet.
Kan altijd gebeuren als je met veel man in een huis zit. een of meerdere krijgen altijd wel watquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd bijna dat selfde gewezen zijn
als in ned.bb huis met jill
nur jill moest zich niet overgeven
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een bezoekje aan de huisarts
zeker en ben er nog niet van af he, alles wel juridisch enzo, het CBR helaas nog niet...quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer, als je kan, wat is geweest achter je te laten. Je hebt hopelijk je les er van geleerd en je bent nu op de juiste weg bezig voor jezelf.
Bijna goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en somige hebben endometriolise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |