hopelijk morgen droogquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net code geel ivm harde wind, dus voorzichtig aan doen
Dan nog kan je het volgens mij niet goed zien. En dat blijkt ook maar weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest foto's mailen toen. Maar die gaven kennelijk niet goed weer hoe het er echt uitzag en ziet.
Dat is veel hoor, je moet nooit te snel gaan met afvallen zegt menquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, in 2 weken he. Vind het nog weinig eigenlijk xD Moet nog zo veel.
Hey Moon:W wat is er morgen?quote:
Ja dat is als je strak gaat dieeten. Dat doe ik niet. Ik eet wat minder en sport wat meer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is veel hoor, je moet nooit te snel gaan met afvallen zegt men
Nou knap je bent echt een doorzetter als je ergens voor gaatquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is als je strak gaat dieeten. Dat doe ik niet. Ik eet wat minder en sport wat meer.
Ben niet bang voor het jojo-effect.
Probeer het je niet te veel aan te trekken. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar hij kwam hier al aan met de missie om kwaad bloed te zaaien.quote:
Thanks Dot! Je weet me altijd weer te motiveren!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou knap je bent echt een doorzetter als je ergens voor gaat
Dat ben ik niet met je eens, je kan een hoop van hem zeggen maar hij komt echt niet om kwaad bloed te zettenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Probeer het je niet te veel aan te trekken. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar hij kwam hier al aan met de missie om kwaad bloed te zaaien.
Klinkt heel katholiek allemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een nieuw boek, en ik ga er precies een jaar over doen om die te lezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel leesplezier. Zolang je niet aan het wandelen toe komt is dit een mooie bezigheid toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet ook wie t zegtquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Probeer het je niet te veel aan te trekken. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar hij kwam hier al aan met de missie om kwaad bloed te zaaien.
Nou toen hij hier binnen kwam zei hij dat hij vrij had en kwam "terroriseren". Weet niet precies wat er allemaal gebeurd is in de tussentijd hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, je kan een hoop van hem zeggen maar hij komt echt niet om kwaad bloed te zetten
Ik denk dat hij nog geen vlieg kwaad zal doen
Wat coolquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Datis Kree humor. Ken hem al een redelijk tijdje van Fok! maar hij doet echt geen vlieg kwaadquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou toen hij hier binnen kwam zei hij dat hij vrij had en kwam "terroriseren". Weet niet precies wat er allemaal gebeurd is in de tussentijd hoor.
@kree wil eigenlijk een Airfryer en baalt gewoon dat ie die nog geen heeft meer is er niet aan de handquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Datis Kree humor. Ken hem al een redelijk tijdje van Fok! maar hij doet echt geen vlieg kwaad
Was het geen satisfryer?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
@:Kree wil eigenlijk een Airfryer en baalt gewoon dat ie die nog geen heeft meer is er niet aan de hand
Okquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
@:Kree wil eigenlijk een Airfryer en baalt gewoon dat ie die nog geen heeft meer is er niet aan de hand
Nouja hij weet wel irritatie op te roepen blijkbaar. Ken hem verder niet maar met zo'n opening vraag je er wel een beetje om imho.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Datis Kree humor. Ken hem al een redelijk tijdje van Fok! maar hij doet echt geen vlieg kwaad
Zoietsquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
quote:
Gevonden!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
Wat fijn he
Dat er ook ergens lieve mensen zijn
Wel ff zoeken
[..]
Ik zoek
Ik lees het niet omwille van het geloof. Ik ben gewoon geïnteresseerd in (patroon)heiligen en de verhalen erachter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt heel katholiek allemaal.
Gelukkig is het heel openquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja hij weet wel irritatie op te roepen blijkbaar. Ken hem verder niet maar met zo'n opening vraag je er wel een beetje om imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |