Ja maar ik denk zeg maar van ja toen was het wel zwaar hoor, dus weet niet, je moet gewoon de juiste keuzes maken, genoeg werk hoor. Weet je.. wat denk jij?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je met 3500 netto nog geld tekort komt doe je iets niet goed
De liefde is ver te zoekenquote:
is niet mijn gelijk, maar de waarheid. maar idd heb er ook geen zin inquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op kree
Je wil gewoon niet luisteren en bij je eigen gelijk blijven
Prima![]()
ik snap niet wat je lult hoor, ik heb geen zin om topic reeks voor je te gaan zoeken, maar dot geeft hem je wel, en lees het dan maar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar ik denk zeg maar van ja toen was het wel zwaar hoor, dus weet niet, je moet gewoon de juiste keuzes maken, genoeg werk hoor. Weet je.. wat denk jij?
Hou op kreequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
is niet mijn gelijk, maar de waarheid. maar idd heb er ook geen zin in. Maar denk er maar is over
Ik heb nergens gelezen dat hij dat zegt? Hij zegt juist dat hij zich goed redquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je met 3500 netto nog geld tekort komt doe je iets niet goed
Bij jou of in brazilquote:
Neehoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heb volgens mij wat gemist... Of juist niet
Hij vroeg zich volgens mij wel af of je met minder je huur wel kon betalen. En anders heb ik het niet goed begrepen maar dat is ook niet zo raar als onbegrijpelijke teksten tikt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat hij dat zegt? Hij zegt juist dat hij zich goed red
Denk het nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heb volgens mij wat gemist... Of juist niet
ik denk dat dat eerder andersom is, maargoed lees mijn verhaal maar en dan zie je dat het niet met geluk of paplepel is ofzo. door eigen fouten ook ok, maar als ik het kan dan iedereen. en nou kappen met zeiken want je doet t erom.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op kree
Je wil gewoon niet luisteren en bij je eigen gelijk blijven
Prima![]()
Ja,mensen een baan hebben die minder verdienen, Maar volgens m ij niet voor hem zelfquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij vroeg zich volgens mij wel af of je met minder je huur wel kon betalen. En anders heb ik het niet goed begrepen maar dat is ook niet zo raar als onbegrijpelijke teksten tikt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat je scheet heb gelaten?
Je gaat serieus dit weer doen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat dat eerder andersom is, maargoed lees mijn verhaal maar en dan zie je dat het niet met geluk of paplepel is ofzo. door eigen fouten ook ok, maar als ik het kan dan iedereen. en nou kappen met zeiken want je doet t erom.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |