Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah ja ik heb het nu over diazepam maar daarvoor geldt hetzelfde als oxazepam.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb mijn post aangepast. Refereerde aan oxazepam. Uiteraard treedt er gewenning op. Op advies van de arts mag je t gewoon lang gebruiken. Kan me voorstellen dat mensen iets nodig hebben tegen de klachten.. en die zijn doorgaans niet na 2 weken over.
Je mag het ook wel langer gebruiken op advies van een arts maar dat wil niet zeggen dat het goed voor je is. (Had ik ook 4 jaar 4mg lorazepam dagelijks)
Uiteindelijk slik je het alleen nog maar om je niet slecht te voelen in plaats van dat het dan echt werkt. En dan moet je eigenlijk verhogen om weer de werking te krijgen. (Had ik ook 1x)![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat dan? (dat heb ik nog wel en werkt wel goed eigenlijk)
Antidepressiva wil ik niet meer vanaf. (Jarenlang depressief geweest en dat is ook een hel)
Antipsychotica wil ik wel minder of tot 0.Het heeft mij meer slecht gedaan dan goed zeg maar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat dan?
Of zijn de klachten ook weg?
Ik heb jaren de hoogste dosis seroxat geslikt en was helaas een van de slachtoffers van de extreme bijwerkingen.![]()
Ja dat is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:21 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Het heeft mij meer slecht gedaan dan goed zeg maar.
Ik heb jaren de hoogste dosis seroxat geslikt en was helaas een van de slachtoffers van de extreme bijwerkingen.
Wat rot dat je zoveel bijwerkingen had.
Hier heb ik Lexapro en dat werkt goed. Ben sinds ik het slik niet meer langdurig down of zo geweest.![]()
Er zijn ook niet voor niks rechtzaken geweest tegen seroxat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet de bedoeling.
Wat rot dat je zoveel bijwerkingen had.
Hier heb ik Lexapro en dat werkt goed. Ben sinds ik het slik niet meer langdurig down of zo geweest.
Maar goed wil ook niet alles op een bult gooien. Voor jou helpt het wel...beter![]()
Ik heb gezworen om nooit meer dergelijke medicatie te slikken.![]()
En nu gebruik je niks en zijn je klachten okk weg?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn ook niet voor niks rechtzaken geweest tegen seroxat.
Maar goed wil ook niet alles op een bult gooien. Voor jou helpt het wel...beter![]()
Ik heb gezworen om nooit meer dergelijke medicatie te slikken.♡♡♡♡![]()
Temperatuur update 36.3⁰COp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En nu gebruik je niks en zijn je klachten okk weg?https://www.psychosenet.n(...)effect%20te%20merken.quote:Richtlijnen adviseren aan dokters om middelen zoals lorazepam alleen kortdurend voor te schrijven: liever niet langer dan twee weken. De werking van deze middelen kan bij langdurig gebruik namelijk (snel) minder worden, waardoor mensen een hogere dosis nodig hebben om nog effect te merken.
Heb het even opgezocht. Richtlijn is twee weken.
Maar goed ik ga even naar het zwembad. Tot straks.![]()
![]()
Zwemze!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die middelen gebruik ik niet meer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En nu gebruik je niks en zijn je klachten okk weg?
De klachten zijn niet weg, maar kan er beter mee omgaan. Door therapie etc.
Ik moet ook weg. Tot later![]()
![]()
Hey paulquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Justinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu douchen en naar de fysio!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geen geschikte onderbroek hebben voor de fysio
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey Muisquote:
Gaapse heb er al weer een halve dag opzitten en ga nu alles klaarzetten voor de kas controlequote:
Nou, ik heb gedouched, heb een geschikte Knickerbocker gevonden voor bij de fysio en ga nu even etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vroege vogel! Succesquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaapse heb er al weer een halve dag opzitten en ga nu alles klaarzetten voor de kas controle![]()
![]()
Jeej pindakaas met honingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaa bmpehOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was lekker
Nu bek schrobbenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja zeer grondig te werk gaan moet je wel met zo'n grote Bossche bek als ik hebOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja hoor.
Twee zelfsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als je nou steeds even een paar seconde langer wacht, gun ik jou ook watOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En genoegOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Van slapen word je moe volgens mij. Ik heb er een nacht van 10 uur en 34 minuten opzitten, maar zou ook wel terug willen naar bedquote:
even een flinke bak koffiequote:Op woensdag 21 februari 2024 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van slapen word je moe volgens mij. Ik heb er een nacht van 10 uur en 34 minuten opzitten, maar zou ook wel terug willen naar bedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo langquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van slapen word je moe volgens mij. Ik heb er een nacht van 10 uur en 34 minuten opzitten, maar zou ook wel terug willen naar bed![]()
Dan zou ik ook brak zijn.![]()
Een vraag: welke taal spreekt iedereen op de wereld om een plant een naam te geven?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geen idquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een vraag: welke taal spreekt iedereen op de wereld om een plant een naam te geven?![]()
![]()
Juistem.quote:
Hoe handig denk je dat het is als je een lijst maakt van gewassen om internationaal te delen dat daar ook Latijnse namen bij staan en niet alleen Engels?Trotste mama van Ambar
Paar weken geleden een nacht van 13 uur gehadquote:
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juistem.
Hoe handig denk je dat het is als je een lijst maakt van gewassen om internationaal te delen dat daar ook Latijnse namen bij staan en niet alleen Engels?Uw ADH vitamine Worst
Hoe groot acht je de kans dat mijn leidinggevende vroeg of het wel nodig is?quote:Trotste mama van Ambar
Ojeequote:Op woensdag 21 februari 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat mijn leidinggevende vroeg of het wel nodig is?Uw ADH vitamine Worst
Zo lang duurt een nacht en ochtend samenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paar weken geleden een nacht van 13 uur gehad![]()
Dat is me echt nog nooit gelukt.![]()
Ik voel een 100%je aankomenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat mijn leidinggevende vroeg of het wel nodig is?![]()
![]()
De lijst was natuurlijk allang gemaakt, ik had alleen een paar vragen aan andere mensen.
Maar leidinggevende vroeg het wel even ja
Trotste mama van Ambar
Een operatie doet rare dingen met een mens. Daarvoor kon ik ook nooit langer dan een uur of 8 slapenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo lang duurt een nacht en ochtend samen![]()
Dat is me echt nog nooit gelukt.
tegenwoordig met google translate is de noodzaak wel wat matig natuurlijkeen lijst in het Fries zou nog wel kunnen denk ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2024 10:54:14 ]![]()
Het vervelende is dat plantennamen in niet Latijns soms slecht te vertalen zijn en dat elke regio een synoniem heeft. Ik kwam planten tegen met in het engels 10 synoniemen. En dan zijn er ook Engels/Nederlandse namen die naar meerder planten verwijzen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:53 schreef Harrie het volgende:
tegenwoordig met google translate is de noodzaak wel wat matig natuurlijkeen lijst in het Fries zou kon wel kunnen denk ik
Latijnse namen is duidelijke communicatie.Trotste mama van Ambar
In de wetenschappelijke wereld worden organismes nog altijd in het Latijn aangeduid wereldwijdUw ADH vitamine Worst
Door de narcose ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een operatie doet rare dingen met een mens. Daarvoor kon ik ook nooit langer dan een uur of 8 slapen![]()
Voorbeeld:
Quercus robur
NE: Zomereik of Inlandse eik
EN: English oak
DE: Stieleiche of Sommereiche of Deutsche Eiche
FR: chêne pédonculé of hêne blanc, chêne femelle, gravelin, chêne à grappe ou châgne (pendula eik, witte eik, vrouwelijk eik, troseik)
De "volksnamen" zijn niet onderling inwisselbaar of te vertalenTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lekker punten gepakt in de ochtend![]()
En nu is het over met de pret![]()
![]()
Ik hoef nog maar 27 punten te pakken vandaagquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Eitje voor een Speklapquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 27 punten te pakken vandaag![]()
![]()
Ik ga devzero gewoon matchen qua punten (voor een paar dagen), dan moet het goedkomenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom berichten kopiëren zonder te reagerenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Omdat het makkelijk bolken is en ze verder niets te zeggen hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom berichten kopiëren zonder te reagerenTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom berichten kopiëren zonder te reageren![]()
^quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk bolken is en ze verder niets te zeggen hebbenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En nu serieus... Om aan te geven dat die dingen ook voor mij geldenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom berichten kopiëren zonder te reageren![]()
Echt he, dat mag alleen Mario bij zijn eigen bericht als niemand op hem reageertquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom berichten kopiëren zonder te reageren
Uw ADH vitamine Worst
* JustinK gooit een paar paaseieren naar HappyCquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:18 schreef HappyCharly het volgende:
Wil ook chocola
Gewoon niks in huis![]()
Gewoon een grote lepel hagelslag nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:18 schreef HappyCharly het volgende:
Wil ook chocola
Gewoon niks in huis![]()
Hagelslagquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon een grote lepel hagelslag nemen.![]()
Maar die was uitverkocht toen ze die wilde halen![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik heb geen flauw idee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar die is niet echtquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK gooit een paar paaseieren naar HappyC
♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging doenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mensen hier hebben vaak moeite met naar buiten gaan hequote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen hier hebben vaak moeite met naar buiten gaan hemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ga zo naar buitenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen hier hebben vaak moeite met naar buiten gaan he![]()
![]()
Ja ik ook. Boodschappen kunnen ook bezorgd worden. Vraagt wel even wat planwerk maar toch.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen hier hebben vaak moeite met naar buiten gaan heTrotste mama van Ambar
Ik heb geen moeite met naar buiten gaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen hier hebben vaak moeite met naar buiten gaan he♡♡♡♡![]()
Alleen met douchen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met naar buiten gaan![]()
Buiten is welke de plek waar alle vogels nu neuken?! Neuken!? schreeuwenTrotste mama van Ambar
@Fogelquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Buiten is welke de plek waar alle vogels nu neuken?! Neuken!? schreeuwen
Klopt dit?![]()
Engerd, wegwezen jij!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met naar buiten gaanUw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
GA EENS WERKENquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik vandaag nog ga doen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja bewegen helpt wel. Even rondje fietsen? (Wel mega kut maar helpt wel echt)quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met iets doen als ik me matiog voel![]()
Ik zit op Het station.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen hier hebben vaak moeite met naar buiten gaan heIk heb er één en ik ben er trots op
Geen tijd voorquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja bewegen helpt wel. Even rondje fietsen? (Wel mega kut maar helpt wel echt)♡♡♡♡![]()
whaat neeeequote:Op woensdag 21 februari 2024 11:46 schreef JustinK het volgende:
Ik ga zo naar buiten, want er komt later weer allemaal regen aan![]()
![]()
Aan die regen zouden de hogen heren in Den Haag eens iets moeten doen!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, dat kunnen ze wel even doen vind ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan die regen zouden de hogen heren in Den Haag eens iets moeten doen!![]()
![]()
Ja zeker, maar die doen natuurlijk nooit iets waar het land echt iets aan heeftquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze wel even doen vind ik
Wilde liever thuis blijvenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Straks wel wat leuks op de planning toch. Helpt dat ook niet als je jevoelt?
Behoefte aan met n dekentje op de bank en netflixen♡♡♡♡![]()
Nope!!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die doen natuurlijk nooit iets waar het land echt iets aan heeft![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wilde liever thuis blijven
Behoefte aan met JustinKeesje op de bank en netflixen![]()
![]()
Ik moet ook nog de deur uit om vreten te halen
Ah ja, anders houd je t wat korter. Haal je wat chocolade en kun je straks lekker netflixen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wilde liever thuis blijven
Behoefte aan met n dekentje op de bank en netflixen![]()
Ja maar ik vind deze versie beterquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sunscreem is wel originele![]()
![]()
Paul
![]()
HAPPY CHARLY IS BEKEERD dit klinkt nieuwswaardig voor de frontpagequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien maar eens naar de kerkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zo soepje klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zo soepje klaarIk ben geen soepen man maar deze zou ik graag eens willen proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op sturen gaat een beetje moeilijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben geen soepen man maar deze zou ik graag eens willen proberen.
Zo soepje klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A joh je zit nooit de hele mis uit. Het einde is juist zo mooiquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:03 schreef JustinK het volgende:
Ik ga ook weleens naar de kerk, maar ik ben er meestal voor het zingen weer uit
Loop ik die steeds misquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A joh je zit nooit de hele mis uit. Het einde is juist zo mooi![]()
![]()
Smaakt weer goed al zeg ik het zelfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja wordt ook zo'n kliederboel dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op sturen gaat een beetje moeilijk![]()
![]()
A gossie tochquote:
Doe eens niet zo mal!quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Zou ik vandaag geen smileys meer posten?![]()
Kap eens met je actquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:02 schreef Paul het volgende:
[..]
HAPPY CHARLY IS BEKEERD dit klinkt nieuwswaardig voor de frontpage♡♡♡♡![]()
Ik weet ook niet wat ik met je aan moetquote:
Zo soepje klaarZiet er goed uit, kippensoep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Kippengroente soepquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, kippensoep?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik met je aan moet
♡♡♡♡![]()
Oh en tevens...
KUTBRUG!Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb je gelezen van die brug in Lochem?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klik eens op die linkquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen van die brug in Lochem?Uw ADH vitamine Worst
Als ik vandaag 177 punten pak, dan moet devzero 300 punten per dag pakken daarna.
Misschien voel ik me dan safe.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gewoon de 6660 van Mazikeen overtreffenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Als ik vandaag 177 punten pak, dan moet devzero 300 punten per dag pakken daarna.
Misschien voel ik me dan safe.Uw ADH vitamine Worst
Daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de 6660 van Mazikeen overtreffenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
De beste DJ van NL is natuurlijk DJ Bennie Lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar ik vind deze versie beter
Ik klik nooit op iets met kutquote:
Elstake is een amateur vergeleken met BennieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja ik boek hem elk weekend, zelfs de buren bellen onverwachts aan om er van te genietenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
Elstake is een amateur vergeleken met BennieUw ADH vitamine Worst
Ben niet zo lenigquote:
Snap ik, die kun je wel wakker beuken midden in de nacht voor een goede setquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik boek hem elk weekend, zelfs de buren bellen onverwachts aan om er van te genieten
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: