Liefde en haat liggen ook dicht bij elkaar zegt menquote:
Dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liefde en haat liggen ook dicht bij elkaar zegt men
Misschien zit de ware liefde wel hier voor jequote:
ik sluit dat niet uit eigenlijk? zal ook niet de eerste keer zijn enzo, maarja vooral haat ik alle nu enzo hahaha of zijn gasten die wel grappig zijn maar zoek ik niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zit de ware liefde wel hier voor jeErgen op Fok!
Bijna knap hoe je het punt mistquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
waarom twijfel je altijd zo over mij? ik heb niks te verbergen hoor vraag maar als je wat wil weten en waarom.
Laten we eens over jou vragen want dat is nogal onduidelijk. Wat doe jij voor werk enzo?
Je haat alle.. vrouwen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik sluit dat niet uit eigenlijk? zal ook niet de eerste keer zijn enzo, maarja vooral haat ik alle nu enzo hahaha of zijn gasten die wel grappig zijn maar zoek ik niet.
Jij uitzondering btw he weet je
Fok is groter dan alleen DTSquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik sluit dat niet uit eigenlijk? zal ook niet de eerste keer zijn enzo, maarja vooral haat ik alle nu enzo hahaha of zijn gasten die wel grappig zijn maar zoek ik niet.
Ja ik vroeg twee weken geleden al of ik die kon krijgen, ipv simpel vaseline, maar dat was volgens de assistente niet nodig.quote:
Welke *alle nu* haat je dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
quote:
Dat heb je dan verkeerd gehoordquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoorde dat hier de sfeer er goed in zit.
Kunnen ze door de tel zien natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik vroeg twee weken geleden al of ik die kon krijgen, ipv simpel vaseline, maar dat was volgens de assistente niet nodig.
Nu al eten en slapen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed, alles gedaan voor vandaag. Nu zo lekker eten en maffen. Kan ik weer naar het zwembad morgen.
Wat ga je eten. pastaquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed, alles gedaan voor vandaag. Nu zo lekker eten en maffen. Kan ik weer naar het zwembad morgen.
Er wordt weer lekker gezogen hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
Liefdequote:Op donderdag 22 februari 2024 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
Over een uurtje of zo en dan naar boven. Beetje nadenken over wat ik allemaal ga doen morgen en dan wel slapen. Slaap wel 11 uur de laatste tijd.quote:
Yupquote:
Ah okquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Over een uurtje of zo en dan naar boven. Beetje nadenken over wat ik allemaal ga doen morgen en dan wel slapen. Slaap wel 11 uur de laatste tijd.
Hehe tja hij roept het wel een beetje over zichzelf af he.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt weer lekker gezogen hier
Lees net code geel ivm harde wind, dus voorzichtig aan doenquote:
Zo snel?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupBlijf het lekker vinden.
En heb nu een hoeveelheid gevonden waarvan ik afval. Ben al 3kg kwijt.
Ik moest foto's mailen toen. Maar die gaven kennelijk niet goed weer hoe het er echt uitzag en ziet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen ze door de tel zien natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |