Die vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer dus eigenlijk wat ik zelf dacht hoor. ik hoef niet op te klimmen enzo in bedrijfsleven kom geen geld te kort ofzo. en lukt allemaal. dus tja waarom streven enzo he.,..
klopt en ff voor het moment of komende jaar heb ik het streven ook niet echt, heb nog steeds wel genoeg te leren, mss denk ik er volgend jaar anders over..quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vraag kan ik niet beantwoorden.
Het ligt uiteraard aan onsquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja fuck it dat jullie je zo snel laten opnaaien ook. hahahahaha.
vor en mann is uitblijvende stoelgang bijna zo ergquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je wel geslapen de dagen dat je vrij bent
Ik kan je een advies geven. Doen wat je denkt wat goed voor je is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en ff voor het moment of komende jaar heb ik het streven ook niet echt, heb nog steeds wel genoeg te leren, mss denk ik er volgend jaar anders over..
Het houdt je wel bezig hequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor en mann is uitblijvende stoelgang bijna zo erg
als bij meiden schwere menstr.krämpfe
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh wacht..quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
haha zie ook onderschrijving die ik al onder elke post hadquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan je een advies geven. Doen wat je denkt wat goed voor je is.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL verdient minderquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef kree het volgende:
weet je, kan me afvragen is meer salaris voor meer stress het waard.....
bedoel verdien 3400 ongeveer netto, kan nog wel hoger echt wel... zeker nu. maar heb er gewoon geen zin in eigenlijk
ook voor vrouwen is uitblijvende stoelgang net zo erg denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
O, kijk ik eigenlijk nooit naar die onderschriften.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha zie ook onderschrijving die ik al onder elke post had
het was erg 4 meiden hebben zich om haar gezorgd haarquote:
Voor iemand alleen is dat een riant inkomenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
3400 netto?
Houd eens op met klagen zeg
klopt, tis dat ik toch technische diploma's heb en de ervaring achtergrond, zou je niet zeggen eigenlijk na al mijn ellende laatste jaren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL verdient minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |